Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Imagini cu marfarul deraiat in Bistrita-Nasaud.


foto-tren-de-marfa-deraiat-bistrita-nasaud.traficul-feroviar-zona-este-blocat-update1368045765.jpg


Galeria foto si video:
http://citynews.ro/eveniment/tren-de-marfa-deraiat-judetul-bistrita-nasaud-traficul-feroviar-zona-este-blocat-1241437
 
Dupa cum s-a vazut in poze toate garile din parcurs care mai au ceva activitate sint tinute in functiune de exploatarea lemnului.

Se taie la greu.
 
Vesti "bune" :

Modific??ri în circula?ia trenurilor de pasageri
13-05-2013

CFR C??l??tori informeaz?? c??, pentru adaptarea traficului la solicit??rile pasagerilor ?i pentru optimizarea costurilor ?i reducerea cheltuielilor activit???ii companiei, în circula?ia trenurilor vor interveni modific??ri, dup?? cum urmeaz??:


IC devine IR
începând cu data de 21 mai, trenul IC 593 Bucure?ti Nord ââ??â?? Timi?oara Nord devine tren IR 1697 (cu tarife aferente rangului de tren IR), f??r?? modificarea orelor de plecare/sosire, respectiv a sta?iilor de oprire ?i va circula zilnic.

se introduc în circula?ie
în ziua de 23 mai, trenul IR 12763 Buz??u (plecare ora 15.22) ââ??â?? Ia?i (sosire 20.34).
începând cu data de 16 mai, trenul R 4114 Salva (pl. ora 03.03) ââ??â?? Vatra Dornei (sos. ora 05.37), circul?? ca ramur?? de la trenul IR 1643/1643-2 Bucure?ti Nord ââ??â?? Salva.
începând cu data de 16 mai, trenul R 4115 Vatra Dornei (pl. ora 18.32) ââ??â?? Salva (sos. la ora 21.40), circul?? ca ramur?? pentru trenul IR 1644-1/1644 Salva - Bucure?ti Nord.
începând cu data de 15 mai, trenul R 4317 Satu Mare (pl. 16.05) ââ??â?? Baia Mare (sos. 17.48), circul?? ca ramur?? pentru trenul IR 1642 Baia Mare ââ??â?? Bucure?ti Nord.
începând cu data de 15 mai, trenul R 11404 Baia Mare (pl. 09.47) ââ??â?? Satu Mare (sos. 11.13), circul?? ca ramur?? de la IR 1641 Bucure?ti Nord ââ??â?? Baia Mare.

se anuleaz?? par?ial
începând cu data de 15/16 mai, trenul IC 531 Bucure?ti Nord ââ??â?? Cluj Napoca - Oradea se anuleaz?? pe distan?a Cluj Napoca ââ??â?? Oradea.
începând cu data de 16 mai, trenul IC 532 Oradea ââ??â?? Cluj Napoca - Bucure?ti Nord se anuleaz?? pe distan?a Oradea ââ??â?? Cluj Napoca.
începând cu data de 15 mai, trenurile IR 1763-2/1763 ?i IR 1764/1764-1 Bra?ov ââ??â?? Buz??u ââ??â?? Ia?i se anuleaz?? pe distan?a Buz??u ââ??â?? Ia?i ?i retur.
începând cu data de 14/15 mai, trenul IR 1641 Bucure?ti Nord ââ??â?? Baia Mare ââ??â?? Satu Mare se anuleaz?? pe distan?a Baia Mare ââ??â?? Satu Mare ?i va circula ca tren R 4317 pe distan?a Baia Mare ââ??â?? Satu Mare.
începând cu data de 15/16 mai, trenul IR 1642 Satu Mare ââ??â?? Baia Mare ââ??â?? Bucure?ti Nord se anuleaz?? pe distan?a Satu Mare - Baia Mare ?i va circula ca tren R 11404 pe distan?a Satu Mare ââ??â?? Baia Mare.
începând cu data de 17 mai, trenul IR 1599 Filia?i ââ??â?? Turceni ââ??â?? Târgu Jiu se anuleaz?? în zilele de vineri ?i sâmb??t??.
începând cu data de 14 mai, trenul IR 1525 Bucure?ti Nord ââ??â?? Râmnicu Vâlcea se anuleaz?? pe distan?a Piatra Olt ââ??â?? Râmnicu Vâlcea.
începând cu data de 15 mai, trenurile IR 1881, 1885, 1884 ?i 1888 Titu ââ??â?? Pietro?i?a se anuleaz?? pe distan?a Târgovi?te ââ??â?? Pietro?i?a.


se anuleaz?? pe întreaga distan???
începând cu data de 15 mai, trenurile IR 1893 ?i IR 1898 Bucure?ti Nord ââ??â?? Craiova ?i retur
începând cu data de 21 mai, trenul IR 1693 Bucure?ti Nord ââ??â?? Timi?oara Nord
începând cu data de 13/14 mai, trenul IR 1843/1843-2 Timi?oara Nord ââ??â?? Beclean pe Some?
începând cu data de 14/15 mai, trenul IR 1844-1/1844 Beclean pe Some? ââ??â??Timi?oara Nord
începând cu data de 15 mai, trenurile IR 1835-2/1835 ?i IR 1836/1836-1 Deva ââ??â?? Cluj Napoca ?i retur
începând cu data de 15 mai, trenurile IR 1813 ?i IR 1814 Sibiu ââ??â?? Vin?u de Jos ?i retur

modific??ri ore de plecare/sosire
începând cu data de 21 mai, trenul IR 1692 Timi?oara Nord ââ??â?? Bucure?ti Nord se modific?? pe toat?? distan?a.
începând cu data de 15 mai, trenul R 7686-1/7686 Timi?oara Nord ââ??â?? Stamora Moravi?a ââ??â?? Vrsac se modific?? pe distan?a Timi?oara Nord ââ??â?? Stamora Moravi?a.
începând cu data de 15 mai, trenul R 7689/7689-2 Vrsac ââ??â?? Stamora Moravi?a ââ??â?? Timi?oara Nord se modific?? pe distan?a Stamora Moravi?a ââ??â?? Timi?oara Nord.
începând cu data de 15 mai, trenul IR 1895 Bucure?ti Nord ââ??â?? Pite?ti ââ??â?? Craiova se modific?? pe distan?a Piatra Olt ââ??â?? Craiova.
începând cu data de 15 mai, trenul IR 1721-2/1721 Craiova ââ??â?? Sibiu se modific?? pe distan?a Craiova ââ??â?? Piatra Olt.
începând cu data de 15 mai, trenul IR 1724/1724-1 Craiova ââ??â?? Bra?ov se modific?? pe distan?a Craiova ââ??â?? Piatra Olt.
începând cu data de 21 mai, trenul IR 1591 Bucure?ti Nord ââ??â?? Drobeta Turnu Severin se modific?? pe distan?a Filia?i ââ??â?? Drobeta Tr. Severin.
începând cu data de 15 mai, trenul IR 1520 Râmnicu Vâlcea ââ??â?? Bucure?ti Nord se modific?? pe distan?a Piatra Olt ââ??â?? Caracal.
începând cu data de 15 mai, trenul IR 1744 Baia Mare - Timi?oara Nord se modific?? pe întreaga distan???.

via : www.cfrcalatori.ro
 
http://adevarul.ro/locale/resita/liga-banateana-anina-oravita-ferata-1_51968faf053c7dd83fa93deb/index.html
 
Tramvaiul românesc f??cut cu Siemens se prezint?? lumii<i></i>

tramvai_imperio_5_37791700.jpg


Tramvaiul Imperio al Astra Vagoane C??l??tori este prezentat în perioada 26-30 mai la Congresul Mondial al Transportului de Ora?

http://www.economica.net/tramvaiul-romanesc-facut-cu-siemens-se-prezinta-saptamana-aceasta-mapamondului_53458.html
 
CFR Calatori marcheaza Ziua Copilului din acest an cu un program educational dedicat celor mici, in Remiza de Automotoare Bucuresti a CFR Calatori.

Compania de transport feroviar ii invita pe copii intr-o calatorie distractiva la bordul unui tren de tip Sageata Albastra, o garnitura amenajata ca un atelier de creatie, destinate micutilor pasionati de calatorii si tehnologie.

"Timp de o ora si jumatate, micutii devin 'calatori' creativi, confectionand din materiale reciclabile, cu propriile maini, diverse amintiri din calatorii imaginare. De asemenea, vor vizita bordul de comanda a trenului si vor invata ca trenul este cel mai prietenos mijloc de transport cu mediul inconjurator si ca regula de baza, pentru efectuarea unei calatorii, este aceea de a avea un bilet", se arata intr-un comunicat al CFR.

Compania de cai ferate a creat si o pagina de Facebook destinata acestui eveniment. Aceasta se numeste Poftiti in vagoane si poate fi accesata de parintii care vor sa stie programul evenimentului.

http://www.ziare.com/stiri/cfr/cfr-calatori-eveniment-special-de-ziua-copilului-1238088
 
Weeping Eye de ce nu ne mai informeaza despre evenimentele marca BR pe care le organizeaza un vechi membru al ,,convoiului"?

140 de ani la Brasov dupa ce au mai fost niste ani de gara noua

http://adevarul.ro/locale/brasov/140-ani-intrarea-primului-tren-ingara-brasov-1_51aae64ec7b855ff564bdb6d/index.html
 
??Ë?i aici câteva fotografii, informa?ii...
FOTOREPORTAJ/ 140 de ani de la sorirea primului tren în Bra?ov. Pove?ti din ââ????Gara mareââ??<i></i>

140-de-ani-de-transport-feroviar_slider-108743_172x172.jpg


în data de 1 martie 1873 în Bra?ov ajungea primul tren. în acela?i an, în 1 iunie a fost inaugurat?? prima gar?? a ora?ului. Primul tren sosea în aceast?? gar?? a Bra?ovului la ora 11.30, de la Sighi?oara. Ieri, la aceea?i or??, veteranii CFR au s??rb??torit 140 de ani de la eveniment, amintind c?? atunci, la 1 iunie, Bra?ovul a fost racordat la re?eaua feroviar??.

http://brasovmetropolitan.ro/2013/06/fotoreportaj-140-de-ani-de-la-sorirea-primului-tren-in-brasov-povesti-din-gara-mare
 
Tren de marf?? deraiat la Petro?ani..... http://citynews.ro/eveniment/foto-tren-de-marfa-deraiat-la-petrosani-nu-s-au-inregistrat-victime-1243785
 
Uite asa a ajuns "Dacia" sa treaca prin Bratislava, de cand cu inundatiile de pe Dunare:
http://www.regionalbahn.hu/2013/06/pozsonyi-kerulo.html

Soseste cu V43 MAV-Trakcio:
http://2.bp.blogspot.com/-PYpQ7v6d004/UbQ5xYxyn3I/AAAAAAAAZsc/j8CFOL-ua54/s1600/P1010765.jpg

Pleaca cu 1144 ÖBB:
http://2.bp.blogspot.com/-SIpgvWDw76E/UbQ50xbmH9I/AAAAAAAAZtM/eeGpM7V3yD4/s1600/P1010777.jpg
 
Transport logistic 2013

Chiar daca a avut loc hai sa vedem produsele romanesti prezente:

Zags
Bj. 2013
Nr. 218899
6 REV ARI-A 07.05.13

00000000-001-8zags7788jjw2.jpg


00000000-001-8zags778r5k18.jpg


00000000-001-8zags779ctknf.jpg


D-DB
Habbiins
Bj. 2013
Nr. 214 761

00000000003-4habbiins3kj7y.jpg


00000000003-4habbiins0tkrx.jpg


00000000003-4habbiinshxktf.jpg


foto - http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?31,6446537
 
O noua initiativa a expertului Bellu. cel mai mult imi place chestia cu ,,motorul unic in Europa".
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=drezina%20expusa%20la%20teius&source=newssearch&cd=1&cad=rja&ved=0CCkQqQIoADAA&url=http%3A%2F%2Fwww.ziarulunirea.ro%2Fexpozitie-de-locomotive-in-parcul-feroviar-din-teius-188993.html&ei=7GC7UcqNG6nf4QTdpoHYCA&usg=AFQjCNEnx13vmSepF1gfwNWdMo65VSsk9Q
 
@Florin: cred si eu ca este unicat, nici un alt motor nu are acelasi numar de serie! :D

Atata vreme cat va gasi prosti care sa il asculte, RB isi va debita mai departe tampeniile. Pana ce timpul o va rezolva si pe asta.
 
Stima pentru Astra c?? mai iese prin lume cu ââ??Made in Romaniaââ??, dar parc?? Habbii(ll)ns cu foile de tabl?? a?a ondulate n-am prea v??zut.
Ori o f??cut economie de material ?i au plus tabl?? mai sub?ire, ori nu au designer industrial bine preg??tit....
A?a cum e prezentat la expozi?e parc?? e deja vechi..
 
Drezina pare a fi un DAC 6135 sau, în cel mai bun caz, un "Carpa?i" sau un "Bucegi" modificat. Ori, modelul "6135" a fost fabricat începând cu 1975 iar primul camion SR 113 a ie?it din fabric?? în 1964. Deci, nu v??d cum ar avea 60-65 de ani drezina respectiv??.

Afirma?iile lui RB ar putea s?? se apropie de adev??r dac?? ?asiul drezinei este de SR 101, fabricat începând cu 1954, pe baza licen?ei unuia din camioanele sovietice contemporane.
 
Dat fiind ca sunt din Teius, va pot spune ca locomotriva are seria 230.217, se afla in depoul CFR Teius, a fost spalata cu apa de la un hidrant si urmeaza sa fie revopsita. In legatura cu "Derzina de cale ferata", folosita in trecut pentru deplasarea lucratorilor si a materialelor necesare pentru intretinerea cai ferate, aceasta este un DAC, modelul nu il stiu, dar va pot spune ca asa fara motor si fara cutia de viteze, cantareste aproximativ 6,4 tone.