Dorin, de acord, insa eu vorbeam strict de fero...
Suntem pe un forum de profil, nu ?
Cu auto exista alte legaturi insa momentan, in ciuda lipsei de viziune a celor ce ne conduc, transportul feroviar are o anumita capacitate pe care cel auto nu poate sa o egaleze decat cu anumite costuri, mai mari....
In anii '40 romanii, impinsi de la spate de aliatii germani, au "dat viteza" in a finaliza cateva proiecte strategice importante care datau dinaintea ww1. Era vorba de culoare CF care sa preia din traficul magistralelor mari si care sa asigure back-up un cazul in care acestea erau tinta unor bombardamente, etc...
Am tras tare sa facem o legatura suplimentara cu Dobrogea, sa terminam legatura Brasov-Buzau, sa terminam legatura Bucuresti spre Moldova prin Urziceni, sa dublam CF din Moldova, etc....
Putine le-am finalizat, foarte putine. Dupa razboi prioritatea a devenit refacerea liniilor importante afectate de bombardamente, dinamitari etc... Si planurile au fost din nou amanate. Pana azi