@sir vaska
Ai dreptate... Â?i nu
Sec?žionarea este necesar? pentru a evita scurtutile cauzate de prezen?ža a dou? locomotive în bucl? sau prezen?ža unei locomotive pe o sec?žiune "necirculabil?".
De ex. dac? o locomotiv? a parcurs intervalul A-C, C-B Â?i se deplaseaz? pe distan?ža B-C Â?i o alt? locomotiv? ar vrea s? se deplaseze pe distan?ža C-B, dac? n-ar exista sec?žiunea 2 (scoas? de sub tensiune) s-ar produce un scurt. La fel, chiar dac? n-ar exista o a doua locomotiv? Â?i locomotiva noastr? s-ar deplasa pe distan?ža C-B în condi?žiile în care macazul B ar fi deschis spre A Â?i nu spre C cum ar fi normal, s-ar produce un scurt.
Cu alte cuvinte este o bucl? sigur? care elimin? orice posibiliatate de scurt. Â?i asta vroia Bogdan, nu? Toat? securizarea se poate efectua cu 4 perechi de clipsuri de leg?tur? din plastic, un releu electric sau mecanic legat la macazul B Â?i ceva cabluri pentru realizarea leg?turilor electrice...