Vagon pentru METROREX...

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

dimitrov

Well-Known Member
Trenulist
26 August 2007
593
8
Zilele trecute (duminica trecut??), am avut ocazia ca, între dou?? convoaie, s?? pot privi ?i fotografia pe "sub poalele" unui vagon de metrou, fabricat de iberici ?i care are destina?ia....METROREX....Bucure?ti.
Din discu?ia de mai apoi cu ?oferul olandez, am aflat c?? acesta era al 5-lea vagon ?i c?? tot lotul cuprinde 123 de buc???i.
La momentul la care am f??cut pozele, olandezul dormea înc??, dar mai apoi, dup?? vreo dou?? doze de bere, am consolidat rela?iile olandezo-române ?i am primit sprijinul ferm (din partea lui) pentru un raport pozitiv la "MCV" ?i Schengen...... :D .....Eu plecam dup?? mizul nop?ii, iar el abia diminea?a urm??toare.
O s?? v?? plictisesc cu mai multe poze....pentru cine este interesat sau pentru cine nu are ocazia, poate niciodat??, s?? arunce o privire pe sub "poalele" unui vagon de metrou....înafara celui/celor care lucreaz?? în domeniu ?i care poate sunt s??tui de astfel de imagini....













......cam asta este !

Ar mai fi ceva de spus....în vagon nu am pozat...aveam nevoie de o scar??, dar nici nu era mai nimic de v??zut, înafara scaunelor aliniate pe lateral ?i a unor m??nunchiuri de fire/cabluri ce atârnau din tavan (pe laterale).
Pentru aducerea în Bucure?ti a tuturor vagoanelor r??mase pân?? la totalul celor 123 de buc???i, spunea olandezul, c?? o s??-i ias?? "pe nas"....cam un vagon la o s??pt??mân?? jumate-dou??.... Ce era mai interesant la el ?i datorit?? acestui lucru cuno?tea ?ara noastr?? bine, era c?? este c??s??torit cu o românc?? de prin Bistri?a... :aplauze: .....?i c?? nu are ce-?i repro?a !!!
 
Miercuri 06.11.2013 în parcarea de la cap??tul A3 de la Gil??u, pe la ora 15:10 autotractorul din imaginile de mai sus, era în pauza mare.....Era gol, se îndrepta spre Bors. Venea de la Bucure?ti, unde a mai livrat un vagon de metrou, din cele 123 de buc???i......
Aveam noi pe aici un coleg ce lucra pe la metrou, GFN-parc?? numele de "user", el ne poate spune mai multe de aceste vagoane, sper.....
 
Noile garnituri de metrou, ??ÂŽn drum spre Bucure?ti

<r>Noile trenuri de metrou fabricate de firma CAF din Spania ?i care vor intra în circula?ie în prima parte a anului viitor se afl?? în drum spre Bucure?ti incluse intr-o garnitura de marfa. In poza sunt primele dou?? garnituri, care poart?? denumirea de ââ????Dun??reaââ?? ?i ââ????Mure?ââ??, si au fost filmate în Ungaria în noaptea de 8 spre 9 decembrie când plecau din gara Kobanya din sudul Budapestei. <br/>
Sursa Youtube: <br/>
<URL url="http://www.youtube.com/watch?v=OO3kavmyg3c&feature=player_embedded"><s></s><LINK_TEXT text="http://www.you...vmyg3c&feature=player_embedded</LINK_TEXT><e></e></URL></r>
 
Mul?umesc mult pentru modificarea/transferul de postare f??cut??/facut de tine "atraian" la acest subiect. Acum este mai mult decât u?or s?? ai totul grupat aici. Cu respect!

P.S. Zilele trecute, în parcarea de la Gil??u (de la cap??tul A3), am rev??zut "trailer"-ul olandez, în pauza mare...era gol; mergea c??tre Bors.
 
Off topic...

Da rumâna?ii no?tri nu sunt buni s?? efectueze transporturi agabaritice? Trebe s?? vin?? olandejii s?? ia pita de la gura concet???enilor no?`?

On topic

Acestea fac parte din contractul semnat de acum 8-9 ani cu Metrorex? O parte din rame alearg?? sub p??mânt de ceva timp....
 
Buna Dragos,

Cum sa le aduca pe calea ferata? Ar trebui vehicole speciale de transport pentru ca altfel depasesc cu mult profilul francez, care este cel mai mic din Europa in afara de Marea Britanie.

Sper ca nu vrei sa spui "pe calea ferata" in sensul de material remorcat pentru ca este o ineptie, cutiile vagoanelor nu sunt gandite pentru a fi integrate unui tren de marfa si la forta de tractiune a oricarei locomotive moderne s-ar rupe in bucati.
 
Horia,

vehicule voiai sa zici, nu? :p

In clipul postat de atraian se vad clar cele 2 trenuri remorcate... :roll:
 
Sint insotite si integrate intr-un tren pentru procent de frinare mai mult ca sigur.

Si ramele de la Astra Arad au fost duse tot in tren pe boghiuri purtatoare. O sa va arat pozele boghiurilor pentru ca railwayfan nu mai functioneaza.
 
11111.....adic?? "unu"......OFF TOPIC.....Eusebiu "bacsi"(pentru dantm, nenea Eusebiu :D -sper c?? ?ii la glum??, Dane)....."rumâna?ii" no?ti' sunt ?i ei capabili de a duce la cap??t transporturi agabaritice, numa' c?? îs mai multe lucruri ce concur?? la accesarea unui astfel de transport......începând cu "casa de expedi?ie"...."bursa de m??rfuri"....."reclama firmei proprii" pe oriunde te gânde?ti sau nu....?i nu în primul rând abilitatea propriului dispecer de-a se b??ga pe sub pielea tuturor, începând cu "transportul propriu-zis" ?i continuând cu "echipa/echipele de înso?ire" ale unui astfel de transport.....unde înso?itorii trebuie s?? fie veritabili "câini de înso?ire", care pe lâng?? cunoa?terea la metru al întregului drum s?? fie capabili a lua ?i la telecomand?? (din spate) trailerul cu ditamai vagonul de 39-44 m lungime pe abera?iile de sensuri giratorii, de pe la noi, pe unde asta înseamn?? a trece cu "m??g??oaia" prin urechile acului....... Personal am dat ?oferului olandez, la momentul la care am f??cut primele poze postate aici, cartea de vizit?? a firmei noastre de înso?ire, ?ofer cu care am putut discuta în englez?? ?i german?? (român?? aproape deloc, de?i, a?a cum am mai spus, acesta era c??s??torit cu o românc?? de pe la Bistri?a), dar pân?? azi....nimic din partea lor......
???ži tot ca OF TOP( cu scuzele de rigoare)...ast??zi, colegii mei au dus la cap??t un transport de dou?? tramvaie de la PESA (PL) de la Bor? (pleca?i ieri pe la ora 10:30) la Calafat (sosi?i ast??zi pe la ora 11:30) cu dou?? trailere care cu totul aveau 92 de tone, tot trenul rutier (comparativ cu PESA de la Cluj care aveau total 48,70 tone iar trailerul gol pentru întoarcerea la Bor? avea 37 tone)....trailerele astea pentru Calafat, aveau singure 50 de tone bucata(trenul rutier gol).....mergeau c??tre Grecia....NU ???žTIU DE CE or fi a?a de grele aceste tramvaie ??? A?tept pozele colegilor...
222222.....adic??...."doi"....Dac?? unele alearg?? deja pe sub "scoar???" tot ce se poate (?i dac?? bine-mi-aduc aminte, la ultima curs?? cu plecare de la "General Turbo"/platforma IMGB am v??zut o garnitur?? de metrou la acest depou "Berceni" cu acest tip de vagoane), dar cel mai bine ne-ar putea spune colegul de forum GFN...
Cu scuzele pentru lungul "off top", m?? retrag. Cu bine ?i s??n??tate tuturor.
 
cosmin78 a spus:
Horia,

vehicule voiai sa zici, nu? :p

In clipul postat de atraian se vad clar cele 2 trenuri remorcate... :roll:

Ooops! Sunt convins ca exista o explicatie... poate cuvantul ineptie a fost folosit un pic prea repede. Sunt convins si de faptul ca legaturile sunt ceva special, poate chiar boghiurile sunt purtatoare...dar filmul este clar: sunt aduse pe CF
 
Scuze, am fost ocupat si am uitat sa pum pozele cu boghiurile purtatoare de la Arad.

Iata rama pentru Bucuresti. Cred ca e mult mai usor si mai rentabil sa fie aduse asa decit unu cite unu pe trailer.

http://www.youtube.com/watch?v=MESqpjmOKmA
 
Din poze par a fi chiar boghiurile lor, nu ceva temporar.
http://www.b365.ro/un-tren-de-metrou-caf-vandalizat-inainte-de-a-ajunge-la-bucuresti-noi-imagini-cu-trenurile_198929.html

Carcasele de metrou de la Arad erau puse pe boghiuri Y25 si Diamond, dar nu stiu daca acestea erau folosite si la transportul lor pana la Craiova/Bucuresti.
 
Asta e cea mai mic?? problem??, reducere presiunii. Sunt regulatoare care reduc presiunea....
Sau, chiar daca metroul lucraza la 4 BAR, sigur ele sunt proiectate pentru presiuni mai mai, de 5, 6 sau ceva pe acolo. Dar eu inclin sa cred ca au folosit ceva regulator.
 
Unde le-au pus pe boghiurile lor, daca Spania are alt ecartament?
Cu atit mai mult cu cit sint boghiuri motoare, deci trebuie conexiuni, chestii etc nu asa pur si simplu ca la rusi, ridici scoti boghiul aduci altul si cobori pe el.

In corpul trenului ele merg doar cu conducta de aer restul vagoanelor de marfa frineaza, contrar nu ar trebui vagoane de marfa. Nu vad alta solutie.
 
Radu161 a spus:
Din poze par a fi chiar boghiurile lor, nu ceva temporar.
http://www.b365.ro/un-tren-de-metrou-caf-vandalizat-inainte-de-a-ajunge-la-bucuresti-noi-imagini-cu-trenurile_198929.html

Carcasele de metrou de la Arad erau puse pe boghiuri Y25 si Diamond, dar nu stiu daca acestea erau folosite si la transportul lor pana la Craiova/Bucuresti.

Mi-am gasit pozele pe net

http://www.railwayfan.ro/images/SECT/42/82/4135.jpg

http://www.railwayfan.ro/images/SECT/42/82/4133.jpg

http://www.railwayfan.ro/images/SECT/42/82/4131.jpg

http://www.railwayfan.ro/images/SECT/42/82/4132.jpg

Pozele le-am facut in 2006 pe liniile de marfa ale garii Arad.
 
dantm a spus:
Unde le-au pus pe boghiurile lor, daca Spania are alt ecartament?
Cu atit mai mult cu cit sint boghiuri motoare, deci trebuie conexiuni, chestii etc nu asa pur si simplu ca la rusi, ridici scoti boghiul aduci altul si cobori pe el.

In corpul trenului ele merg doar cu conducta de aer restul vagoanelor de marfa frineaza, contrar nu ar trebui vagoane de marfa. Nu vad alta solutie.

Au mers pe trailer pân?? în Fran?a ?i acolo au fost puse pe linie.