R??sfoind ?i eu prin ceea ce se mai poveste?te despre "Metrorex", mi-am pus aceea?i întrebare referitoare la "cotele de gabarit", la faptul c?? pân?? acum celelalte rame n-au avut "gre?uri" cu peroanele sta?iilor, îns??...
Plus din ce imi aduc io aminte cand au fost comandate aceste rame era vorba sa ajunga pe viitoare magistrala 5 nu pe magistrala 2
...din ce a afirmat colegul "Elf", vine natural o întrebare : de ce cu dedica?ie pentru M5 ?i nu pentru M2 (dedica?ia s?? fie dat?? de vreo chestie de construc?ie/proiectare sau sisteme noi de dirijare/control automat trafic) ???
Cert este c?? vagoane de metrou se aduc ?i la aceast?? or?? "pe ?osea".
Pe 31.01.2014 am fost solicitat la Vama Bor? s?? preiau un "trailer" cu vagon de metrou ?i s?? vin cu el pân?? la predarea c??tre înso?itorul propriu al firmei de transport.
A?a se face c??, ave?i urm??toarele imagini......
...........Suntem, înc??, în Vama Bor? la ultimele preg??tiri de plecare spre Bucure?ti ; dup?? primele buc???i aduse la Bucure?ti "pe ?osea" atât firma din imagine cât ?i olandezul ar??tat în primele poze la subiect, le transport?? total "?iplate"....a?a se face c?? la fiecare oprire verificam integritatea foliei de protec?ie ?i la descoperirea vreunei noi despic??turi/dezlipiri produs?? de curentul de aer (pentru c?? la "drum drept" se "d?? talp??") s??ream cu scara ?i rola de band?? adeziv?? la "repara?ii".
........Urc??m voinice?te serpentinele de pe partea bihorean?? a pasului peste "Piatra Craiului" de pe DN1 Oradea-Huedin-Gil??u.....
.....Trenul rutier în coborâre dup?? "vârful" Piatra Craiului", pe partea clujean?? a DN1 spre Bucea-Negreni-Huedin-Gil??u..... Pe serpentine era necesar s??-i fac loc suplimentar la curbe, deoarece axele finale ale trailerului fiind viratoare, trecea (trailerul) destul de bine peste mijlocul drumului ?i te puteai trezi cu vreun "bizon" care se înfige în trailer....
.....Pe renumita A3, capodopera "Bechtel"....la câ?iva kilometri dup?? Gil??u, spre Turda. Caracteristici ale "trenului rutier" : 60 tone total, lungime 22 m, l???ime 3,25 m, în??l?ime 4,40 m...cum am mai spus, periculols la viraje dac?? nu respec?i semnalele înso?itorului, trailerul ie?ind lateral !!!
......Dou?? imagini din aceea?i sear?? (nu sunt ele prea reu?ite, nu m-am putut opri), pentru cine n-a avut ocazia s?? ruleze pe sectorul de A1 de la Sibiu la S??li?te......Eu vin spre Sibiu, dinspre racordul de la S??li?te (de la "Prelate") ; prima este în tunelul dintre S??cel ?i Cristian, a doua este la ie?irea din tunel spre Cristian (este tunelul în care s-a dat acea "petrecere a constructorilor" la darea în trafic)..... Rulând prin zon??, pentru scurt timp ui?i c?? e?ti în.....România !
???ži ca încheiere, cu poza de jos......
.....transportatorul olandez aduce s??pt??mânal câte un vagon "pe ?osea", dar a?a cum am precizat mai sus, vagonul e complet "?iplat".
Pe data de 24.04.2014 am plecat de la N??dlac (eu cu o barc?? pentru Ruse) ?i un coleg de la alt?? firm?? de înso?ire cu "olandezul" pentru Bucure?ti....Am mers împreun?? pân?? la "Hornbach", ajutându-ne reciproc, mai ales pe Valea Oltului, la crearea spa?iului "vital" de siguran???.
Aceste vagoane se descarc?? în Bucure?ti, la Grivi?a ?i se intr?? în Bucure?ti de pe CB, la giratoriul spre Mogo?oaia la dreapta, dup?? care iese pe undeva pe la B??neasa (Ikeea), prin fa??? pe la Casa Presei, apoi pe lâng?? "Expo" ajunge la locul desc??rc??rii la Grivi?a. Totul dup?? ora 22:00.