Or fi oamenii de afaceri ?i familiile unora ca Gigi Becali sau Ion ??Â?iriac clien?ii poten?iali... dar trebuie pus?? ?i problema timpului de parcurs. Pentru c?? dac?? faci 11 ore de la Bucure?ti la Arad (ba chiar mai mult, c?? la Chiajna e furat?? semnalizarea aproape zilnic, la Buciumeni la fel - deci nu scapi luând-o pe M300) ?i mai vii ?i 3 ore înainte la gar?? ies 14 ore. ???ži, cu tot cu supliment de pat (la dormitor, nu la cu?et?? cu am??r???tenii), ajungi pe la vreo 220 - 320 RON în func?ie de câ?i sunt în cabin?? cu tine (adic?? cabin?? cu 3 paturi, cu 2 sau single). Un bilet de avion la Tarom (deci nu la low-cost) de la Bucure?ti la Timi?oara (ce-i drept nu la Arad), luat de azi pentru azi dup??-amiaz?? (deci nu cu o lun?? înainte) e 97 de euro, adic?? 430 RON. E dublu, dar face 1 or??... plus timpi pierdu?i pe drum (o or?? drum pân?? la Otopeni, o or?? jumate check-in+control, juma' de or?? de la aeroportul din Tm pân?? în Tm) ies 4 ore. Biletul de avion luat cu 3 s??pt??mâni înainte e 77 de euro, deci vreo 320 RON, cam cât vagonul de dormit.
Desigur, se mai poate umbla ?i la pre? (ba nu, visez, aici e România, nimic nu se ieftine?te, dar cum cre?te petrolul pe bursa de la New York, în secunda urm??toare se scumpe?te tot de la ace de cusut la apartamente), dar unul pentru care banii nu-s o problem?? tot cu avionul o s?? mearg??. Poate pe rute mai lungi (spre Viena, de ex.) s?? aib?? mai mult succes.
---
Apropo, interesant calculul cu ma?ina de 75.000 euro. Oare câ?i români au a?a ceva? Mai ales c?? aici ma?ina o iei ?i o ?ii m??car 10 ani (c?? nu se mai fac ,,scule" ca Daciile 1300, de le l??sai mo?tenire copiilor... c??, deh, tre' s?? tr??iasc?? ?i industria pieselor de schimb, or dac?? ma?ina merge 30 de ani ?i ?i-o repari singur, ??ia dau faliment), din care vreo 6 - 7 pl??te?ti rate la ea.