Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Din cate stiu evenimentul a fost implinirea a 100 de ani de existenta a actualului depou Petrosani. Cred ca e suficient de important sa merite punerea in functiune a locomotivei cu abur si tractarea garniturii regale.
 
Lipsa de cultura si de educatie in care a ajuns natia este exemplificata si in acest mod. O parte a acestui comportament deriva din din lipsa oricaror muzee cu material rulant de toate genurile care sa-i obisnuiasca cumva pe privitori sa aiba acces. De altfel, lipsa biletului de intrare este un factor care declanseaza astfel de evenimente.

In mod obiectiv, prezenta unui numar mare de privitori care sa perinda in interiorul trenului este greu de controlat. Eu unul nu am avut de exemplu acces la interior la Resita, desi scopul meu ar fi fost unul cat se poate de inocent, acela de a vedea modul in care este structurat la interior si de a face unele fotografii. Nu sunt de acord nici cu lipsa acestei garnituri de la manifestari istorice sau nu, pentru ca, daca garnitura este sechestrata intr-o remiza cu acces extrem de limitat, este ca si cum nu ar exista. Ar fi ceva similar colectiilor private care se adreseaza unui numar restrans de privitori fata de colectiile din muzeele publice. In esenta totul tine de organizare si de disciplina.
 
Nu ?tiu dac?? am nimerit rubrica, dar în 2012 termenul de "mersul trenurilor" ocup?? locul 5 în topul c??ut??rilor goag??l...

Totu?i lumea vrea s?? mearg?? cu ghez???ul...

Sursa: http://www.ziare.com/google/stiri-google/ce-au-cautat-romanii-pe-google-in-2012-1206572
 
http://adevarul.ro/locale/alba-iulia/foto-istoria-celui-mai-mare-nod-feroviar-alba-reconstituita-imaginititle-1_50d4a1ac596d720091233da6/index.html
 
Pe cand si la noi pedepse serioase?

http://www.ziare.com/diaspora/romani-marea-britanie/romani-condamnati-la-inchisoare-in-marea-britanie-pentru-furt-de-cablu-de-cale-ferata-1208373
 
Iar chinezii
http://www.tvrnews.ro/china-a-inaugurat-cea-mai-lunga-linie-feroviara-de-mare-viteza-din-lume_25402_video.htmlview
 
Vezi ca url-ul este de fapt:
http://www.tvrnews.ro/china-a-inaugurat-cea-mai-lunga-linie-feroviara-de-mare-viteza-din-lume_25402_video.html
(fara view la final)

cica 150 de garnituri pe zi ... nu stiu daca sunt atatea metrouri la noi pe o magistrala (si ma refer strict la garnitura ca "cursa", nu ca "tren" fizic in sine ...
avem ce invatat de la ei, asta e clar ...
 
Pentru fanii GFR un articol interesant despre cum fac unii afaceri (sau cum se fac ca fac afaceri) :
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/hotii-de-vagoane-87526
 
Si mai zicea cineva, nu??´s pe unde, ca Romania este o tara OK in comparatie cu alte tari europene.Sincer sa fiu, nu am auzit de asemenea bombe in alte tari.Este mai mult decat revoltator si cred ca nici tribunalele europene pot face ordine in asemenea cazuri. :(
 
La toate astea mai puneti la socoteala si locomotivele din parcul CFR Marfa reparate pentru calatori si pe care le-am primit inapoi cam ca vai de lume.
 
"Cum a aratat un tren Suceava - Bucuresti, dupa ce CFR a vandut mai multe bilete pentru acelasi loc

Din pacate nu au scapat de aglomeratie nici pe autostrazi, nici pe caile ferate. De exemplu, intr-un tren Inter Regio care a venit de la Suceava la Bucuresti, oamenii au stat sapte ore in picioare, iar unii dintre ei, chiar daca aveau locuri, au constatat cu stupoare ca pentru aceleasi scaune mai aveau si altii bilete.

Nu e de mirare ca aceasta calatorie i-a adus pe oameni in pragul unei caderi nervoase. Drumul pana la Bucuresti in vagoanele in care nu mai puteai sa arunci un ac a fost infernal.

In schimb cei care au plecat la munte, au indurat aglomeratia cu mai mult calm. Oricum, pe sosele ar fi avut parte de o experienta similara, dar mai si stateau cinci ore cu genunchii indoiti. Asa macar au ajuns la timp la destinatie.

Conducerea CFR Calatori spune ca intr-adevar a fost o crestere in vanzari si cu 30%, dar n-a gasit o cale sa evite aglomeratia.

Chiar daca o calatorie la pret intreg de la Bucuresti la Brasov cu un tren InterRegio, la clasa a 2-a, costa in jur de 40 de lei, iar una de la Suceava in Capitala, 80 de lei, oamenii au umplut vagoanele. Dar la destinatie, multi au regretat.
"

http://stirileprotv.ro/stiri/social/cum-a-arata-un-tren-suceava-bucuresti-dupa-ce-cfr-a-vandut-mai-multe-bilete-pentru-acelasi-loc.html
 
Mda pai daca au taiat toate vagoanele de unde sa suplimenteze ? Si de ce ar suplimenta cand ar trebui sa zica multumesc domne' pe sosea e mai aglomerat ! Riscam sa raman naibii acasa tocmai acum de revelion. Bine ca am prins 7 ore in picioare si ce daca sta altul pe locul meu...vandut de trei ori ?
 
http://www.antena3.ro/romania/descoperire-revoltatoare-la-cfr-cine-fura-de-fapt-sinele-de-cale-ferata-afacerile-se-fac-sub-ochii-autoritatilor-198608.html

Ps: A pune lupul paznic la oi, halal natiune! :confused: