Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Buna,

Un articol idiot scris de un jurnalist fara habar - locomotiva facuta "de la zero" are la baza o platforma tehnica suedeza din 1965 iar "nemtii" care o cumpara nu sunt decat cei care vorbesc numai romaneste de la DB Schenker Romania SRL. Insa ca sa "te dai mare" este perfect, asa cum fac acei romani care atunci cand vad o amarata de Dacie Logan cu numere germana striga "le-am dat clasa la nemti"! :roll:

Inca o stire recenta - avem cu un vagon AVA200 salon mai putin:

http://iho.hu/img/vasut/1211/121120_keleti/01.jpg

(Sursa: Zoltan Iv?? n)

Probabil reparabil daca nu are mai mult de 2% deformare de sasiu, insa asta se va vedea ulterior.
 
Ce sa se intample, nu e clar? Accident de manevra, l-au impins peste capatul liniei pentru ca grupa de manevra a estimat gresit lungimea garniturii.

Se intampla peste tot si e ceva aproape anodin.
 
Nu credeam ca e posibil asa ceva , insa realitatea dovedeste contrariul. Daca zici ca e aproape lipsit de importanta faptul ca busesc vagoanele ... e clar ! Mai bine masurau inainte ! :D
 
Un serviciu ce era folosit la "negru" pana acum:

"Servicii de transport mesagerie rapida
21-11-2012
In dorinta de a oferi publicului calator o gama cat mai larga de servicii, CFR Calatori si-a completat obiectul de activitate cu activitati conexe, lansand astfel un nou serviciu de transport mesagerie rapida .
Acest serviciu se adreseaza societatilor comerciale care asigura servicii de curierat rapid din Romania, transportul fiind asigurat cu vagoane de dormit si cuseta existente in compunerea trenurilor CFR Calatori .

Este important faptul ca se poate realiza, in conditii de siguranta, transportul mesageriei rapide intre capitala si principalele orase ale tarii.

Pentru a putea beneficia de serviciul de transport mesagerie rapida este necesara incheierea unui contract de prestari servicii intre societatea comerciala si CFR Calatori, al carui model standard poate fi vizionat aici.
Va asteptam sa apelati cu incredere la noul serviciu oferit de CFR Calatori!
Pentru informatii suplimentare va puteti adresa la tel. 0731/990.130"

http://cfrcalatori.ro/7703
 
Radu, mesageria rapida in trenuri IC nu se mai face in nici o tara de zeci de ani in vagoane specializate (de mesagerie sau bagaje), asa ca nu e nici o paguba.

Cat despre vagoanele de posta, acestea apartineau Postei Romane si nu CFR.
 
Dar avea si CFR un astfel de serviciu, ca avea vagoanele de bagaje unde nu se depuneau doar bagajele voluminoase ale calatorilor de la trenul respectiv.
 
Vagoanele de po?t?? nu apar?ineau SC CFR Mesagerie? Societatea s-a privatizat ?i apoi lichidat (a se citi ,,s-a dat la fier vechi de ni?te arabi care au cump??rat-o pe nimic").

Degeaba pun ei serviciul de colet??rie pentru persoane juridice... mai ales c?? pachetele vor ocupa o cabin??, pe care, probabil, societ???ile respective vor trebui s?? o pl??teasc?? la pre?ul pie?ei (deci scump). 99,99999% din cei care trimit pachete cu trenul sunt persoane fizice... s?? vede?i ce e la Bucure?ti la trenurile dinspre Moldova. Când vine tren de la Suceava, la locomotiv?? în postul 1 sunt de la Pa?cani, în postul 2 de la Bac??u, la primul na? de la Suceava ?i la al 2lea de la Foc?ani, iar de la Buz??u ?i Rm. S??rat sunt pe la cine a mai fost loc.
 
sogard_2003 a spus:
Daca tot e vineri BLACK FRIDAY de ce nu fac si magazinele de trenulete un astfel de eveniment ??

Se pare ca mi-a fost ascultata dorinta !! :D

http://www.trenuleteelectrice.ro/index.php?main_page=index&cPath=173&zenid=c9b0a424ae6ac21df1a411fe220f9c3f

Super tare !! Astept cu mare interes ofertele !
 
Acum scrie pe site si orele:
Reduceri Black Friday 23 Noiembrie 2012
intre orele 6,33 - 23,33

deci presupun ca de la ora respectiva vor aparea produsele :)
 
Am gasit oferta si pe trains-addicted.ro :)
"Black Friday" prelungit la trains-addicted.ro.

De vineri 23.11 pana vineri 30.11 ai 10% reducere la toate produsele afisate pe site.

(promotia nu include modelele CFR, reducerea se va aplica in momentul expedierii comenzii, nu apare in formularul de calcul al site-ului.)
 
Dr2005 a spus:
...

Degeaba pun ei serviciul de colet??rie pentru persoane juridice... mai ales c?? pachetele vor ocupa o cabin??, pe care, probabil, societ???ile respective vor trebui s?? o pl??teasc?? la pre?ul pie?ei (deci scump). 99,99999% din cei care trimit pachete cu trenul sunt persoane fizice... s?? vede?i ce e la Bucure?ti la trenurile dinspre Moldova. Când vine tren de la Suceava, la locomotiv?? în postul 1 sunt de la Pa?cani, în postul 2 de la Bac??u, la primul na? de la Suceava ?i la al 2lea de la Foc?ani, iar de la Buz??u ?i Rm. S??rat sunt pe la cine a mai fost loc.

Nu cred ca va avea succes acest serviciu daca va ajunge sa fie folosit. De acum oamenii s-au invatat cu gama de servicii din sistemul "door to door".
Plus de asta ce fac cand tot vagonul este plin? La unele trenuri catre capitala si dinspre capitala cuseta nr 9 este ocupata de posta secreta ( 4-5 "securisti") iar cuseta nr 1 e ocupata de insotitorul de vagon. De multe ori vagonul cuseta a fost plin asa ca sa se piarda a 3 a cuseta pentru coletarie nu mi se pare ok. Pe langa asta cum se va proceda? Insotitorul va avea si rol de "curier"? El are alte atributii, imi este greu sa cred ca va mai fi inca un insotitor care sa se acupe numai de colete. Si ce se intampla la predare/primire? Se face coada la usa la fel cum se face astazi la locomotive si la nasi? Se fac spatii noi in gari? Sau se duc coletele la posta si se ridica de acolo?

Nu inteleg de ce insotitorii de la cuseta si de la dormitor nu stau la locurile special amenajate, de ce le trenuie lor o cuseta intreaga?El sa odihneste ziua, noaptea nu trebuie sa doarma.