In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folose?ti un browser învechit. Se poate s? nu afi?eze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui s? actualizezi sau s? folose?ti un browser alternativ.
Confirm faptul ca la constructiile industriale ca si la remize de locomotive se foloseau ferestre fixe cu profile metalice pentru minimizarea riscului de incendiu dar si din motive practice, o fereastra atat de mare cu profile din lemn ar fi riscat sa se deformeze in timp. Fiind realizata din profile metalice era mai rezistenta si mai ieftina.
Alaturat:
O imagine document din 1916 cu remiza Predeal (frontiera) azi disparuta. Fotografia a fost realizata de locotenentul Laszlo Vitalyos din armata austro-ungara si este din albumul de poze al acestuia. Din pacate, site-ul unguresc unde aceste poze erau disponibile pe net nu le mai are, din fericire le salvasem inainte ca ele sa dispara.
Se vede foarte clar ca aceste ferestre erau facute de la bun inceput cu profile metalice (profil T) iar ochiurile de geam erau fixe. In poza se mai vede si golul de unde a fost smulsa hota de ventilare pentru cosul locomotivei. Probabil niste bastinasi avut nevoie de metalul respectiv si au profitat de lipsa de paza din timpul luptelor ca sa "recupereze" elementul respectiv. Asa cum spune si Catalin mai sus, locomotiva se gara cu cosul sub una din palnii si tirajul cosului isi facea treaba evacuand fumul locomotivei. Spor la treaba!
din extrudat am facut fundatia cladirii.din motive tehnice ,intai am decupat pietrele pentru contraforturi si colturi...realizarea fundatiei dintr-o bucata fiind aproape imposibila.astfel, sectionarile rezolva unghiurile dificile unde taierea cu precizie este aproape nula.
ne intoarcem la peretele lateral si mai adaug cate ceva...."geamuri" (desi nu se vad, sunt din acetofan de 0,25 mm recuperat de la ambalaje), "tencuiala" la interior (din acelasi styrene 1 mm folosit pana acum), o mana de vopsea alb mat pentru a masca oarece defecte aparute pe dupa lipire.
Acest site folose?te cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea con?inutului, preg?teasc? experien?a ?i s? te p?streze autentificat dac? te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, e?ti de acord cu utilizarea de c?tre noi a cookie-urilor.