060 - EA - Amintiri Feroviare

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
manlif2_0 a spus:
@sandy LDH?! cand?!!?

p.s. schema clasica e ... cu dunga rosie...

Iar in cartea scoasa tot de ei are dunga albastra :(

Le recomand cu caldura ca pana la aparitia oficiala sa schimbe acest detaliu si sa o scoata cu dunga albastra.

Hai sa facem o petitie in acest sens :mrgreen:
 
in legatura cu modelul "tricolora"mi se pare o greseala ramele farurilor de culoare alba,parca sunt prea mari.Pantografele sunt prea groase.In rest astept cu sufletul la gura aparitia lor!Chiar daca raman dator la intretinere la bloc,tot imi iau o superbitate de locomotiva electrica
 
Pentru electrica clasica s-a ales prost locomotiva reala care a fost copiata de jucarie. Ramele albe ale farurilor nu sunt prea reusite (scot in evidenta defectele in loc sa le mascheze), iar acel autocolant tricolor de pe bot lipit de cine stie ce cioban da foarte prost. Bine ca nu s-a nimerit vreuna care sa aiba perdelute dantelate stranse la mijloc cu bentite tricolore si roata inaripata mare cat China!
Mare bai ca e cu dunga rosie in loc de albasta nu e, desi pe toti ii auzi plangand dupa cea cu dunga albastra! Din nou alegere neinspirata! Oare ce vanzari vor fi daca va apare simultan cu cea de la NMJ cu dunga albastra (daca NMJ va scoate vreodata EA-ul)?
O fi din cauza pozei sau albastrul este putin prea deschis? Banda rosie de pe streasina nu este prea lata in comparatie si cu dunga mediana?
 
Acuma, nu ca as vrea sa sar eu in partea cealalta, dar cand facea cineva cate o transformare de locomotiva CFR vedeam numai laude ... Acum ba e dunga lata, ba nu e culoarea aia, ba stiu eu ce. :-?
No offence, dar mie chiar mi-ar fi placut cu perdelute si cu branza si rosii pe un servetel in cabina. Ar fi foarte reala asa !
Iar in alta ordine de idei, cred ca e mult mai simplu sa-ti faci dunga albastra decat sa modifici o locomotiva intreaga.
Mie imi plac vreo doua scheme de vopsire. Aveti idee daca va aparea si in varianta cu decodor si sunet din fabrica ?
 
WeepingEye a spus:
Mare bai ca e cu dunga rosie in loc de albasta nu e, desi pe toti ii auzi plangand dupa cea cu dunga albastra! Din nou alegere neinspirata! Oare ce vanzari vor fi daca va apare simultan cu cea de la NMJ cu dunga albastra (daca NMJ va scoate vreodata EA-ul)?
O fi din cauza pozei sau albastrul este putin prea deschis?
ba e bai dunga rosie, pentru ca pentru aia care se plang albastrul merge mai bine decat rosul, pe langa gri, alb si ... restul de albastru de pe locomotiva. referitor la trasul unei dungi albastre acasa - da' ce facem, o luam de la capat ca in cazul DA tillig (dungile negre)? intr-adevar si inelele de la faruri dau urat, sunt prea grosolane.

oricum, asta NU este locomotiva in schema clasica promisa initial, si care avea si pantografe simetrice. clar dupa anuntul th_th_. ro si NMJ au schimbat tactica, pentru a nu concura pe acelasi segment (EU am cenzurat adresa, de buna voie). e bine pentru ca asa vom avea o piata mai diversificata mai repede, si se intarzie ciocnirea dintre cei doi producatori. e rau pentru ca ma forteaza sa cumpar de la NMJ, as fi preferat sa le fac comparatie tete-a-tete live si sa ma decid astfel.

referitor la culori, sunt 80% convins ca sunt asa din cauza entuziasmului care a condus la neglijenta in fotografiere (se vede clar ca white balance e necorespunzator).

referitor la transformari/ modelul de pe piata, e o situatie atacant/fundas. clar transformarile erau aplaudate, pentru ca trebuia sa te dai peste cap si sa cauti si prin buzunare pentru a realiza conversia, pornind de la niste baze departe de modelul final (atacantul care daca da un gol si rateaza 10 tot e aplaudat). clar modelul produs nu trebuie sa mai necesite modificari (vezi cazul DA; fundasul care respinge de 10 ori insa se ia gol o data din cauza lui si este fluierat).
 
Salutare,
Azi am vazut locomotivele CFR pe viu asa ca m-am gandit sa fac cateva fotografii:




Am avut o discutie foarte lunga cu proiectantul si producatorul, cu aceasta ocazie am aflat si care a fost defectul pentru care s-a intarziat comercializarea acestor locomotive:
1. Locomotivele rulau cu viteza mai mica decat prototipul.
2. A fost necesara rigidizarea barelor de mana din capetele locomotivei cu inca 2 bare mici, deoarece acestea atingeau caroseria si puteau lasa urme vizibile pe carcasa.

Cu aceasta ocazie mi-a fost confirmat ca locomotivele sunt pe drum si se va putea trece la distribuirea acestora in saptamana 7, in momentul in care voi avea informatii suplimentare am sa le postez...
 
Ai idee de ce au ales sa reproduca locomotiva 105? Ramele alea albe ale farurilor scot in evidenta defectul - farul prea ascutit, cu sticla prea mica!
Mai bine faceau barele din plastic. Referitor la nuanta de albastru, imi poti spune ceva?
Vad ca au si geamuri vopsite. De ce n-or fi tras si dunga verticala alba pe geamurile care se deschid?
 
Apropo de faruri, prototipul prezentat la TrainFest2009 avea farurile laterale galbene si nu warmwhite, pe motiv ca asa apar in poze, mai galbui fatza de farurile centrale. Totusi, am facut micutza observatie ca si aceste faruri sr trebui sa fie tot warmwhite, fiindca si ele reprezinta tot becuri cu filament. Sunt curios daca s-a tinut cont si, in consecinta, daca noile locomotive au LED-uri warmwhite peste tot :D
 
In sfarsit poze si informare din care ne putem da seama despre cum or sa arate modelele de locomotiva EA produse de ACME/AFM in anul 2010.
Deci peste doua saptamani vom avea pe diorame EA rosu-alb . 8)
Si inca ceva te rog pune si niste poze de detaliu cu locomotiva alb-rosu , daca ai de la expozitie .

Multumim hgdan