Merci kestrel !
Ca trasatura comuna toate modelele dispun de interfata digitala.
Primul model este produs de Fleischmann si este cel mai nou - model 2011, are cele mai multe plusuri: iluminare LED (celelalte modele nu beneficiaza de acest lux), bielele cele mai subtiri, spite fine, carcasa f bine detaliata. Grosimea barelor e usor exagerata si anumite elemente gen clanta usii, treptele sunt nevopsite separat. Culegerea curentului se realizeaza prin intermediul celor 3 osii. Nu are cauciucuri de tractiune. Motorul este in 5 poli cu volanta. Este cel mai scump dintre cele 3.
Al doilea model este produs de Minitrix intre 1996 si 2006 (am gresit cand am scris ca toate-s modele aflate in fabricatie) daca poseda cineva modelul produs din 2007 pana in prezent rog sa vina cu info. Carcasa este ok detaliata, barele sunt de grosimea celor de la FLM, nu are iluminare. Biele mari. Ca plus as lua in considerare vopsirea unor elemente suplimentare fata de FLM sau Hobbytrain. Motor in 3 poli cu volanta. Culegerea curentului se face doar prin intermediul a 2 osii ceea ce poate provoca necazuri. Nu are cauciucuri de tractiune. Este pe locul 2 dpdv al pretului
Ultimul model este produs de Hobbytrain din 2008 si nici nu cred ca o sa schimbe matrita prea curand. Detaliere ok. Plusuri: barele de mana sunt cele mai subtiri dintre toate modelele, are elemente aplicate pe carcasa. Motorul este in 3 poli si are volanta. Nu are iluminare. Culege curent pe 2 osii insa macar pe a 3-a are cauciucuri de tractiune. Este cel mai ieftin...
Ca si concluzie V60-ul ideal ar avea FLM la baza, cu vopsirea MTX, barele si pretul Hobbytrain.
Ca trasatura comuna toate modelele dispun de interfata digitala.
Primul model este produs de Fleischmann si este cel mai nou - model 2011, are cele mai multe plusuri: iluminare LED (celelalte modele nu beneficiaza de acest lux), bielele cele mai subtiri, spite fine, carcasa f bine detaliata. Grosimea barelor e usor exagerata si anumite elemente gen clanta usii, treptele sunt nevopsite separat. Culegerea curentului se realizeaza prin intermediul celor 3 osii. Nu are cauciucuri de tractiune. Motorul este in 5 poli cu volanta. Este cel mai scump dintre cele 3.
Al doilea model este produs de Minitrix intre 1996 si 2006 (am gresit cand am scris ca toate-s modele aflate in fabricatie) daca poseda cineva modelul produs din 2007 pana in prezent rog sa vina cu info. Carcasa este ok detaliata, barele sunt de grosimea celor de la FLM, nu are iluminare. Biele mari. Ca plus as lua in considerare vopsirea unor elemente suplimentare fata de FLM sau Hobbytrain. Motor in 3 poli cu volanta. Culegerea curentului se face doar prin intermediul a 2 osii ceea ce poate provoca necazuri. Nu are cauciucuri de tractiune. Este pe locul 2 dpdv al pretului
Ultimul model este produs de Hobbytrain din 2008 si nici nu cred ca o sa schimbe matrita prea curand. Detaliere ok. Plusuri: barele de mana sunt cele mai subtiri dintre toate modelele, are elemente aplicate pe carcasa. Motorul este in 3 poli si are volanta. Nu are iluminare. Culege curent pe 2 osii insa macar pe a 3-a are cauciucuri de tractiune. Este cel mai ieftin...
Ca si concluzie V60-ul ideal ar avea FLM la baza, cu vopsirea MTX, barele si pretul Hobbytrain.