- 25 August 2007
- 3.673
- 643
- LOCATION
- Oradea
- YOUTUBE
- mpursu
Iat? aici ni?te imagini elocvente:
în stânga, liniile drepte sunt compuse din câte cinci segmente de câte 20 cm plus unul de 10 cm (total 110 cm), iar în dreapta am l?sat numai segmentele de câte 20 cm ?i am scos segmentele de câte 10 cm (total 100 cm). Din moment ce liniile ferate sunt oricum aproape de marginea mesei, m-am oprit la prima versiune, care îmi asigur? linii drepte de 110 cm.
Cele trei vagoane de accelerat pe care le-am adus pentru probe se simt bine pe noile curbe R3
Sunt foarte încântat de noua configura?ie fiindc? am sc?pat de limit?rile razelor de curbur? pentru locomotivele mele monumentale, deci acestea vor putea circula foarte frumos ?i pe linia interioar? atunci când va fi cazul. De exemplu, locomotiva cu abur BR44 Roco este pentru marf?, dar nu putea s? tracteze trenul de marf? de pe linia interioar? din cauza curbelor R1. Nici BR41 Roco nu avea acces pe linia interioar?, nici BR03 Piko ?i nici 060-EA Amintiri Feroviare din acela?i motiv.
De acum înainte toate trenurile mele vor avea libertate deplin? de mi?care, a?a c?, vorba unei reclame TV, bun? afacere am f?cut
în stânga, liniile drepte sunt compuse din câte cinci segmente de câte 20 cm plus unul de 10 cm (total 110 cm), iar în dreapta am l?sat numai segmentele de câte 20 cm ?i am scos segmentele de câte 10 cm (total 100 cm). Din moment ce liniile ferate sunt oricum aproape de marginea mesei, m-am oprit la prima versiune, care îmi asigur? linii drepte de 110 cm.
Cele trei vagoane de accelerat pe care le-am adus pentru probe se simt bine pe noile curbe R3
Sunt foarte încântat de noua configura?ie fiindc? am sc?pat de limit?rile razelor de curbur? pentru locomotivele mele monumentale, deci acestea vor putea circula foarte frumos ?i pe linia interioar? atunci când va fi cazul. De exemplu, locomotiva cu abur BR44 Roco este pentru marf?, dar nu putea s? tracteze trenul de marf? de pe linia interioar? din cauza curbelor R1. Nici BR41 Roco nu avea acces pe linia interioar?, nici BR03 Piko ?i nici 060-EA Amintiri Feroviare din acela?i motiv.
De acum înainte toate trenurile mele vor avea libertate deplin? de mi?care, a?a c?, vorba unei reclame TV, bun? afacere am f?cut
Ultima editare: