Colectie personala Santa Fe

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
si eu le-as schimba,da´ ce ma fac la doamnele cu 6 osii unde am cate 2 osii cu
caucioace? :( :-x ...ca sunt scumpe ca draq spare.parts-urile astea
scuze de off-topic
brawa a adoptat sistemul american de culegere de tensiune pe baza unui fel de bucse pe toate osiile,insa tot si-a dat in petec punand o osie cu caucioace...cateva
grame in plus si cred ca rezolvau problema
 
LDH a spus:
Aici va dau dreptate.

Si eu m-am saturat de gume pe roti.

Le schimb si pun roti normale ca doar nu o sa fac o garnitura de 50 vagoane sa nu traga.
Exact:
De obicei in revista ModelRailroader cand testeaza un model srie cam asa:The drawbar pull of 4,5 ounces is equivalent to 62 free-rolling freight cars on straight , level track .Era vorba de o loco cu 6 osii.
Deci un model tracteaza cam 62 (plus -minus cateva vagoane,depinde acum de marimea locomotivei) .Faceti un calcul cam cat de lung este asa un tren si cat de mare este diorama de acasa. Iar la trenuri lungi oricum se face tractiune multipla .Problema este ca multi nu lucreaza cu rampe la scara .Daca se respecta putin realitatea ,atunci nu sunt probleme.Pe linii principale 2-3 cm la m -Maximal. Pe linie secundara(trenuri scurte) se poate merge pana la 5 cm pe m.
 
Salut
Iata si o locomotiva moderna care tracteaza trenuri de pasageri la AMTRAK.Se numeste F59PHI.Are un motor de 12 cilindri cu 3000hp.Cabina este din fibra de sticla (asemanator cu Taurus)

Modelul este de la Athearn RTR .Deci nu este asa finut ca un Genesis,dar totusi bine realizat(la pretul unei locomotive hobby Piko),motor cu doua volante mari si roti RP25.
 
Salut,
Iata si un model F7"hobby" (comparabil cu cele Trix sau Piko :D ).Este din seria Metal Train de la Model Power.Cum spune si numele este complet din metal ,deci si carcasa.Are motor cu doua volante mari ,este DCC ready.
 
Salut,
Iata si o locomotiva ,mai putin americana,dar care imi place mult.Este Clasa "C" de la Roco.Va deveni BR 18.1

Salve
 
Rudi, Wuertt. C a ramas din vremea cand erai cu Maerklin sau e de dupa?

daca tot o vrei, vezi ca apare in 09 de la Hobbytrain, ca 18.1, in completarea acelei dragute Bad. IV.h (18.3) deja aparuta! :)
 
Super, Rudi, Bravo!!!

:aplauze: :aplauze: :aplauze:

Frumoasa wurtembergerina... sau wurtembergheza? sau oare cum s-ar traduce in romaneste corect? :D

Si trebuie sa recunosc ca locomotiva aia de la Amtrak are un design modern care reuseste sa ma atraga chiar si pe mine, care nu ma dau in vant dupa modelele americane!

Salutari din Constanta,
Dorin
 
Salut,
@Horia,modelul este de la Roco (dupa era M?¤rklin :D )
@Dorin,da sunt prea multe locomotive frumoase pe piata :D (indiferent SUA sau Europa).
 
Din partea Stapanului Bielelor :D, Frumoasa Wurttenbergheza by Roco are nevoie doar de o micutza corectura:

Am reprezentat cu puncte mari si dese pozitia corecta a contramanivelei, iar cu puncte mici si rare pozitia ei actuala. La aburoasele Roco, manetonul rotii motoare principale este profilat, iar manivela este si ea profilata astfel incat sa se aseze numai in pozitia respectiva; se poate remedia cu putina atentie.
 
Merci Mircea ,la timpul potrivit am sa ma uit atent la aceasta poza ,cand am sa montez iarasi locomotiva .
 
Mai precis, Mircea vrea sa spuna ca ar trebui sa fie asa cum se vede in aceasta poza:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/de/b/b6/C-Lok_2.jpg

Intr-adevar e putin ciudat ca facand un asemenea model, care este indiscutabil o reusita, specialistii de la Roco au putut gresi cu o asemenea chestie realmente minora, dar care-ti sare in ochi imediat. Nu stiu cat de usor este de remediat daca piesa care reprezinta contramanivela este profilata sa intre doar intr-o pozitie. Poate doar s-o tai si s-o lipesti in pozitia corecta, riscand sa se rupa din nou din locul acela?

Fiind o locomotiva de mare viteza, avansul unghiular al distributiei ar fi trebuit sa fie un pic mai mare.

Mircea, trebuie sa caut prin apartamentul copiilor mei de la Bucuresti Lexiconul Tehnic Roman al tatalui meu, un compendiu tehnic in mai multe volume, unde tin minte ca am citit si despre modul cum se CALCULEAZA si se regleaza de fapt distributia unei locomotive cu aburi. Acum ni se pare o chestie de neinteles, insa pe vremea cand asemenea masini minunate existau la orice gara, oamenii acestia care le manevrau chiar stiau sa realizeze practic asemenea reglaje minutioase!

Dar, Rudi, chiar si daca nu "trece" de verdictul lui MPU, locomotiva ta e oricum un model reusit!

Salutari din Constanta,
Dorin
 
Multumesc Dorin,
Acum am comandat inscriptiile la Gassner ,sa vedem cand vor veni.Si cand am timp am sa incep cu vopsitul (loco este deja demontata).
 
victorian a spus:
...Intr-adevar e putin ciudat ca facand un asemenea model, care este indiscutabil o reusita, specialistii de la Roco au putut gresi cu o asemenea chestie realmente minora, dar care-ti sare in ochi imediat...
Din pacate, nu numai firma Roco face astfel de greseli :(.
Exista si o explicatie logica pentru aceasta scapare. Anume, matritele in care sunt turnate rotile motoare sunt scumpe si, deci, producatorii se straduie sa reduca pe cat posibil numarul lor. Rotile motoare principale, unde sunt articulate bielele motoare si fixate contramanivelele, trebuie sa fie simetrice; mai precis, locasul/manetonul profilat trebuie sa fie orientat spre dreapta la roata de pe o parte si spre stanga la roata de pe partea cealalta, deci ar fi necesare doua matrite distincte si simetrice. Unii producatori au impresia ca nu se va observa daca vor folosi aceeasi matrita pentru ambele roti motoare principale si "uita" de acest mic amanunt. Astfel apar situatiile in care contramanivelele, plasate in locasurile/pe manetoanele profilate, se gasesc inclinate una inainte si una inapoi. In pozele urmatoare se observa pe ambele roti motoare principale locasul profilat inclinat spre dreapta.

BR03 Piko - partea dreapta - corect


BR03 Piko - partea stanga - gresit


Detalii suplimentare aici si aici.
 
Salut LDH,
Te referi la asa ceva ?:

Acestea sunt vagoane "Heavyweight"care s-ar potrivi la perioada care vrei.Sunt de la Walthers.Are mereu in oferta asa ceva la preturi bune.
Vezi la www.walthers.com sub numerele 932-......aici gasesti asa ceva.
Mai are si Roundhouse vagoane vechi (apartine acum de Athearn),sau Bachmann Spectrum.Dar la Walthers gasesti fara probleme.
 
Salut,
Modelele le-am cumparat de la un dealer din apropierea mea(48km)care s-a specializat pe produse SUA.Deci eu ma uit pe www.walthers.com
si comand ce vreau de acolo.Acest dealer face o comanda cam la doua saptamani si vine marfa.Iarna (cand este mai mult seson de trenulete :lol: )vine marfa mai des ,si in curs de o saptamana sau 10 zile.Cand marfa a sosit imi trimite un e-mail si ma duc dupa marfa.Platesc bar cand iau marfa ,nu inainte !!!Pretul este de obicei cam 1:1 (euro-dolar) dar aici intra atunci toate costurile (transport din state ,vama etc).Se poate comanda si direct din state ,dar asta inca nu am facut.Dar atunci trebuie sa ma ocup eu de transport ,vama si nu am avut chef pana acum.Dar daca scade dolarul in continuare,atunci devine interesanta treaba cu comanda direct din state (si nu peste dealer).Dar aici trebuie Visa-card.Si merita doar daca se face o comanda mare,deoarece transportul poate costa intre 30-60$ plus vama (la noi 19% din valoarea marfei).Avantajul la dealerul meu este ca pot comanda si numai o masinutza de 3,95euro din state.El face comanda pentru mai multi modelisti ,si asa merita sa aduca marfa de dincolo.