- 3 Septembrie 2016
- 6.938
- 5
- LOCATION
- Bucuresti
cosmin,
Eu zic sa-l lasampe dRacus sa dezvolte putin subiectul.
Problema nu este de compromisuri. Alea oricum se fac.
Problema este linia dubla care te obliga la doua bretele pe capete pentru a putea trece pe ce linie vrei indiferent pe care vii.
Minimul de lungime in gara o da linia principala. In viziunea mea este de 1,5 m ca sa poti opri un tren de calatori cu vagoane pe boghiuri si dupa locomotiva sa fie minimum 4.
La toate astea se mai adauga si incercarea noastra de a trece din linia care duce in zona industriala direct pe linia 1, fara manevra, fapt care lungeste si mai mult ansamblul macazelor.
Poate pusa gara in diagonala si cu liniile in curba, raza mare din flexi, ar mai da un spor de lungime.
Toate astea m-au facut si pe mine sa renunt la linia dubla si sa am doar linie simpla care sa coboare sun blatul machetei si acolo pot face ditai triajul. Pot opri trenurile si sa dau drumul la altele ca sa nu ma plictisesc de aceiasi si aceiasi garnitura.
Cam asta e.
Eu zic sa-l lasampe dRacus sa dezvolte putin subiectul.
Problema nu este de compromisuri. Alea oricum se fac.
Problema este linia dubla care te obliga la doua bretele pe capete pentru a putea trece pe ce linie vrei indiferent pe care vii.
Minimul de lungime in gara o da linia principala. In viziunea mea este de 1,5 m ca sa poti opri un tren de calatori cu vagoane pe boghiuri si dupa locomotiva sa fie minimum 4.
La toate astea se mai adauga si incercarea noastra de a trece din linia care duce in zona industriala direct pe linia 1, fara manevra, fapt care lungeste si mai mult ansamblul macazelor.
Poate pusa gara in diagonala si cu liniile in curba, raza mare din flexi, ar mai da un spor de lungime.
Toate astea m-au facut si pe mine sa renunt la linia dubla si sa am doar linie simpla care sa coboare sun blatul machetei si acolo pot face ditai triajul. Pot opri trenurile si sa dau drumul la altele ca sa nu ma plictisesc de aceiasi si aceiasi garnitura.
Cam asta e.