Diorama lui dRacus

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
e o idee faina. intradevar e o mare risipa de spatiu in mijloc. De costuri.... din fericire (sau din pacate) traseul nu-l construiesti intr-o zi, iar in timp nu "doare" asa tare.
Durerea e in zona garii, centrul mai poate astepta (se mai aduna bani, se mai ieftinesc piese, mai cresc salarii :D , mai vin aniversari - chiar: fac o lista prietenilor cu ce cadouri vreau... le dau si codul :D )
 
Stie careva cum se numeste exact acea "turnanta" dar care penduleaza, nu se roteste?
Eventual niste linkuri...poze...

Greu este sa mergi pe google si sa cauti :D

In afara podului cu distributie paralela, sper ca am spus bine, mai este si un fel de "macaz" care a fost foarte utilizat mai ales la garile terminale "inghesuite'
Aceste doua tipuri NU intorc locomotivele ci doar suplinesc existenta mai multor macaze.



Am sa pun si paralelul numai sa-l gasesc
 
Si intr-un final glorios, planul final. Linia industriei e nemodificata ptr ca inca nu am hotarat ce va fi acolo:



Nu sunt f incantat de succesiunea aia de linii mici si frante la intrarea in gara, dar probabil ca voi sari peste ele cu sina flexibila luata la pila (doar suntem romani) :D

@rally
ziceai ceva de niste macaze curbe la R3... Adica au R3 linia exterioara si cea interioara cum e?

@LDH
am aflat si denumirea celuilalt sistem: "transfer table" - si am gugalit :lol:
Neavand altceva de facut ma chinuie ideea confectionarii uneia cu ajutorul unei unitati CD mai vechi (motoare, cremaliera, ghidaje....) Sper sa gasesc o solutie ptr ""oprirea la punct fix"... care e al naibii de fix
 
rally a spus:
Da, am 2 perechi, R3 exterior, R2 interior, N-AM APUCAT SA LE AFISEZ :oops:

Mda,
PIKO zice: "Auxiliary switches for the transition of the gleisbogen R3 to R4 and R4 to R5, radius of the master and/or branch track R3."

Misto elemente. Astea ar rezolva suficiente probleme (dar ar face altele :lol: ) si ar mari spatiul... Poate chiar ar si micsora costurile... n-am apucat sa calculez...
 
Ce zici dRacus?

gvib0htg.gif


Cu chestia asta rezolvi cu spatiul la ambele capete ale garii.
Te incumeti s-o faci?
 
Din pacate nu se poate mai clara dar:
Ai doua macaze curbe, cele din exterior, si doua macaze Y, cele din interior.
Racordarea bretelei se face cu o incrucisare curba si aici este buba.
Daca macazele le gasesti la Rally incrucisarea trebuie s-o faci din doua linii curbe ajustata la bretea ca sa fie cat mai scurta.
Sa caut si daca gasesc, trebuie sa gasesc, iti dau linkul cu realizarea incrucisarii curbe.
 
M-am chinuit sa indepartez liniile 2-3 penru peron. Se dovedeste ca efortul a fost in zadar. Cu ajutorul lui robert am descoperit minunatiile de la Vollmer. Multe din ele se potrivesc la ce vreau eu.
Peronul va fi Peron
Dimensiuni: 1095 x 48 x 70 mm
Se potriveste si ca lungime si ca aspect (am mai zis ca vreau mult beton-otel sticla).
Tot ce sper e sa fie vorba de peron... nu de platforma de bagaje de 70mm inaltime :lol:
Gara va fi home-made...
Asa ca voi reveni la una din formele anterioare ale traseului ptr ca 61mm intre sine sunt arhisuficienti ptr cei 48 ai peronului...
O varianta corectata si completata a
urmeaza cat de curand
 
intr-adevar, este vorba despre cetateanul vasili ilici, dar nu este vorba despre un automobil volga, ci despre o bicicleta ukraina, si nu i s-a dat ci i s-a furat.

nenea, peronul tau e un clips de sina tillig :D :D :D
 
oops,
sunt cam fraier, azinoapte mi-am adus aminte ca distanta este intre centrele sinelor, nu intre sine. Speram sa nu vedeti postul inainte sa-l sterg :oops:
Poza - pusesem din greseala poza mai recenta - greseala care de fapt e buna!
Peronul.... nu stiu ce s-a intamplat: pe acelasi site are codul 03538 , scala HO, producator Vollmer.... incercati la cautare.
Linkul e acelasi dar cine stie ce alti parametrii "ascunsi" mai are....
 
rally a spus:
dRacus, daca nu o ai vazut inca , ai aici schema de sine piko pt distantarea peron:
http://www.forum.jucarii.com.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=908
De vazut am vazut-o, oricum le am si in carticica de la piko.
nasol e ca eu nu sunt multumit de segmentarea aia la capetele garii, si nu reusesc sa gasesc nici o varianta mai "curata"
 


Una din versiunile finale (sau versiunea aproape finala)
Eu zic ca am rezolvat decent distanta dintre peroane si intrarea/iesirea din gara.
Etapele de executie vor fi: verde, albastru, gri.

Zona gri (mai ales din dreapta) clar va suferi modificari. Intai sa vad in realitate cat de mare e spatiul si poate, vorba lui rally, acolo voi planta o turnanta. Am vazut o remiza cu 2 linii la Vollmer care s-ar potrivi minunat cu ce vreau sa fac, dar ea s-ar potrivi mult mai bine cu o placa de transfer (cladire epV, 2 linii paralele)... Se pare ca singura solutie e sa o confectionez singur, nevazand nicaieri de vanzare... Oricum pana acolo e cale lunga.
Relieful se va definitiva tot mai tarziu in functie de aceasta zona.
Intrebarea care mi-o pun, si v-o pun si voua: o remiza acolo nu e cam departe de gara? Am incercat sa o pun in stanga... dar nu prea i-am gasit llocul. Si nici o coborare mai directa spre gara nu i-am gasit... Aveti vreo sugestie?
 
dRacus a spus:
Zona gri (mai ales din dreapta) clar va suferi modificari. Intai sa vad in realitate cat de mare e spatiul si poate, vorba lui rally, acolo voi planta o turnanta.
...
Intrebarea care mi-o pun, si v-o pun si voua: o remiza acolo nu e cam departe de gara? Am incercat sa o pun in stanga... dar nu prea i-am gasit llocul. Si nici o coborare mai directa spre gara nu i-am gasit... Aveti vreo sugestie?

Pai daca acolo este depoul care-i problema?