...
Fiecare cu treaba lui, ca asa este munca in echipa, sarcini bine stabilite si inscrise pe un raboj de seamana cu un grafic de esalonarea lucrarilor.
Poate credeti ca este ceva complicat. Ei bine nu este si are doar 4 (patru) puncte
1. Montat actionari la macaze si decuplatoare (cate sunt) si intocmit necesar
2. Fixat linii (ce a mai ramas)
3. Peisaj
4. Instalatie electrica.
Acuma daca o mai aparea ceva neprevazut adugam la lista.
Io incepui cu peisagiul iar Doru se baga la electrica si linii.
Incepui cu ceva usor, pentru incalzire, ca nu mai lucrai de mult cu aracet, hartie de ziar, hartie igienica, polistiren si carton.
Incepui cu portalul liniei duble (off! linie dubla) care pleca din capatul X al Garii A si "se infige" sub linia de tragere.
Ma cam invartii de colo, colo, catand o solutie. Solutie gasii pana la urma.
Scrie pe ea KORES - adeziv pentru hartie si polistiren :twisted: dar nu gasii solutie pentru portal.
Doru zisa sa aleg din colectia Noch dar nu se potriveste nimic. Sunt prea mari asa ca trebuie facut pe masura.
Pana la urma "confiscai" un catalog Noch si dadui zoom la portale.
HA! Ce ma rasei
Alesei portalul prin care trece trenul meu prefaerat - un salam pe roti. Nu va spui care, poate ghiciti ...
Cert este ca luai o bucata de extrudat si dupa ce aplicai Pitagora pentru a afla oarece catete si ipotenuze, ma apucai de taiat, de cioplit si putin, dar putin de tot, de slefuit
Ce iesi?
Pai ce?
Iesi un portal de linie dubla
Nui asa ca daca-i pun doua hulube, bag un cal intre ele si in spate agat o sanie zici ca este din vechea, strabuna si prietena Mama Rusia?
Acuma, pe post de cal este CFR-ul etajat desi, va asigur, nu atinge de bolta portalului ca este slefuit.
Slefuit este portalul nu vagonul.
...