Cosmine,
"nu au functionat cu toate locomotivele", adica stii ce s-a intamplat defapt?
Sa detaliez:
- problemele au fost mai multe la una din bucle unde am experimentat functionarea la fata locului iar sina nu a fost segmentata in punctul optim, adica fix in dreptul senzorului, ci la aproximativ 6-7 mm distanta de punctul optim. Dupa ce ne-am dat seama de greseala la bucla 2 s-a corectat dar prima bucla a ramas la fel.
- alta chestie, scurtul a aparut destul de rar, nu stiu daca in 2-3% din treceri, tinand cont de ce am zis mai sus, eu zic ca este neglijabil
- senzorii au fost o asa numita varianta beta, adica primul iesit pe teava, pus la munca, si functionat asa cum a functionat din prima ca la prima proba, fara imbunatatiri
- alte probleme au fost cauzate de faptul ca dupa 1 zi de rulat a cazut mizerie in senzor, mici fire de iarba sau praf, chiar si in aceste conditii a functionat, f f putine cazuri cu probleme.
Totusi, ce este cel mai important este ca problemele de mai sus se pot elimina usor si 100% la varianta imbunatatita a senzorilor astfel:
- segmentare corecta a sinei
- facut teste pentru a vedea distanta optima la care sa fie sensorul (la cluj a fost asa : pune-l acolo... merge?... parca da...hai sa vedem mai jos, pune-l mai jos... merge? ...da...ok.. lasa-l asa treci la urmatorul - totul cam in 5 minute
)
- ghiduri optice astfel incat praful, mizeria, etc sa nu mai fie o problema
Gandeste-te ca au trecut TGV-uri la full speed si nu au fost probleme.
Raman un fan al modulului optic de prevenire a scurtului versus modul de detectie a scurtului.