...Ast??zi e miercuri 13.06.2012; a trecut aproape o s??pt??mân?? de când la Cluj a ajuns a doua "buc???ic??" de tramvai, fabricat în Polonia. Am avut bucuria s?? conduc convoiul de la Bor? la locul de desc??rcare, pe str. M-?al I.Antonescu, cap??tul din apropierea podului de pe calea Flore?tiului. Venind dinspre Flore?ti, ne-am l??sat pe dreapta podului, am intrat pe I.Antonescu ?i am urcat pe aceast?? strad?? pân?? în giratoriul de sus, unde se desprinde str. Izlazului, unde am întors, ?i am revenit jos la pod, aliniind trailerul pentru desc??rcarea tramvaiului direct pe ?ine.
Dar, s?? începem povestea.......
08.06.2012......Tramvaiul, intrat în ?ar?? la 04:45 st?? în a?teptare pân?? dup?? 07:30, când ni se va trimite un nou aviz de competen??? pentru eliberarea autoriza?iei speciale, avizul primit în ziua precedent??, fiind tot cel de la primul tramvai. într-un fel e "bine" fiindc?? am vreme de ceva "pozulit", mai pe lâng?? tramvai, mai pe sub tramvai, nu f??r?? a sim?i c?? m??car din când în când, "cineva" se mai uit?? la mine....a?a, din pur?? curiozitate.........
Fiindc?? timp mai e destul, încep s?? trag cu ochiul ?i pe sub "poalele" tramvaiului, a?a c?? încep cu genoflexiuni, prin locurile pe unde am accesul facil.....botul tramvaiului, sub postul de conducere.....
........cu imaginea asta termin cu "dedesubturile" ?i revin la exterioare, nu de alta dar, sunt anun?at c?? hârtiile sunt gata peste pu?in timp....
.....în poza asta, a treia, suntem gata de plecare, dup?? ce am fost "goni?i" de pe locul celor dou?? poze anterioare, de un poli?ist de frontier??, care era deranjat de ceva (el ?tia de ce) ?i care ne amenin?ase cu o amend?? de 1000 lei...nu avea r??bdare nici m??car cât s?? incarce ?oferul buteliile cu aer, ca s?? se poat?? mi?ca din loc.....(dup?? ce am stat pe loc de la cinci diminea?a).....deci, ora 09:12 pornim spre Cluj, nu înainte ca la "Master" pe calea Bor?ului, s?? mai st??m pe loc înc?? o jumate de or??, la controlul i.s.c.t.r.-ului, finalizat cu bine, fiindc?? n-au avut nimic de g??sit.
....muncim din greu, am adunat to?i caii putere ?i i-am pus la ham, c?????rându-ne pe serpentinele Pietrei Craiului, cu toat?? lungimea noastr?? de 39 m cap-coad??.
.....turismul (cu cutia de bagaje pe acoperis), care este în dreptul cabinei la capul tractor, va fi ghidul nostru prin ora?, pân?? la locul de desc??rcare. Suntem la o pauz?? de câteva minute, la intersec?ia spre S??v??disla, de la intrarea în Flore?ti, unde lu??m leg??tura cu persoana de contact.
...suntem pe str.M-?al Antonescu, în giratoriul de unde se desprinde str. Izlaz; aici întoarcem ?i-o lu??m iar la vale, la locul de desc??rcare.
.......totul e gata pentru desc??rcare, manevr?? care se face cu spatele tramvaiului; strada fiind în pant??, tramvaiul coboar?? u?or, prin frânare, de pe trailer ?i odat?? ajuns complet pe ?ine, dup?? ce trailerul va fi luat de pe ?ine, se va pune în mi?care prin curentul din firul de contact, luând-o la deal ?i o or?? mai târziu, l-am g??sit în depoul din "M??n???tur"....La 13:30 ne-am oprit la locul de desc??rcare.
Poate se întreb?? careva cum luam virajele....în ma?ina de înso?ire din spate, a stat al doilea ?ofer polonez cu telecomanda de la trailer, pe tot traseul, el fiind cel care "manevra" ro?ile trailerului la cea mai mic?? curb?? ?i verifica alinierea remorcii la mersul pe linia dreapt??.
Asta e povestea lui SWING nr.2! Vescule, credeam c?? dau de tine , dar nici Gam3 nu ?tia pe unde bântui. Din ce stiu de la cei de la "RATUC", pe 16.06 ar trebui s?? apar?? în Cluj, SWING nr.3 !!!
S?? fi?i s??n??to?i!