Modernizarea liniei de tramvai la Cluj

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
M?? gândeam eu ce SWING 80 a v??zut Florin !!! am calculat ?i am crezut c?? 82 e al 3 adus, dar nu are cum !
Dar al 3 Swing când apare ? Nu trebuia s?? vin?? azi în 16 iunie ?
 
Deja....

http://www.citynews.ro/cluj/eveniment-29/al-doilea-tramvai-polonez-implicat-intr-un-accident-229628/
 
Pai nu se putea altfel Interesantule ! :D Cineva trebuia sa il boteze iar daca e taximetrist cu atat mai bine :D Ca la noi !
 
A cromometrat cineva timpii de parcurs de la cap la cap dup?? reabilitare?

Eu, stând în parc pe banca, ?i cronometrând mi-a dat 73 de minute la un tur complet, dar nu ?tiu cât a sta?ionat la capete. Aceasta între orele 14.00-15.20 în ziua de vineri 15.06.2012.
 
Salutare!

Exact in acelasi loc sambata erau cioburi pe jos, iar spre seara am vazut 2 buc berbeci care coborau cu masinile pe linia de tramvai fara taine si fara sa se sinchiseasca de ceilalti participanti la trafic. In acelasi timp un altul care venea de sus pe traseul normal a nimerit intr-un utilaj de-al santierului. In fine orasul asta are toate sansele s-ajunga capitala prostiei ca motive sunt zilnic.

Nu prea poti evalua in cit timp se face o tura pentru ca in general se asteapta 100 cu 101, dar de la gara pina la statia Grig. Alexandrescu unde cobor eu nu face peste 15 min. Colegii care fac drumul pina in capat mi-au confirmat cele 20 min. de care se discuta la inceptul reabilitarii.

Azi, in timp ce veneam spre casa cu 04, KT4D vechi cu chopper, am studiat putin firul de pe sensul opus. Am observat pete de ulei ce se repeta periodic exact ca si cum unul dintre tramvaie ar avea ungerea buzei bandajului. Poate asta reduce acel fluierat de pe curbe. Oricum pata de contact dintre bandaj si ciuperca sinei e aproape peste tot pe centru, cam pe 30% din suprafata de rulare. 04 amintit n-a scos niciun fluierat in curbe, in afara de tiutul chopperului si zgomotul de motor electric. Cu toate ca e un tramvai vechi merge mai mult decit ok.

Numa' bine!

p.s. alt link cu stirea:

http://ziuadecj.realitatea.net/eveniment/tramvai-nou-lovit-deja-in-manastur-de-un-taximetrist--92752.html

si inca unul cu poza: http://ziuadecj.realitatea.net/eveniment/tramvai-nou-lovit-deja-in-manastur-de-un-taximetrist--92752.html

se vede bine "cedeaza" din fata troleului :confused:
 
Dar daca vad doua tramvaie d-astea noi pe strada se cheama ca am vazut doi SWINGERI? sau cum e cu tramvaiele astea, SWING?
nu cumva e ca si cu

FART (Ferrovie Autolinee Regionali Ticinesi).

:roll:
 
vesti noi: http://www.citynews.ro/cluj/din-oras-10/sase-tramvaie-noi-pana-la-toamna-229718/
Azi la intoarcerea spre casa a trecut in sensul spre gara "81", in zona podului Napoca.
Am observat acelasi scrijelit de linie de contact remarcat de florinn si in plus sunetul voios al motoarelor la accelerare. Din cite stiu la frinare exista posibilitatea recuperarii de energie in retea. Ma intreb daca se foloseste cumva, pentru ca la 420 kW nu vad cum se poate ca Swingul sa fie mai economic decit KT4D cu numai 160 kW parca.
Am mai gasit azi pe un forum specializat o stire cum ca gararea in capatul din Manastur se face pe o linie fara fir de contact prin impingere manuala cu 7 "Ratuci" :D asta legat de finalizarea lucrarilor. Pe tronsonul Gara-Muncii inca nimic desi traseul seamana cu strazile Berlinului in '45.

Numa' bine!
 
Ieri au fost pe traseu ambele tramvaie.

81
 
Cool!

La mai pu?in de una lun?? de la inaugurarea cu fâst a liniei, lâng?? podul Napoca au început s??p??turi la calea de rulare auto, dar s??p??turile, dupa cum mi-au spus muncitorii, vor trece ?i pe sub proasppt reabilitat?? linie de tramvai.

Io-l votez pe DOREL! - m??car el este nevinovat, este doar Dorel.

(bla bla bla.... Dorel este un personaj imaginar, generic, inventat de o firm?? de alcool, f??r?? nici o leg??tur?? cu vre-un forumist, sau vizitator actual, viitor, etc... bla bla bla)
 
http://citynews.ro/eveniment/clujul-ramane-cu-cele-patru-tramvaie-mov-cumparate-anul-trecut-1235371

Nu 'jaba s-o intors piticu la Cluj :-x
 
.....s?? achizi?ioneze autobuze electrice.......p??iiii, poate scoate ?i linia de tramvai (în situa?ia asta) ca de banii pe "fier" s?? ia autobuze, fie ele ?i... electrice....se vede c?? asta-i molipsitoare....a început la Bra?ov...a continuat la Constan?a ?i amu' îi Cuju' la rând ??? P??zea ar??deni, c?? nu se ?tieeee....
Off Top...cum l-a?i pus pe micu? înapoi în scaun ??? A fost singurul ???
 
Ap??i, Eusebiu bacsi, ??sta "polgarmeszter" (o fi bine scris?) poate crede c?? urcarea în rimb e mai joas?? decât în tramvai, ca s?? nu mai cad?? a?e cum o fo' c??zut la o televizie, h??t în frez??......?-ap??i nici io nu m?? mai v??d venind c??t?? voi cu convoi de 40 de met??ri, cu polonzu' cu telecomanda-n mân??, în ma?ina din spate, ca s?? vireze traileru' pe t??te curbele de la Bor? la Cluj.....?stai bai !!!
 
Cu toate acestea, primarul Emil Boc a anun?at, la prezentarea bugetului pe 2013, c?? inten?ioneaz?? s?? achizi?ioneze pentru Cluj-Napoca autobuze electrice din fonduri europene.
......dup?? ce, cu ceva timp în urm??, avea alt enun?......
ââ??în func?ie de resurse, vom cump??ra ?i anul viitor tramvaie. în func?ie de resurse, vom vedea câte vom putea cump??raââ??, a declarat primarul Emil Boc.
.....Orice asem??nare cu ceva din realitate e....pur?? întâmplare...mai e cineva care spune una ast??zi ?i mâine o-ntoarce ca "la Ploie?ti"....
Aceast?? inten?ie (cu autobuzele electrice) poate fi un semnal de ce va urma....Am c??utat s?? m?? documentez (pu?in-e drept, pân?? acum) - ce ?i cum e cu autobuzele electrice....la o prim?? impresie e?ti îndreptat spre o afacere cu dedica?ie, din care s?? ias?? bani pentru "nevoi interne" din mentenan?a acestor autobuze, deoarece la acest capitol sunt costisitoare (baterii mari ?i grele/reînc??rcare la un timp relativ scurt/randament destul de modest la kw-km-greutate transportat??...?i Clujul nu-i chiar pe relief plat! O fi sunat cineva pe telefonul ro?u ?i a cerut o posibilitate de finan?are local?? (c?? de, acum ciocul mic) pentru partid ?i dac?? nu curge m??car s?? pice din.....mentenan?a acestor autobuze.....c?? la tramvai mai sunt ?i al?ii "implica?i".....?i de ce nu "d??-l încolo de tramvai" ; ce dac?? am b??gat bani în el, s-au mai b??gat bani ?i-n altele ce nu le folosim....
 
avantajul e ca nu mai esti legat de liniile electrice, ca la troleibuz, deci poate sa mearga pe oriunde, cel putin cat il tin bateriile
oricum, momentan cel putin 'pe persoana fizica' tehnologia electrica e un mare fas; am facut un calcul simplu si cu diferenta de bani dintre o masina electrica si una conventionala de calibrul ei raman bani de combustibil pentru cel putin 200.000 km (si asta considerand ca masina electrica merge cu 'aer', daca pun si curentul consumat la incarcarea bateriilor mai bine ma las pagubas
pacat de tramvaie, ca aratau chiar 'european' daca pot zice asa, nu de alta dar ma uit la minunatele tramvaie bucurestene care nu s-au schimbat prea mult la design de la 1900 toamna pana acuma