Noutati 2013

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Absolut de acord cu Vali. M-am saturat sa citesc pe cutare sau cutare forum ca un producator sau altul "ne obliga" sau "ne santajeaza".

Iti place si ai bani sa cumperi, cumpara. Daca nu, asta este. Insa nu critica doar din spirit critic un model de asemenea calitate.
 
Buna,

De la Herpa avem dreptul la un nou Roman Diesel din fosta DDR:
http://www.herpa.de/collect/%28S%28fef3x1vm2nvxzg45hvi2buak%29%29/detail.aspx?ProductID=302616&lang=de-DE&express=1&thumb=1

Modelul este autentic, exista fotografii din 1990 cu originalul.

Va aparea in septembrie-octombrie insa conform cu practica Herpa numai comenzile facute pana la sfarsitul lunii iunie vor fi onorate cu siguranta.
 
Catalog Roco numai pentru Italia:

http://data.axmag.com/data/20130531/U93796_F220290/FLASH/index.html
 
Noutatea este anuntata de mai bine de un an de zile si va fi livrata in cursul acestei luni.

Interesant este faptul ca modelul este H0e (ecartament 9mm) insa se livreaza optional si axe H0m (12mm). Prototipul real exista si pe 750/760mm cat si pe 1000mm.

Pana una-alta e primul model in serie mare al unei locomotive de ecartament ingust fabricate in Romania, este un model de calitate si trebuie salutat ca atare.
 
Dupa cum se poate citi pe situl Bemo, se primesc cu placere propuneri concrete pentru alte variante, insa de preferinta acompaniate cu material fotografic complet inclusiv acoperisul pentru a determina diferentele de la o versiune la alta:
Wir sind offen für Anregungen für weitere Varianten dieser Lok ââ??â?? setzen Sie sich einfach mit dem Kontaktformular auf unserer Homepage mit uns in Verbindung. Allerdings benötigen wir zur Beurteilung möglichst umfangreiches Bildmaterial aller vier Lokseiten; wichtig wären auch Dachaufnahmen zur Prüfung der von Lok zu Lok sehr unterschiedlichen Dachbestückung.

Propuneri aici:
http://www.bemo-modellbahn.de/kontakt.html
 
Tocmai a fost lansat ca noutate la scara TT vagonul de dormit al PKP Intercity (PKP WLAB) produs de Tillig cod 16727. Din cate am vazut pe site-ul Tillig mi s-a parut ca Y-urile noi pe TT nu au fost prea multa vreme cu calificativul "disponibile". Am facut presupunerea ca au fost fabricate in serii mici. Vreau sa fiu lamurit de cunoscatori daca intr-adevar asa este si (daca se stie-asta ma intereseaza in primul rand) in cate exemplare se va fabrica acest vagon cod Tillig 16727.


sursa:http://www.hml24.com/TT/wagen-personenwagen-40/tillig-16727-tt-schlafwagen-pkp-ep.vi-upg.html
 
Buna,

Seriile la Tillig nu sunt mai mici ca de obicei, in general se epuizeaza insa din comenzile initiale. Ele variaza intre 300 si 800 buc.
 
Iata ca minunea s-a intamplat . L45H apare cu verde pe situl Bemo la fantasticul pret de 249.95 euro .
http://www.bemo-modellbahn.de/produkte/produkt-detail.html?tx_userbemocatalogue_rubriclist[item]=66&tx_userbemocatalogue_rubriclist[action]=show&tx_userbemocatalogue_rubriclist[controller]=Item&cHash=1bacc4d44d3ba7c9c10ef5a20390cc73
Bafta pentru cei care doresc si pot sa-l cumpere !
 
Ai dreptate Horia . Nu contest calitatile modelului , nici pretul nu este exagerat de mare , comparand cu modelul unguresc de la www.csehmodell.hu . Fantastic este cum a crescut acest pret. La prima strigare a fost in jur de 160 euro , pe urma un pic mai mult si la sfarsit 249.95 . Dar sunt sigur ca la comercianti va fi mult mai ieftin . Si sunt sigur ca vor apare odata si odata si la "sales" si ... poate am si eu noroc
Si ... mai sunt curios cine il va cumpara de la noi , avand in vedere ca la kit-ul de alama nu s-a inghesuit nimeni ( 40 euro in polonia + piesele de la Weinert ) .
 
Eu zic sa nu-ti faci iluzii cu pretul mult mai mic la comercianti. De regula mai mult de -10% din pretul de lista nu vezi la magazin. Si asta numai daca are magazinul de unde sa scada. In plus nu prea am vazut multe "sales" la Bemo...
Evident, acum cred ca se poate face un pronostic pentru pretul unui eventual model CFR contractat de ACME...
Din pacate acest hobby incepe sa devina mult prea scump pentru vremurile astea.
 
Nici la kit-ul in alama al lui Sorin Anghel nu prea am auzit sa se inghesuie, preturile find cuprinse intre 100 si 120 euro kit-ul , in functie de motorizarea aleasa. Cred ca piata o sa-i lecuiasca (asa cum a lecuit si pe altii) pe cei de la Bemo de modele romanesti...
 
Buna Cosmin,

Bemo nu are de ce sa se "lecuiasca" pentru ca modelul a fost calculat luand in considerare doar locomotivele L45H care circula in afara Romaniei, in speta in Germania si eventual Austria. Poate ca sa vedem candva si o versiune franceza.

Ma indoiesc sincer ca Bemo va propune odata o versiune CFF/CFI romaneasca a acestei locomotive, in conditiile in care seria minima este de 3-500 exemplare si piata de H0e in Romania quasi inexistenta.

In schimb, cred ca Ionut07 are dreptate:
Evident, acum cred ca se poate face un pronostic pentru pretul unui eventual model CFR contractat de ACME...

Diferenta de pret nu poate fi prea mare.
 
Herpa 911665
Roman Diesel (Zirkus & Zubehör)

http://www.modellbahnshop-lippe.com/produkt/Herpa/62-4-0-207117-0040032-0-0-0-0-0-0-grp-de-p-0/ein_produkt.html
 
Aici se vede mai bine:

http://www.modellbahnshop-lippe.com/productzoom/A.C.M.E/69-4-005001-166517-0-0-0-49-10-2-0-gatt-de-p-0/productzoom.html
 
cosmin78 a spus:
Nici la kit-ul in alama al lui Sorin Anghel nu prea am auzit sa se inghesuie, preturile find cuprinse intre 100 si 120 euro kit-ul , in functie de motorizarea aleasa. Cred ca piata o sa-i lecuiasca (asa cum a lecuit si pe altii) pe cei de la Bemo de modele romanesti...

Ceea ce am vazut pe situl Bemo sunt doar variante de export ale locomotivei L45H. Sunt si eu convins, asa cum lasa de inteles si cosmin78 ca o varianta romaneasca nu este probabila datorita riscurilor financiare. Altfel spus mie modelul mi se pare bine realizat si propus la un pret mai mult decat rezonabil pentru Bemo. Pentru cine doreste sa ruleze mult locomotiva pe diorama, aceasta este versiunea care trebuie avuta in vedere deoarece nici un kit de alama fotodecupata, oricat de ingrijit montat, nu va avea o mecanica la fel de silentioasa si fiabila. In plus nici calitatea vopsirii nu va fi similara cu cea Bemo. Pentru cine pretuieste mai mult modelul pentru expozitie, atunci kitul de alama ar putea fi de preferat. Dau un singur exemplu: barele de "mana curenta" par a avea circa 1 mm diametru la modelul Bemo, la kiturile de alama fotodecupata au de obicei 0,4 mm diametru. Diferenta vizuala pe model este clara.