Noutati 2013

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Chiar fara rost discutia...

probabil au ales sa reproduca un camion inmatriculat in Romania (ca produs in Romania care sa mai faca transport international de marfa....) despre care aveau date. Conform informatiilor oficiale ambele firme detin un parc la fel de mare (excluzand subcontractorii). Produsul se adreseaza pietei europene banuiesc, nu celei din Oltenia sau din Prahova si sansa sa vezi pe autobanda un autotren apartinand ambelor firme este la fel de mare. Este un vehicul inmatriculat in Romania si apartinand unei firme romanesti si asta conteaza.

Personal am treaba aproape zilnic in zona Ploiestiului si vad autotrenurile lor pentru ca trec pe langa baza Aquila. Vi se pare potrivit sa deschid o discutie despre cat de oportuna a fost decizia de a reproduce un camion al acestei firme doar pentru ca eu le vad zilnic ??? E intrebare retorica nu astept raspuns ci doar sa incetati o discutie inutila.
 
PROSES LB-901 Adjustable Loco Bench
http://proses.com/a1hobbyshop/product_info.php/products_id/69

ââ??Â? 59,95 la Memoba.
 
Horia_Radulescu a spus:
Rietze tocmai a anuntat un camion romanesc:
http://www.die-modelle.net/product_info.php?info=p829_rietze-60887-iveco-stralis-sattelzug-aquila--ploiesti.html

Este vorba de un IVECO Stralis din generatia trecuta apartinand firmei "Aquila" din Ploiesti.

Salut, trebuie sa recunosc ca majoritatea Aquila intalnite de mine nu au scrisul mare de pe "cort" asa.
Culmea... daca am curiozitatea sa caut pe google - imagini - numai modeul asta il vad...

Ceea ce ma face sa cred ca sunt cele trimise pe afara...?
 
Vagon de dormit tip T2S rosu de la Amintiri Feroviare

Imagini de pe site-ul Amintiri Feroviare:
20050a.jpg


Placuta cu ruta, EN 347 Dacia vagonul 815 Wien - Bucuresti Nord
20050b.jpg


Seria vagonului 61 53 75-71 002-2
20050c.jpg


http://www.amintiriferoviare.com/
 
Ce gluma buna! :-x
Pe site apare in curand...Ce o fi insemnand "in curand" la amintiri feroviare in conditiile in care trebuiau sa apara de multa vreme alte vagoane anuntate de mai bine de un an.
Sau, daca tot "picteaza" cineva de la ei site-ul, macar sa raspunda si la mail-uri trimise prin interfata de pe site....
 
Vagonul o sa fie disponibil din aceasta saptamana.
 
Ok. Mersi. Asta este o veste buna.
Dar de vagonul (vagoanele) de dormit AVA 200 si vagonul bar AVA 200 stie cineva noutati?
Multumesc anticipat.
 
Nimic nou, chiar nimic nou, doar T2S reloaded sau re-reloaded. Incepe sa semene cu "noutatile" TILLIG vagonul cuseta in toate variantele posibile.
Vagonul restaurant, vagonul de dormit AVA, cisternele, locomotiva electrica cu pantografele simetrice, etc. au termen de livrare absolut necunoscut. Sa avem rabdare, inca suntem tineri.
 
Acuma termenele de livrare ale noilor produse cred ca sunt influentate si de vanzarile modelelor anterioare. nu pot sa scoata nici ei un model pe saptamana. deci rabdare si tutun :D
 
Pai un model nou nu au mai scos de foarte multe saptamani. Un model nou inteleg sa fie ceva din lista enumerata de mine mai devreme. Sunt anumite vagoane care au fost promise ca sigure pentru anul trecut. Deja suntem aproape la jumatatea anului 2013 si cred sincer ca nu vor apare nici in acest an.
Un vagon care nu are decat un mic element de tampografiere in plus fata de varianta precedenta nu poate sa intre in categoria noutati, decat daca tu ca producator chiar nu ai altceva de aratat.
 
Un vagon care nu are decat un mic element de tampografiere in plus fata de varianta precedenta nu poate sa intre in categoria noutati, decat daca tu ca producator chiar nu ai altceva de aratat.

O afirmatie interesanta, insa sensul acesteia nu reusesc sa-l inteleg nici dupa ce am citit-o a treia oara.

Vagonul a fost anuntat ca noutate anul trecut, este un T2s CFR / Gevaro intr-o versiune care nu a mai existat pana acum la AF si fata de modelul in aceleasi culori de la Heris care prezenta o groaza de greseli de decorare, de inmatriculare si formale (ferestre, etc) acesta este 99,9% corect.

Va inteleg frustrarea ca AF nu aduce mai multe modele complet noi mai repede de piata, insa cunoscand piata inteleg perfect si viteza la care aduce AF noutati.
 
Pai ca sa mearga piata sa scoata modele care se vand.
Eu nu am ce sa comentez despre T2S, imi place si ma bucur ca zilele astea o sa ii fac poze.

Dar ce asteapta AF ca sa scoata EA-ul clasic si vagonul figorific ex FS?
De ce in atatia ani nu avem macar un plan de IVA? Un vagon care poate fi facut in n variante.
Apropo, putem vorbi la timpul trecut despre seria 19-57 si 20-57, din cate stiu aceste vagoane nu mai circula.
 
Un vagon frumos, un vagon necesar, un vagon care inlocuieste cu succes T2s-ul de la Heris.
Am observat ca de putina vreme ACME a renuntat sa mai monteze barile pe vagoane, ma intreb unde se vede economia facuta astfel? La pret nu, poate la calitate!
mi se pare impresionant nivelul de detaliere al vagonului. frumos.
Nivelul de detaliere este acelasi cu cel de la T2s-ul gri cu albastru, nimic nou, doar nr. vagonului si traseul vopsite pe geam.

Ma uit la fotografiile cu modelul de prezentare si simt ca mi se umezeste coltul ochiului - e o lacrima! O fi de bucurie sau de tristete? Cum este posibil ca modelul de prezentare sa fie incorect clipsat (scara de la usa si tamponul de pe coltul din planul apropiat - vezi foto 2 - stau strambe pentru ca sasiul nu a intrat complet sub carcasa iar cablul de curent este si el stramb)? Macar e bine ca stim pe ce vom da banii si cam ce monstruleti pot sta ascunsi prin cutii! Se poate obtine si o fotografie cu scarile manevrantului? Macar sa spulberam orice iluzie ca sunt intregi si nu ca pana acum, strambe, rupte, lipite (vorbesc din experienta a doua T2s-uri CFR si a unuia DB).
Deci, revin: am observat ca de putina vreme ACME a renuntat sa mai monteze barile pe vagoane, dar economia facuta astfel... nu se vede nicaieri! Si afirmatia este valabila pentru toate modelele ACME, indiferent de inmatriculare, nu doar pentru cele CFR.

In incheiere: Spor la cumparaturi! - ca alta varianta de T2s CFR rosu oricum nu avem! Si dupa cateva interventii facute de fiecare in atelierele proprii, vagonul va fi OK!
 
Horia, "micul element de tampografie" era afisul din fereastra vagonului. Acum, ca si caroseria este vopsita in rosu poate constitui o noutate. Asta nu am observat.
Insa vagonul T2s nu este dupa parerea mea un vagon reprezentativ pentru parcul CFR.
Cate garnituri din vagoane de dormit poti sa-ti faci la nesfarsit? Ai nevoie si de un vagon restaurant, nu? De alte modele aflate in brosura AF nu are rost sa mai aducem vorba.
Eu personal consider un produs ca fiind noutate atat timp cat este complet diferit de alte produse. Atat timp cat Roco, Piko, AF scot "noutati" care nu sunt altceva decat modele vopsite diferit, devine o chestiune de preferinte cromatice la alegerea modelului.
 
Atat timp cat Roco, Piko, AF scot "noutati" care nu sunt altceva decat modele vopsite diferit, devine o chestiune de preferinte cromatice la alegerea modelului.

Sau o chestiune de conformitate fata de epoca si de trenul concret ales in reprezentare, pentru cei pentru care reproducerea unui tren real constituie ceva important.

@Weeping Eye: se pot face 4 versiuni rosii de T2s, intrucat cele doua vagoane rosii ale CFR sunt vopsite diferit (71-31 019 e diferit de 020 si ulterior amandoua au devenit 75-71 001 si 002) si 4 versiuni alb-albastre de T2s (71-31 046 ulterior 75-71 003 si 004 si 005 de la inceput inmatriculate asa).

Bineinteles ca nu va cumpara nimeni 8 versiuni epocile V si VI de T2s CFR (la 5 vagoane reale) asa ca ne vom multumi cu maxim doua de la fiecare producator.

Constructia de forme noi (sau macar partial noi) presupune o investitie majora care cere si o piata puternica pentru a le primi. Avand in vedere cum s-a subtiat aceasta in ultimii ani, sunt sceptic in aceasta privinta.
 
Insa vagonul T2s nu este dupa parerea mea un vagon reprezentativ pentru parcul CFR.
Pe moment, asta este oferta! Putem sa cumparam vagonul daca il gasim util si ne satisface vreo nevoie sau putem sa il lasam sa zaca pe rafturi!
ACME / AF nu a spus nicaieri ca este vorba de noutate ca forma sau ca vopsire, ba chiar au prezentat fotografii din care se poate vedea cam ce urmeaza sa apara pe piata (tip de vagon, schema de vopsire, inmatriculare, detalii si... chiar si defecte) - nu ai cum sa spui ca ar incerca cumva sa te pacaleasca! Dar faptul ca vorbim de o vopsire noua nu contrazice, din punctul meu de vedere, ideea de noutate! Si pot spune ca sunt in situatia de a ma bucura ca T2s-ul rosu este produs anul acesta de ACME / AF la nivel de an 2013 si nu de Roco sau, mai rau, de Heris.
 
Horia_Radulescu a spus:
Constructia de forme noi (sau macar partial noi) presupune o investitie majora care cere si o piata puternica pentru a le primi. Avand in vedere cum s-a subtiat aceasta in ultimii ani, sunt sceptic in aceasta privinta.

Deci asta este valabil inclusiv si pentru noul produs T2s, daca posibilii clienti nu au bani pentru modele noi ca si constructie atunci sigur nu vor avea bani nici pentru modele existente dar vopsite in schema diferita.
Cred ca oferta bogata de vagoane de dormit Roco, AF si chiar Heris, din magazinele existente in Romania spune multe despre interesul la scara larga pentru acest tip de vagoane.

Nu dispun nici de finante infinite, nici de spatiu de depozitare de dimensiuni industriale. Din aceasta cauza, nu pot sa cumpar chiar tot ce apare pe piata, trebuie sa fac o selectie. Asa ca nu pot sa cumpar cuprins de frenezie toate vagoanele de dormit si de cuseta CFR care apar pe piata.
Cred ca nu sunt singurul in situatia asta.