Noutati 2013

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Sa citim:

"Our Price: This item is no longer available" adica mai pe limba noastra, articolul nu mai este disponibil...
 
Pe vremuri, cand am vrut sa-l achizitonez eu, pe site scria CFR iar pe model SBB CFF. Asa ca...
 
Tillig 74820
CFR Y/B 70 20-50

189094_c.jpg


Din trimestrul 2.
 
Ca veni vorba de noutati din 2013, ce mai inventeaza altii:

http://www.pwrs.ca/announcements/view.php?ID=7440

Va rog sa priviti filmuletul, este foarte explicit. Desigur, este vorba numai despre cuplarea tevilor de aer comprimat, nu si despre cupla in sine, care este o foarte obisnuita cupla Kadee pe care modelistii interesati de modele americane o cunosc foarte bine.

Oricum insa sistemul este foarte interesant. Pe cand asa ceva si pe dioramele europene?
 
Doi magnetzei de la Faller Car system... izolatia de PVC a unui conductor de 0,4, simplu! Da' nu stiu sub ce model de cupla ar da bine... Kadee si similare, imita bine cupla americana, pe cand orice model european...
 
Nu cred ca merge un simplu conductor de 0.4, ar trebui ceva mai elastic. Baietii folosesc acolo o bucatica de cauciuc negru. Cauciuc din asta, dar mult mai subtire, se mai foloseste la catenara la scara N, unde ar fi greu sa pui altceva fara sa iasa grosolan din scara.

Exact asta ar fi problema la modelismul european, fie ca e cupla aia standard H0 sau la N, ambele arata asa de grotesc, incat nici nu mai conteaza lipsa tevilor de aer comprimat :))
 
@victorian

Nu un conductor, doar izolatia. Posibil modelul din prezentare sa fie cauciuc, dar un pic "preformat", nu atarna chiar liber la decuplare. Oricum, pana la astfel de detalii mai sunt multe de facut in apropierea unui model cat mai mult de realitate.
 
Salut,

multumesc, am vazut si eu ca au aparut iarasi pe site, da' speram ca daca n-au fost de Craciun, sa le primesc de iepuras. Ghinion, poate de iepurasul viitor.

O zi buna,
Liviu

PS Preturile le-au avut dintotdeauna. Cel putin in catalogul tiparit, cel cu noutatile pentru anul trecut erau. Sau?
 
Vagoane CIWL type S de la Sudexpress (divizia de plastic de la Norbrass) pe baza matritei de la LSModels.

http://www.comboioselectricos.com/html/php/pesquisar.php?pesquisa=SUD99

Magazinul Comboios Eletricos anunta aparitia a 3 seturi, unul cu numere de parc portugheze si 2 cu numere de parc spaniole, precum si un vagon separat ( care ne intereseaza pe noi), cu numar de parc portughez. Data aparitiei este prevazuta pentru septembrie, preturile de pe site fiind estimative.
Ce putem face cu ele?

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=9803&start=0

:)
 
Mai scumpe ca S-urile de la LSM in set de 3, insa macar asa se pot cumpara la bucata.

Ce putem face cu ele? Un asemenea Type S a ramas dupa 1949 la CFR, carcasa inca mai exista acum cativa ani la Galati.
 
Pe un forum portughez, am aflat ca , Maerklin ,a fost cumparat de catre Simba Dickie, una dintre cele mai mari firme de jucarii din Germania.

Un comunicat oficial:


http://produktadmin.maerklin.de/presse-upload/0001-130321-PM-Simba-Dickie-D.pdf
 
Cosmin, ce sa facem, cumparam vagoanele si facem vagoane de dormit (V.D. 00000) din ele.
Vagonul Sudexpress SUD99002 este cel care va ajunge si la mine, sa nu ma uiti. Ma bucur ca nu mai trebuie sa cumpar un set de 3 vagoane (LsModels) pentru a folosi intr-o garnitura romaneasca doar unul.

Modelul are ferestrele pozitionate la fel ca cel din pozele lui Catalin.
Trebuie sa gasesc un livret vechi ca sa vad ce trenuri erau formate din vagoane dormit (V.D.) si vagone de turism (V.T.)