Florine, n-am zis ca nu se poate. De putut se poate orice. Daca elvetienii se dau prin Alpi si pe unde s-or mai fi dand, pe linii inguste cu cremaliera la viteze care la noi nici pe liniile normale de multe ori nu le vezi, e normal ca si noi ne-am putea da. Sa nu mai vorbim ca tot la Elvetieni, pe calea ferata normala de munte, vitezele de rulare sunt de 120-140. N-au rost alte comentarii. Cine a fost stie foarte bine.
Ceea ce am incercat sa spun,e ca nu cred ca intereseaza pe cineva sa investeasca in asa ceva, mai ales ca dupa cum spun cei din minister, calea ferata nu e o prioritate nationala ( nu ca autostrazile ar fi ). Ce sa mai avem pretentii de turismul feroviar in aceasta situatie ? Eu as pune altfel problema : tara nu e o prioritate, nu calea ferata.
Dane : e misto ca M300 nu aduce profit, si circula 100 si ceva de trenuri pe ea zilnic. Asta asa ca raspuns pentru cei care au timp sa creada ce zice acest domn
Ceea ce am incercat sa spun,e ca nu cred ca intereseaza pe cineva sa investeasca in asa ceva, mai ales ca dupa cum spun cei din minister, calea ferata nu e o prioritate nationala ( nu ca autostrazile ar fi ). Ce sa mai avem pretentii de turismul feroviar in aceasta situatie ? Eu as pune altfel problema : tara nu e o prioritate, nu calea ferata.
Dane : e misto ca M300 nu aduce profit, si circula 100 si ceva de trenuri pe ea zilnic. Asta asa ca raspuns pentru cei care au timp sa creada ce zice acest domn