Pozele mele

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
01.03.2011
O raritate prin Iasi, Siemens CTV 700:



Rapidul Iasi - Bucuresti ajuns la 6 vagoane :


Locomotiva 40-0635-5 GFR iesita de la IRLU Pascani in probe - 04.03.2011 :


40-0582-3:
 
O intrebare de novice rau de tot!

La Seimens cercul acela metalic de pe roti, de culoare gri este cumva discul de frana?
La acest model de mult am vazut aceste discuri, dar n-am ajuns aproape de el ca sa ma dumiresc care este rolul lor!
 
Chiar daca e off topic, in luna ianuarie am vazut in Gara de Nord ceva ce nu am mai vazut de multi ani la CFR. Mecanicul care era cu locomotiva ce urma sa tracteze R 74 ce credeti ca facea? o stergea cu bumbacul. Ca odinioara cind la fiecare oprire mai mare prin statii ajutorul si mecanicul stergeau repede masina cu bumbacul. Acum cine mai curata masinile?
 
interesantul a spus:
La Seimens cercul acela metalic de pe roti, de culoare gri este cumva discul de frana?

Da, este disc de frân?? mpntat pe exteriorul ro?ii:


Spre ru?inea mea, nu ?tiu dac?? nu cumva se mai afl?? înc?? un disc ?i pe fa?a interioar?? a ro?ii.

--
@dantm: Am v??zut ?i eu un mecanic de GFR c?? lustruia de zor un EC la Fete?ti acum vreo câteva luni (a început cu parbirzele, dup?? aia barele din fa???, restul botului pân?? a ajuns s?? lustruiasc?? cu cârpa lateralele locomotivei! Cred c?? vreo or?? a tot frecat la ea, de ar??ta ca nou??). Lâng?? el, 2 locomotive de la CFR Marf?? ?i mecanicii st??teau lâng?? ele ?i discutau. Unul zice ,,De ce s-o ?terg, ce-i a mea? Dup?? ce c?? nu avem ce munci, tot noi s?? le sp??l??m? ???ži nici nu-s titular pe ea." GFR-istul nu prea îi b??ga în seam??, continua s?? luctruiasc?? locomotiva.
 
Iasi - 09.03.2011

Locomotiva 80-0219-8 face manevra cu acc. Iasi-Galati si Iasi-Timisoara



12.03.2011

Vagoanele seria 20-49 au inlocuit etajatele 26-16 pe relatia Iasi-Galati

partea cu wc-ul:

partea culoarului:


Un vagon seria 20-49 al acc. Iasi-Timisoara:



Acceleratul Iasi-Galati:



Cele 2 locomotive seria 150.0000, 150.1019 si 150.1028 :




Bacau - 15.03.2011

60-1029-2


Plugul 80 53 98 64 008-8




Vagon etalon - proprieter SC TRANSAUTO SA - Agentia de trafic combinat Iasi:



Vagoane de marfa GFR Habis :





40-0536-9 cu naveta de Fals-uri dinspre Pascani spre Adjud:



91 53 0 461 113 9 cu rapidul 758-754 Suceava / Botosani - Bucuresti :


LDH 125-237 :



Vagon tip Lgns H-TOUAX 27 55 4432 169-6 [P]



Macaraua EDK 300 :



Locomotiva 65-1227-1 aduce vagoanele etajate pentru acc. Bacau-Bucuresti din revizie:


26-16 085 iesit de la Pascani pe 14.03.2011:


Rapidul 751-755 Bucuresti - Bototsani/Suceava :


60-1245-4 dupa ce a ajuns de la P.Neamt cu o rama TE:



Spre Adjud:



Spre Pascani :



Ceva rar astazi, vagoanele 26-26 in revizia Bacau:



Un utilaj pentru sudat sina (Rusesc) si un vagon Dimitrov Sudarec :

 
Iasi - 09.03.2011

Locomotiva 80-0219-8 face manevra cu acc. Iasi-Galati si Iasi-Timisoara



12.03.2011

Vagoanele seria 20-49 au inlocuit etajatele 26-16 pe relatia Iasi-Galati

partea cu wc-ul:

partea culoarului:


Un vagon seria 20-49 al acc. Iasi-Timisoara:



Acceleratul Iasi-Galati:



Cele 2 locomotive seria 150.0000, 150.1019 si 150.1028 :




Bacau - 15.03.2011

60-1029-2


Plugul 80 53 98 64 008-8




Vagon etalon - proprieter SC TRANSAUTO SA - Agentia de trafic combinat Iasi:



Vagoane de marfa GFR Habis :





40-0536-9 cu naveta de Fals-uri dinspre Pascani spre Adjud:



91 53 0 461 113 9 cu rapidul 758-754 Suceava / Botosani - Bucuresti :


LDH 125-237 :



Vagon tip Lgns H-TOUAX 27 55 4432 169-6 [P]



Macaraua EDK 300 :



Locomotiva 65-1227-1 aduce vagoanele etajate pentru acc. Bacau-Bucuresti din revizie:


26-16 085 iesit de la Pascani pe 14.03.2011:


Rapidul 751-755 Bucuresti - Bototsani/Suceava :


60-1245-4 dupa ce a ajuns de la P.Neamt cu o rama TE:



Spre Adjud:



Spre Pascani :



Ceva rar astazi, vagoanele 26-26 in revizia Bacau:



Un utilaj pentru sudat sina (Rusesc) si un vagon Dimitrov Sudarec :

 
Am zis sa incerc ceva nou la poze:



22.03.2011
Malaxa 787 catre Ungheni Prut

 
Mai 2011 Brasov

1 3554 in depoul Brasov

Serban a spus:
Locomotiva CFR 1-3554 a fost construita de Wiener Neustadt in anul 1891, numar de fabricatie 3554, pentru societatea M??Â?ram??Â?rosi S??Â?vas??Â?tak unde a primit numarul 1 si numele M??RAM??ROSSZIGET (Liniile sarii Sighet -Sugatag si Sighet Costiui). In 1919 locomotiva a fost trecuta in parcul CFR impreuna cu linia de la Sighet si a primit nr. de circulatie Maramures 1 (au mai existat si Maramures 2, 3 si 4, din pacate casate in anii '70ââ??). Dupa anul 1950 linia de la Sighet devine CFF si locomotivele sunt mutate la Sibiu, unde primesc numere de circulatie formate din nr. de ordine (1, 2, 3, 4) urmate de numarul de fabricatie, i8n cazul nostru 3554. In anul 1973 loocomotiva trece in patrimoniul muzeului CFR, iar in aprilie 1984 este adusa de la Sibiu la depoul Brasov, unde a fost restaurata impecabil.

77-0982-7


nr necunoscut



Acc Bucuresti-V.Dornei la intrarea in Darste



la final doua locomotive seria 47

477-498-6


477-821-9
 
Salut,

Asa arata masa la o nunta de trenulist :D



Dupa nunta am zis sa facem miscare, asa ca ura si la gara.

477 054 7 cu rapidul "Ister"



Cand te saturi de tren mergi pe jos. De la Predeal la vale spre Timisul de Sus pe calea ferata.

Istorie, 50.497


Din Brasov am plecat dupa rapidul "Ister", la Predeal am ajuns odata cu rapidul

http://www.youtube.com/watch?v=T_507-JQ0qg&feature=related

Nu plecam pana nu ajunge marfarul vazut in vale:



Catre Brasov:


Inima unui mazaz:



Spre Predeal:



Spre Brasov:



Catre Predeal:


Brasov:


Ajungem la tunelurile mici:

Spre Brasov



Spre Predeal:



Am asteptat Acceleratul 1931 Bucuresti - Brasov
http://www.youtube.com/watch?v=c7J3XTz3UaY
video by mixu


Zgomotul facut de un marfar prin padure care urca de la Timisul de Sus nu pot sa il descriu:



Video:

http://www.youtube.com/watch?v=KgDarBR6LO4
scuzati tremuratul, cu stanga filmam cu dreapta fotografiam

La vale, treverse rupte, sina varza, stalpi catenara diferiti, vegetatie la greu, ursu inca nu a aparut



Ajungem la tunelul mare (937) m :



Ca sa se noteze, am vazut luminita de la capatul tunelului, era personalul de Bucuresti:


vedere spre Predeal
17 minute am facut prin tunel, cateva secunde am stat in refugiu ca sa treaca personalul Bucuresti-Brasov

Catre PO Tunel Mare:





Cam asa urca dinspre Timisul de Sus, dupa podul de peste DN1, zona km 150+5/150+7



Spre Brasov:


Spre Predeal:


Podul de peste DN1, aici se termina iesirea noastra. O ora jumate de la Predeal pana la pod.




Multumim Alina pentru rabdare si intelegere :floare:
 
O mica excursie prin tara, am trecut prin Bicaz, V.Dornei, Viseu, Sighetul Marmatiei, Bucuresti.

Vineri seara am ajuns la Bicaz, special sa prind locomotivele Ludmila de la DB Schenker Logistics.
Din pacate am ratat o locomotiva de la un marfar care a plecat spre Galati. Am pozat numai locomotiva de la capat.



Sosite de la Galati cu un marfar de zgura o Ludmila si o fosta V 200:



De la fabrica de ciment Holcim de la Tasca a venit 60-1650-5 pentru a lua vagoanele de zgura:



V.Dornei

Automotorul 994 pe relatia Dornisoara - V.Dornei:



DA CFR MARFA 60-1065-6




Viseu si Mocanita pe luna plina

Elvetia si Cozia sub presiune:



Dupa o calatorie de 2 ore pe valea Vaserului am ajuns la destinatie, muzica, bere, foc de tabara, grill.





Hotelul Carpatia Express:




De la Viseu am plecat spre Sighetul Marmatiei.

La intrarea in Sighet ne oprim la Camara Sighet pentru a poza semnalele si linia incalecata:



stanga semnal pentru larga, dreapta pentru CFR



Locomotiva 150.1062 de larga din depou:



Gara si magazia:



De la Sighetul Marmatiei la Bucuresti la sauna, adica la vagonul de dormit. Peisajul de la Sighet la Valea Viseului este superb, trenul merge pe malul raului Tisa.

Acceleratul 1644 inspre Valea Viseului:



La intrarea pe pod se observa semnalele mecanice, cel din dreapta pentru linie larga.


In Valea Viseului unde locomotiva se schimba:



Bucuresti

Manevra GFR:


2004 cu un tren rapid:
 
Cateva trenuri surprinse in aceasta saptamana pe linia 600 Iasi - Vaslui.

Acceleratul Galati - Iasi , prima data cand vad rama TE "Acvila" pe aceasta linie.



Accelerat Iasi - Brasov:



Rapid Iasi - Bucuresti:



IC Iasi - Bucuresti:



Accelerat Regio Brasov - Iasi:



Personal Iasi - Husi:



Rapid Bucuresti - Iasi:

 
Dornesti 14 august.

Personal pe linia incalecata:



Placa turnanta din depou:



Din Ukraina vin rusii:



Gara Dornesti


2M62 Ukraina si 230.516, poza rara:



Vatra Moldovitei



Manevra in Cacica