Pozele mele

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Este linia catre Radauti, bucata din fosta linie de pana la Nisipitu. Acum merge doar pana la fabrica EGGER din Radauti.

Catre Radauti:

 
Pe langa obisnuitele locomotive MAV in Curtici am gasit 2 locomotive mai deosebite:

Taurus Rail Cargo Hungaria



ZSSK Cargo




Prin Arad

65-09103 si 60-1507-7


80-0508-4


43-0069-5
 
Septembrie.
Brasov.

231.065



Carbune de "Pacific"



R 346 " Dacia", din decembrie devine istorie



Feldioara
Marfar CFR cu cazane URAN



IC 532 Oradea - Bucuresti




Zona Rupea, Orient Express trebuie sa vina de la Budapesta.
Dimineata pe racoare... rasarit de soare



Rapidul Ister cu o compunere mai speciala, 2 WLABmee si 1 Wrmz in plus



Dupa o ora intarziere vedem in departare acoperisuri albe, vine



Avem noroc ca trenul a fost oprit in zona Colonia Bod la semnal si il prindem la intrarea in Brasov



Giurgiu - 6 septembrie
Gara Regala Giurgiu



Gara Giurgiu Oras
Ceas Paul Garnier


Elevator pentru carbune



Turnul de pacura, turnul de apa si remiza Giurgiu




Orient Express , imediat intra pe pod cu restrictie de 5 km/h



Acc Bucuresti - Iasi

 
De pe drehscheibe-foren.de rezulta ca din decembrie Dacia nu va mai circula pe relatia Budapesta - Viena, va fi inlocuit de RailJet.

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?30,5542455

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?106,5496372

Eu am folosit google translete.
 
Pe astazi ceva special, diverse poze vechi cumparate.

60-0428-7 cu un WIT si Dimitroave

1980 , fara locatie

150.1028

anii 1960, fara locatie

Carte postala
151.001

Probabil in 1939 in curte la Malaxa (dupa volumul 2 din Istoric)

060 EA 008

anii 1960, fara locatie

Asa arata acum :
 
Florin, la Giurgiu nu e nici o gara regala. Ca si in cazul Constantei sau a Galatiului a existat o cladire care a servit pentru transbordarea calatorilor din tren pe navele de pasageri care asigurau legatura pe Dunare cu vestul Europei.
Deh...ramasite din vremuri frumoase cand calatorului care cobora din tren ii era oferit un spatiu decent de tranzit pana la urmatorul mijloc de transport spre o destinatie departata. Tot acolo se efectua si vama.

Cladirea (in forma de vapor) dateaza din anul 1935 si a purtat initial numele de Palatul Fluvial Ramadan apoi Gara Fluviala Giurgiu, arhitect Petre Antonescu.
 
salut,Gam3!

frumoase poze din epoca de aur a CFR, mai ai in colectia ta... :!: :?:
vagonul de masini care il vrei la "Zilele Feroviare" va fi prezent... l-am vazut garat in triajul Grivita!
in ceea ce priveste ultima poza 060 Ea 008, EA ar arata mult mai bine daca mecanicii si-ar face treaba asa cum spune fisa postului, mai putina barfa ar duce la un aspect fizic imbunatatit 8)
 
Cateva poze facute in timp ce asteptam exponatele pentru expozitia Zilele Feroviare 2011.





















2 locomotive ale DB SCHENKER RAIL:



Personal Giurgiu - Gradistea

 
Horia_Radulescu a spus:
Pentru ca podul de la Gradistea nici acum nu e facut?

Ce sa faca , daca podul a disparut cu totul ?! Mi-e si frica sa merg acolo ca parca vad ca a disparut si podul nou - nefolosit vreodata.

Mai mult de atat linia e facuta praf, in ultima poza pe curba ce intra pe langa zidul de sprijin se merge cu 5 km/h datorita instabilitatii solului.

Dupa parerea mea linia aia nu mai are nici o sansa . :( :( :( Peste cativa ani o sa mergem si o sa ne amintim ca pe acolo trecea odata caela ferata....

De altfel...ca sa va faceti o idee, cand am pozat locomotivele electrice din gara Progresu au aparut repede doi indivizi...ca sa nu facem poze si la alte activitati !! :-x iar spre capatul dinspre soseaua Bucuresti - Giurgiu "munceau" unii negri si dubiosi la calea ferata....mai exact furt fara jena in vazul lumii ... ma intreb cum mama naibii sa mai progresam daca ne furam unul pe altul de sub nas... :!: :!: jalnic !
 
Pentru cine s-a uitat la B1, d-na Boagiu a spus, inainte sa sara Cristoiu cu drumurile lui, ca podul de la Gradistea se va afla intre proiectele finantate cu 2,3 miliarde euro anul viitor(bine multi bani intra in vopsitul de gari, nereparatul de peroane si modernizatul de EA si ADM) :D . Acum sa-l lasam pe Florin sa ne mai delecteze cu ceva poze :wink:
 
A stat cam 3 ani la Brasov, a fost mutata la Targu Mures alaturi de 50065, 140.117 si 230.224