Prin Germania.
Istein.
BR 101 087-5 cu reclama la zoo cu un EC SBB:
ICE
La un subiect separat am sa prezint toate trenurile care au trecut pe aici, in 33 minute au trecut 7 trenuri.
In Franta pe viaductul de la Dannemarie la pozat TGV-uri.
Duplex
Daca ai prins 2-3 TGV-uri nu mai e nevoie sa pierzi vremea pe acolo, toate sunt la fel. Doar 3 marfare am prins in 5 ore.
Inapoi in Germania la Weil-am-Rhein, ultima gara inainte de Basel Elvetia, o ruta f.aglomerata.
ES 64 F4 - 090 & ES 64 F4 - 991
ICE NS cuplat cu ICE DB
"Adriana" 185 579-0 Cross Raill
Tractor Deutz 1947
Cite' du l'Automobile din Mulhouse-Franta. O colectie de sute de masini, urmeaza sa le prezint la un topic separat.
Bugatti Royale Limousine Park, din 1933, 8 cilindri, 12 763 cm3 , 180 cm/h
Bugatti Royale Coupé de Ville, 8 cilindri 12 763 cm3, 200 km/h
Bugatti Royale Esders din 1930/1990 (e replica) , 8 cilindri 12 760 cm3, 200 km/h
In Germania dupa "abur" pe linia istorica Haltingen - Kandern.
Am inceput cu 378.78 care are un traseu de 12.9 km.
Apoi am fost pe alta linie, Sauschwänzlebahn la Blumberg-Zollhaus.
Locomotiva WTB 86 333.
Din pacate si marti si duminica cand am fost pe linia respectiva nu am avut noroc sa prind locomotiva 50.2988.
O sa prezint pozele la un topic separat.
Inapoi in tara, am fost in gara Arad sa prind un sezonier de la Praga si sa vad daca s-au apucat de treaba pe linia Arad-Curtici.
Am pierdut timpul prin gara si bine am facut.
462121-1, 651002-3
465 001-2 DB
46-0103-5 cu 3 vagoane care au fost in probe.
Imediat a venit locomotiva de la Astra Arad.
LDH45-382
A trecut prin gara si 83-400-8