Pozele mele

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Pasajul Basarab fotografiat noaptea:



Statia de tramvai de pe pasaj:



Automotorul salon 78-0761-3 la peronul 14 in Bucuresti Nord:

 
IR 1664 Iasi - Bucuresti Nord suplimentat cu 4 vagoane in perioada 22 decembrie - 2 ianuarie:



Cele 2 tunele si semnalele din gara Barnova


Vechea cladire a garii Barnova


Autobuz ROMAN 109 RD
 
Sfarsit de an la Brasov.

IR 1732 Galati - Brasov in Busteni venit pe firul 1 sosit la 30 secunde in spatele lui IR 1621 Bucuresti - Timisoara



Schimb de locomotive la IR 1621



DA GFR 60-0655-4


31 decembrie in zona Rupea

Marfar CFR MARFA


ICN 347 ''Dacia" Viena - Bucuresti


Dumbravita Birsei Hm

R 2506 asteapta sa treaca IR 1621 Bucuresti - Timisoara


IR 1724 Craiova - Brasov


Semnale in Dumbravita
 
Foto facute luna aceasta.

Depoul de locomotive Iasi

60-1118-3 / 60-0757-9 60-1078-1


060 DA 60 -1396-5 folosita la maneva in gara Iasi



Vagoane persoane casate



Remorca automotor VT


Trenul IC 562 Iasi - Bucuresti



IR 1764 Iasi - Brasov



IR 1664 Iasi - Bucuresti Nord



R Iasi - Vaslui la iesirea din Ciurea urca spre Barnova



Ex LDE 130-032 actuala 69-0604-4 a CET Iasi

 
3 poze cumparate in ultima perioada.

2201 cu rapidul Vatra Dornei - Bucuresti Nord, octombrie 1969



142.035 cu rapidul 204 Arad - Bucuresti Nord , septembrie 1964


foto Mr ph Alfred Luft

231.050 in depoul Bucuresti, 1982

foto mirexho

In spate se vede vagonul Bafld 74.001 de productie franceza (1960) devenit ulterior UWLER 80 53 97-30 500-6.


Iasi, ianuarie 2011
LDE 130 023 si ex 130 032
 
Salut Game!

Imi poti spune si mie ce nr are acel DA?Pare sa fie 060-DA-002! Felicitari oricum pentru fotografii sunt superbe!

Multumesc anticipat!
 
Multumesc mult! Se observa foarte greu! Ai idee daca 003 mai circula? Mi este vreun DA mai mare decat 003? Stiu ca 001 de la CET Iasi a ajuns 60-1654-7 de la CTV ..
 
003 nu mai circula de jumatate de an, trebuie sa faca revizia. 002 si 003 sunt singurele de la CET.
 
Ce am mai pozat in ultima perioada.

In Rupea, electrica 40-0570-8 cu o garnitura de Tals-uri si Fals-uri.



Pe langa Sighisoara, IR 374 "PANNONIA" Brasov - Budapesta:




In gara Tg.Mures.
Rama TE 28 fabricata in 1972 inpinsa la peron de 60-0537-5



82-0140-2


Tunelul de la Sighisoara.
Am sperat ca R 3503 sa fie automotorul ADH11 (3502 era ADH11), din pacate nu am avut noroc.
R 3503 Brasov - Teius



R 3504 Teius - Brasov cu EA 40-0005-5



Brasov, Darste.
IR1347 Budapesta - Bucuresti Nord


IR1763 Brasov - Iasi

vagonul de cl 1 a fost scos

IR1732 Galati - Brasov


IR14001 Regiotrans - Constanta - Brasov


Masina de pompieri in Feldioara


R 3502 Teius - Brasov ( cu 1 zi inainte era format din ADH11):(


Marfar GFR cu dublatractiune 34 cazane si inpingatoare exRompetrol cu pantografe simetrice


Bod
R3503 Brasov- Teius



Regiotrans IR14004 Brasov - Constanta


40-0236-6 una din cele 7 locomotive care se aflau duminica la ora 14.00 in gara Brasov, nici nu mai stiu de cand nu am mai vazut aproape toate liniile ocupate. Desiro, EA-uri, Rame TE, Marfare GFR, Rama RIO Regiotrans, LDH-uri la manevra. Peronul de la linia 1 era plin, IR1636 Brasov - Bucuresti era format din 12 vagoane.
 
Bucuresti Nord, 15 Mai.

41-0001-2 cu un IR 361 BUCURESTI


060-EA-009 cu IR 1644


45-0374-4 cu IR 401 PRIETENIA


477-785-6 cu IR 1632


477-798-9 cu ICN ISTER


16 Mai.
La 30 minute de Bucuresti un marfar cu 40-0654-0 DBSR (DB Schenker Romania) si 651 003-1.
 
Prin Germania.

Istein.

BR 101 087-5 cu reclama la zoo cu un EC SBB:



ICE


La un subiect separat am sa prezint toate trenurile care au trecut pe aici, in 33 minute au trecut 7 trenuri.

In Franta pe viaductul de la Dannemarie la pozat TGV-uri.

Duplex




Daca ai prins 2-3 TGV-uri nu mai e nevoie sa pierzi vremea pe acolo, toate sunt la fel. Doar 3 marfare am prins in 5 ore.

Inapoi in Germania la Weil-am-Rhein, ultima gara inainte de Basel Elvetia, o ruta f.aglomerata.

ES 64 F4 - 090 & ES 64 F4 - 991



ICE NS cuplat cu ICE DB



"Adriana" 185 579-0 Cross Raill



Tractor Deutz 1947



Cite' du l'Automobile din Mulhouse-Franta. O colectie de sute de masini, urmeaza sa le prezint la un topic separat.

Bugatti Royale Limousine Park, din 1933, 8 cilindri, 12 763 cm3 , 180 cm/h


Bugatti Royale Coupé de Ville, 8 cilindri 12 763 cm3, 200 km/h



Bugatti Royale Esders din 1930/1990 (e replica) , 8 cilindri 12 760 cm3, 200 km/h


In Germania dupa "abur" pe linia istorica Haltingen - Kandern.

Am inceput cu 378.78 care are un traseu de 12.9 km.



Apoi am fost pe alta linie, Sauschwänzlebahn la Blumberg-Zollhaus.

Locomotiva WTB 86 333.


Din pacate si marti si duminica cand am fost pe linia respectiva nu am avut noroc sa prind locomotiva 50.2988.
O sa prezint pozele la un topic separat.

Inapoi in tara, am fost in gara Arad sa prind un sezonier de la Praga si sa vad daca s-au apucat de treaba pe linia Arad-Curtici.

Am pierdut timpul prin gara si bine am facut.

462121-1, 651002-3



465 001-2 DB



46-0103-5 cu 3 vagoane care au fost in probe.



Imediat a venit locomotiva de la Astra Arad.
LDH45-382



A trecut prin gara si 83-400-8
 
Felicitari pentru capturi. Acel viaduct cu aburoasa 86, una din preferatele mele, este absolut senzational. La fel si ICE-urile. In privinta pozelor din Arad, frumoasa poza la 465, foarte eleganta electrica. 83-400-8 nu l-am vazut de mult, anul trecut cand stateam in zona Aradului obisnuia sa fie prezent in fruntea garniturilor de Oradea si ma rog Brad pana ce nu s-a trecut la Regio trans. Ma bucur ca mai circula. Oricum inca odata felicitari pentru cele prezentate si la mai multe. Respect
 
Cumva cele 2 poze cu POS sunt in acelasi rand cu Duplex?
Atata timp cat sunt sub Duplex cred ca se intelege ca e alt tip de TGV.