Pozele mele

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
buna,
poza asta ma baga in boale!!

tz, tz, tz... cum vorbim, dom'le? :D

socotind ca Florin a facut cam 4000 de poze in 10 zile din care 80% cu subiect feroviar si 15% cu subiect auto, cred ca avem ce vedea pentru urmatorii 2-3 ani... (desi ca sa fiu sincer mie imi plac cel mai mult cele 5% ramase si nu, ca sa nu iasa vorba, nu sunt poze deocheate ci fotografii nocturne cu subiecte de ordin arhitectural si urbanistic).

ca o mica precizare, 101 087-5 nu face reclama la Zoo ci la o tara care se asemuie cu un urias zoo - Africa de Sud si frumoasele sale peisaje.

si ca tot vine vorba de Istein, cred ca aveam pe undeva si imaginea fotografului in actiune, echipat asa cum trebuie... numai s-o gasesc... :D
 
Horia,

a baga in boale=a speria/inspaimanta este o expresie des folosita de catre romani (da,romani get-beget, si nu aberatii etnice).

http://dexonline.ro/definitie/baga

eu am folosit-o cu un sens figurat, nicidecum fiind inspaimantat, ci impresionat (in general frica/spaima genereaza respect) de peisajul din fotografie, foarte asemanator cu cele de pe "plaiurile mioritice" :)
scuze de off-topic.

revenind,

din cele 4000 de poze facute de Florin, cate sunt cu trenulete? :p
 
cel putin 3200! ;)

din care 2800 trenulete la 1/1, cam 350 trenulete la 1/160 si restul la 1/87 :D

insa mai bine il lasam pe el sa ne zica precis.
 
IR 1822 Arad-Mangalia surprins de la cetatea Soimos din orasul Lipova, judetul Arad.



IR 377 Budapesta-Tirgu Mures

 
Florin, ai folosit filtru UV ? O polarizare ceva ?
Trenurile sunt foarte ori sunt decolorate ori arse de la soarele care batea direct pe ele , pacat mare de unghiurile pozelor caci sunt bestiale !
 
cred ca mai degraba sunt matuite si putin decolorate, intrucat celelalte culori par cat se poate de autentice.

Florin, pozele sunt absolut superbe.
 
@ dragos
am avut in probe un obiectiv 70-300mm care avea filtru UV. Soarele apunea in spatele nostru.


Cité de l'Automobile ââ??â?? Collection Schlumpf ââ??â?? Alsace

Colectie i-a apartinut lui Fritz Schlumpf si este ceea mai mare colectie auto din lume.
Ca exponate gasim peste 150 de Bugatti, Alfa Romeo , Isotta-Fraschhini, Hispano-Suiza, Ferrari, Rolls-Royce, Maserati, Maybach, Mercedes, Renault, Voisin.

Sambata si duminica intrarea este 13.50 euro si include o mica parada auto de aproximativ 1 ora pe pista muzeului.

Eu am stat de la ora 12.00 pana la inchidere, ora 18.00 si cred ca am pozat jumatate din exponate.
Cel mai fain a fost in sectia de limuzine, cred ca as fi stat toata ziua acolo.

La intrarea in curtea muzeului avem surpriza sa vedem cateva masini din Elvetia.

Diferite masini MG



Wolseley




Fosta fabrica de filatura astazi muzeu



De pe la intrare





O bijuterie de masina, Bugatti Royale Esders
Un roadster cu 8 cilindri, 12 760 cm3 si 200 km/h



Masina cu care Fritz Schlumpf a participat pe la diferite curse, Bugatti Biplace Course Type 35B din anul 1929, viteza de 210 km/h



Din sala cu "trasuri"








Cea mai frumoasa sala, ââ????Capodopere automobilisticeââ?? .
Bugatti Royales si un Coupe Napoleon, Hispano-Suiza, Farman, Ferrari, Rolls-Royce, Maserati, Maybach, Mercedes, Renault, Peugeot.

Bugatti Royales





Bugatti Royales Coupe




Bugatti Cabrilot type 50T - 1936 , 8 cilindri, 4900 cm3, 165 km/h


Bentley Berline 8 litres - 1931, 6 cilindri, 7983 cm3, 165 km/h



Bentley Cabriolet 4 litres - 1937, 6 cilindri, 4257 cm3, 165 km/h


La ora 15.00 incepe o mica parada auto pe pista muzeului.
Evolutie



















Inapoi la lux.


Mercedes Benz Cabriolet 540K Compressor - 1938



Mercedes Benz Cabriolet 770K - 1938, 8 cilindri, 7655 cm3, 180 km/h



Maybach Cabriolet DS8 - 1934, 12 cilindri, 7977 cm3, 180 km/h



Maybach Limousine SW 38 - 1937, 6 cilindri, 3790 cm3, 140 km/h


Rolls-Royce Landaulet Silver Ghost - 1924


Rolls-Royce Landaulet Silver Ghost - 1921
 
Bentley Berline 8 litres - 1931, 6 cilindri, 7983 cm3, 165 km/h



Rolls-Royce Limousine Phantom III - 1938, 12 cilindri, 7340 cm3, 150 km/h



Rolls-Royce Berline Phantom III - 1938, 12 cilindri, 7340 cm3, 150 km/h



Rolls-Royce Limousine Phantom II - 1930, 6 cilindri, 7668 cm3, 130 km/h



Rolls-Royce Berline Phantom I - 1928, 6 cilindri, 7668 cm3, 120 km/h



Rolls-Royce Limousine 20 HP - 1925, 6 cilindri, 3127 cm3, 110 km/h



Mercedes Benz Cabriolet 540K Compressor - 1938, 8 cilindri, 5401 cm3, 170 km/h



Bugatti type 57 si Type 57C - 1936



Bugatti type 57 si Type 57SC - 1938



Rolls-Royce-uri


Bugatti


Bugatti tupe 46 - 1933, 8 cilindri, 5350 cm3, 140 km/h



Isotta-Fraschhini type 8A - 1928, 8 cilindri, 7373 cm3, 130/km h



Isotta-Fraschhini Berline Type 8A - 1925, 8 cilindri, 7373 cm3, 130 km/h



Bugatti Type 46 - 1934



Bugatti Type 64 - 1939



De la dreapta la stanga
Voisin Type MI - 1919, 4 cilindri, 3969 cm3, 60 km/h
Hispano - Suiza H6B - 1927, 6 cilindri, 6594 cm3, 130 km/h
Voisin C28 - 1936, 6 cilindri, 3315 cm3, 140 km/h
Hispano - Suiza J12 - 1934, 12 cilindri, 9424 cm 3, 140 km/h



Mercedes Benz 710 SS cabrilolet - 1929, 6 cilindri, 7065 cm3, 185 km/h



Hispano - Suiza J12 - 1933, 12 cilindri, 9424 cm3, 140 km/h



Renault Type NM - 1924, 6 cilindri, 9121 cm3, 120 km/h



Peugeot Type 174 - 1924, 4 cilindri, 3828 cm3, 100 km/h



Hispano - Suiza cabriolet K6 - 1932, 6, cilindri, 5183 cm3, 145 km/h



Gata cu luxul.


Diferite masini


Mai "moderne"


Standard-Swallow SSI - 1934



Alfa Romeo 8C 2.6 - 1933



Alfa Romeo 8C 2.9A - 1936, 8 cilindri, 2904cm3, 220 km/h



Maserati Sport 2000 - 1930, 8 cilindri, 1980 cm3,180 km/h



Mercedes Benz cabriolet 600 - 1928, 6 cilindri, 6240 cm3, 130 km/h



Mercedes Benz cabriolet 380 - 1933, 8 cilindri, 3822 cm3, 130 km/h



Mercedes Benz cabriolet 500K - 1936, 8 cilindri, 5019 cm3, 160 km/h



Mercedes Benz cabriolet 290 - 1937, 6 cilindri, 2847 cm3, 108 km/h



Mercedes Benz cabriolet 170V - 1938, 4 cilindri, 1697 cm3, 110 km/h



Mercedes Benz cabriolet 540K - 1936, 8 cilindri, 5401 cm3, 170 kmh



Mercedes Benz cabriolet 540K - 1938, 8 cilindri, 5401 cm3, 170 kmh


Horch Type 670 - 1932, 12 cilindri, 5990 cm3, 140 km/h



Adler din 1936, Citroen IIB din 1953



Peugeot 202 din 1939, Renault BFK4 din 1946 si Amilcar Type B38 din 1938



Bugatti Type 57C din 1939, Bugatti Type 57C din 1938 si Bugatti Type 57 din 1936



Arzens cabriolet "La Baleine" - 1938, 3500 cm3, 160 km/h



Hotchkiss-Gregoire - 1951



Bentley MK6 - 1948



Daimler DF 302 - 1954



Mercedes Benz coupe 300SC - 1956



Mercedes Benz cabriolet 300S - 1955



Mercedes Benz coupe 300SL - 1955, 6 cilindri, 2995 cm3. 240 km/h



Alfa Romeo sport C52 - 1953



Ferrari 250 MM - 1952



Ferrari coupe 450 AM - 1954



Ferrari coupe 250 GT - 1964



Citroen coupe SM - 1971, 6 cilindri, 2670 cm3, 22o km/h



Citroen DS 23 - 1975



Peugeot, Renault de rally


Prea moderna pentru muzeu, Bugatti Veyron


ââ???? Automobile de cursaââ??





Mercedes Benz sport 38 250/SS - 1929, 6 cilindri, 7065 cm3, 200 km/h





Mercedes Benz 300SLR - 1955







Gordini Type 265 - 1953



Am fost rugat sa plec, se facuse ora inchiderii.
La iesire Bugatti 57S




Sper ca v-au placut masinile.
 
ce n-a spus Florin e ca a primit bani seriosi de la muzeu sa-i faca reclama in Romania :D

de asemenea, in timp ce noi muritorii de rand vizitam tot muzeul, el a ramas mai tot timpul in sala cu limuzinele - insa acum cand vad pozele inteleg si de ce! fotografiile sale facute cu stativul si cu timp de expunere mare au iesit absolut superb!

la modul serios, colectia de la noi din oras este nu numai una din cele mai mari din lume, insa si una din cele mai bine intretinute - toate masinile sunt in perfecta stare de functionare si sunt si pornite la intervale regulate.

"nebunia" lui Fritz Schlumpf, omul care a bagat nenumarate firme in faliment si a lasat mii de oameni pe drumuri, a avut ca rezultate una din cele mai frumoase colectii de autovehicule din lume si singura care se poate lauda ca poseda mai multe exemplare din toate tipurile de Bugatti construite vreodata, inclusiv cele trei "Royale".
 
Pe astazi tot auto.
De-a lungul timpului am gasit prin tara diferite camioane.

Ploiesti
Roman Diesel


Bucuresti Grivita
Roman Diesel 19 256


Autospeciala de stins incendii




Feldioara, Brasov
Autospeciala de stins incendii cu praf si azot ASpPN2 Roman 12215 DFA


Cacica, Suceava
Autospeciala de stins incendii


Zil 157 la salina Cacica cu nr 33 B 8961



Minis, Arad
ZIL 157


Ghioroc, Arad


Sacele, Brasov
MAN 11.168


Rasnov, Brasov



Roman Brasov


Iasi
SR
 
Octombrie 2012 Iasi.
In decurs de 20 minute am surpins 2 trenuri.

IR Iasi - Brasov


R Iasi - Tecuci


Din pacate cand au fost trenuri cu 10 vagoane cu dubla tractiune a plouat si a fost ceata.
 
Ianuarie 2013.

Primele imagini din acest an.

Desiro pe ruta Iasi-Ungheni Prut langa statia Cristesti Jijia:


Fara sa caut in mod special trenuri, ieri aveam aparatul cu mine si de pe o pasarela am vazut 2 EA-uri pe care de mult caut sa le prind. Cand ajung in spatele statiei Iasi-Socola vad si un DA CTV care facea manevre. Din pacate am ajuns exact cand a plecat de langa EA-uri.

CTV 92 53 0 61 0001-5


40-0550-0 Servtrans


40-0220-0 Servtrans


Si un tren pe care nu ma asteptam sa il surprind, marfar CTV cu locomotiva 189 700-8



Dupa marfar de fier vechi si cel cu masini acuma este prima data cand vad paza la cereale.
Si desigur ca nu am voie sa fac poze la tren. De ce? Ca nu ai voie baa!!
 
Gam3 a spus:
Dupa marfar de fier vechi si cel cu masini acuma este prima data cand vad paza la cereale.
Si desigur ca nu am voie sa fac poze la tren. De ce? Ca nu ai voie baa!!

:D Ce trist a ajuns sa fie , suntem deja ca in westernurile americane !
Imi plac pozele , cel mai interesant e 40-ul Servtrans care vad ca si-a pastrat forma originala desi e vopsit ciudat....
 
Faine pozele! :D

Din vremuri vechi s-au folosit sperietori in lanurile cu cereale...in ziua de azi se adapteaza sperietorile la mijloacele cu care se transporta cerealele :twisted:
 
Arad 06.06.2013

78-1029-4



Traxx H-MAVTR 005 cu IR 73-2 Budapesta Keleti - Timisoara Nord - Bucuresti Nord



In IR 1632 Oradea - Bucuresti Nord in drum spre Cluj


11.06.2013 Halta Clujana

IR 367 Budapesta Jeleti - Brasov


IR 368 Budapesta Keleti - Tg.Mures


Cele 2 trenuri vin combinate pana la Cluj Napoca.


12.06.2013 Halta Clujana

IR 1833 Iasi - Timisoara



IR 367 Budapesta Jeleti - Brasov




IR 1833 Iasi - Timisoara



Va mai amintiti?



Apus in gara Cluj cu 40-0394-3
 
Cateva trenuri surprinse in Bucuresti Grivita si de pe peronul Bucuresti Basarab hc
19 iulie

De pe pasarela pietonala:


Vagoanele de IR Bucuresti Nord - Craiova


IR 1657 Bucuresti Nord - Bicaz


IR 1983 Bucuresti Nord - Medgidia


Tren ?


IR 1527 Bucuresti Nord - Sibiu


IR 1652 Suceava - Bucuresti Nord


IR 1663 Bucuresti Nord - Iasi


Regio 7040 Urziceni - Bucuresti Nord


IR 1682 Constanta - Bucuresti Nord


Regio 8123 Bucuresti Nord - Slobozia Veche


80-0414-5


20 iulie.
Cum locul nostru de fotografiat de la cetatea Feldioara nu mai este accesibil a trebuit sa cautam in 20 minute alt loc ca sa suprindem un tren de calatori de 13 vagoane. Asa am ajuns la Rotbav.

Un marfar CFR MARFA cu cisterne


Alt marfar CFR MARFA dinspre Sighisoara spre Brasov


Si IC 531 Bucuresti Nord - Cluj cuplat cu ICN 346 Bucuresti Nord - Viena. La ora actuala cel mai lung tren de zi.

 
Faine imaginile, mai ales cele din urma! Peisajul este incantator, cu un fundal numai bun pentru diorama. :)

La trenurile alea de 3-4 vagoane, un EC nu era mai potrivit, in locul EA-urilor? :roll: