pregatiri pentru diorama

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Lucas, nu vreau laude si esplanade, imi place preocuparea in sine si asa cum am mai afirmat, am pretentii de la mine. Chestia cu pocitul e ceva ce nu inteleg?
M-ai vazut la lucrarea dentara cu madam' Woodrea, cred ca ajunge, acum ne ocupam serios de plastice, lemne si fiare. Colorate :D
In ceea ce-l priveste pe ala mic si prost, din partea mea poti sa-i dai la etaj, adica sa-i iei interviu in leasing, sa-l tina mai mult.
Hai sa o lasam pe trenulistica, ca prea am bagat politica de criza, mai ales acum cand munca la negru face viitorul gri.

Conducerea S.C. Funinginea SRL
 
chestia cu pocitul este de bine...stai linistit...am uitat sa pun ghilimelele de rigoare.totusi ma intreb de unde atata talent de parca o viata anterioara te-ai ocupat numai de modelism.respect faptul ca ai pretentii la ceea ce faci.succes.
 
oki, pune 4 ghilimele, ca sa fiu sigur :D
Talent? de multe ori am specificat ca ma chinuie talentul... E mai curand munca, incercari, esece, succesuri, luat de la capat, s.a.m.d.
 
Ca sa elimin dubiile, poza cu materialele folosite, alaturi de lucrare. Placa podelei este din cea gri, trasata cu cutter, apoi zgariata cu smirghel dur, apoi fin. Vopsele, ace si iese asa:



Pentru a compara grosimea:



Si sursa: http://hgd.ro/mat.html
 
da nenea,frumos ce vaz...asta-i navomodelism adevarat...sau navomodelism clasic,asa cum i se spune pe aici.daca nu te apucai de trenulete,poate aveai timp mai mult de barci :p
 
Din pacate nu am, Maestre! ma pasionau fregatele si navele de linie deci plutele fara panze, exclus. Inseamna ca o pui de-o diorama cu tren in port si tii la secret. :D
 
tava de cozonac a prins nuante de beton, ramane de instalat mecanismul de actionare si trebuie finalizata cosmelia de comanda:



o ciudata vrea sa se invarta pe platforma, nelasand loc unei aburoase, asa cum ar fi normal:

[

Numai asa o treci de la pregatiri pentru diorama la portelanurile de pe raft :D
 
nici nu e gata podul ca asta vrea sa-l arunce in aer. De fapt avea incarcatura pentru Turnul Eiffel, ca vor croncanitorii sa-l aduca la fiare vechi.

 
N-am mai scris de mult pe-aci, asa ca azi vin cu o Nochoshenie de carton flambat cu grija :D :


 
Kit-ul e foarte bine conceput, se vede aportul tehnic la acest proiect. Face toti banii, desi multi vor spune: sa dai atat pe un carton??? Absolut AFIRMATIV!!!
Io zic ca merita, plus ca te tine in suspans ca la raliu :D



Aparent fragil, rezista bine la sarcini insemnate (metal):

 
am facut si intariturile pilelor, sa n-am SUPRIZE :D si am plasat role sub grinzi, daca mai vine vara, sa poate face o tura in excursie cu dilatarea :D

 
Arata bine da nu trebuia sa lipesti structura metalica de culee. Asa a venit chitul cu gaurile alea in culee ? Nu de alta dar daca ai pus role sa dai ture cu podul trebuie sa ai si unde.. sau e facut cumva la temperaturi maxime si peste iarna se strange ? :D
 
Cosmin, KIT-ul asa a venit, cu gauri. Am preferat sa lipesc tot ansamblul, doar nu era sa las grinzile sa se plimbe, din considerente privind siguranta. Vrei sa scape Andreiul vreo aburoasa ( Roco-implicit ) de pe pod si sa adune la ea 3 zile? :D Asta daca vine la expo in Cluj...
 
obiwan a spus:
Cosmin, KIT-ul asa a venit, cu gauri. Am preferat sa lipesc tot ansamblul, doar nu era sa las grinzile sa se plimbe, din considerente privind siguranta. Vrei sa scape Andreiul vreo aburoasa ( Roco-implicit ) de pe pod si sa adune la ea 3 zile? :D Asta daca vine la expo in Cluj...

Mai omorat!!!! :D :D :D
 
Vali, singura locomotiva Roco pe care am scapat-o pe jos (pe parchet, fara covor) a fost un BR212. S-a ales cu un tampon rupt. La aburoase, nu stiu, ca nu am patit. Intr-adeavar, la chestii de genul asta (cel putin teoretic) modelele metalice sunt mult mai rezistente.

Insa prefer o locomotiva care sa se faca praf daca o scap pe jos (accident) decat o locomotiva ale caror angrenaje se fac singure praf dupa nici o luna de functionare (B03 Trix) sau o locomotiva la care cedeaza intai decodorul (original) - dupa cateva zile de functionare, iar apoi motorul (a necesitat bucsare) dupa cateva luni, iar acum dantura pinioanelor da semne vadite de oboseala (are cam un an de zile). Este vorba de V60 Trix. Si iti mai pot da exemple.

Nu am nimic cu Trix. Am multe modele de la Trix, unele dintre ele fiind extrem de bine facute (atat estetic, cat si mecanic/electric/electronic). Dar am si modele cu probleme, care au necesitat reparatii/modificari.

Revin cu aceeasi afirmatie: Nu este producator bun sau prost, ci modele bune sau proaste.

Si cu Roco am dat rasol. V60 este una dintre locomotivele mele de suflet. Intai am cumparat modelul facut de Trix (metalic, decodor cu 21 de pini, cuple digitale - oribile de altfel, dar existente si care functioneaza foarte bine). Am descris mai sus ce am patit cu ea.

Dezamagit de acest model, am hotarat sa mai "bag o fisa" si sa cumpar modelul facut de Roco. Acesta din urma este extrem de bine detaliat si CORECT. La inceput am fost sedus de acest model. Totul s-a terminat dupa cateva luni, cand, din motive pe care nu le cunosc, carbunii de la motor s-au facut PRAF!! Nici macar nu am putut salva o bucata, ca sa masor diametrul. Cu ajutorul lui hgdan am reusit pana la urma sa pun pe picioare locomotiva, insa cu carbuni de Fleischmann, pentru ca Dan mi-a comandat carbuni, iar cei de la Roco i-au trimis motorul cu totul (nici nu a vrut sa imi spuna pretul). CONCLUZIE: ROCO A INCEPUT SA FOLOSEASCA SI ALTE MOTOARE DECAT CELE CU CARE NE-A OBISNUIT IN TRERCUT (FACUTE DE EI), IAR NOILE MOTOARE SUNT DE O CALITATE NU TOCMAI BUNA!