pregatiri pentru diorama

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Daca tot am curent la sabie, am imprumutat laseru' la Noch si a iesit asta:







Kit-ul cabanei e mult mai simplu de montat decat podul, plus ca s-au gandit sa scape si lipiciul aferent. Sa vedem cum iese la final, sper sa am timp sa-l montez saptamana asta.
 
Permiteti putintel off-topic? :D
andreiul a spus:
Vali, singura locomotiva Roco pe care am scapat-o pe jos (pe parchet, fara covor) a fost un BR212. S-a ales cu un tampon rupt. La aburoase, nu stiu, ca nu am patit. Intr-adeavar, la chestii de genul asta (cel putin teoretic) modelele metalice sunt mult mai rezistente.
In 06.09.2009...
mpursu a spus:
Va urma inlocuirea becurilor cu LED-uri warmwhite, dar asta numai dupa ce voi reconstitui locomotiva, fiindca... acum cateva minute, in timpul probelor, trenul de marfa de pe linia interioara a deraiat in curba si a intrat in gabaritul liniei exterioare, ceea ce a dus la o cadere spectaculoasa a BeRii03 de pe masa direct pe... parchet :( :( :(
Dupa ce mi-am mai revenit din shock, spre MAREA mea surpriza, NU am gasit cioburi sau rupturi, ci doar subansamble si piese sarite de la locurile lor :confused: :confused: :confused: !!! Niste sarme sunt rupte, dar le identific eu repede cine-care-ce-cum-cand-unde etc. Deci se pare ca operatiunile de reparatie vor dura mult mai putin decat credeam :D
Astfel, trebuie sa recunoastem ca, desi Piko rateaza aburoasele intr-o veselie, macar le face... solide :D
Reasamblarea locomotivei a decurs fara probleme, iar urmele acestei boac??ne sunt destul de greu de vazut :mrgreen: (continuarea povestii este aici)
De fapt, aceasta a fost a doua cazatura a nazdravanei BeRi03 Piko, prima intamplandu-se undeva prin 2003, cand a cazut pe un scaun capitonat si de acolo pe covor :fluierat:
Din fericire, numai aceasta componenta a Cailor Ferate "La Ursu" a facut astfel de acrobatii :D

Off-topic over ;-)
 
Pe vreme de razboi e bine sa tii aparatura de kilarit ciori la adapost de ploaie, sa nu transpire tzava :evil:




 
:D nota 10 pt baraca. Pt boscheti renuntza la Noch, alias Woodland si treci pe Woodland fine leaf foliage, arata mult mai natural la orice scara. :-? Stii ca la capitolul natura si vegetatie sant obsedat rau de tot. Trunchiul merge cum e, da foliajul lasa de dorit, e pentru cei mici sau la inceput.in rest numa de bine.Misto colectia. ;-)
 
Ms, Gamitzu! Deocamdata bag cu ce am...

Inapoi la plastic. Trebuia rezolvata problema alimentarii nisiparelor de pe locosheniile lui kenobi, astfel m-am dat la un Kit Kibri. Am reusit sa termin cladirea aferenta, urmeaza schela cu instalatia de rigoare.



Scuzati grosimea scarii, dar nu io am pus plastic in plus la matritza kibri. :|
 
cosmin78 a spus:
asa cum iti mai zisei...

http://houmrovyvlaky.bluehost.cz/Galerie/Doplnky/img00123.htm

:p
D'apai dl. Krvkska are timp, da si talent. La mine nu ie niciunaa, nici alta.
Ms de link, nea' Cosmin!
 
:p vazusem
fine leaf foliage , ala cu crengute pe acilea pe la romanica pe la voi, da nu mai stiu pe ce adresa, era undeva pe la vro 65 lei cutia daca nu ma insel. Tinand cont ca e distanta mare de unde vine, probabil de aia e asta pretul,merita sa incerci. Mai ales ca nu arunci nimic, totul e folosibil 100%. Eu am cumparat vreo 12 cutii si am avut sa fac toti copacii de pe diorama si sa-mi si ramana sa-mi pun in cap. E economica tare, pana la ultima creanga. Asta la orice scara. :p
Toti copacii care i-am luat la kit veneau cu scama aia verde in diverse nuante, pe care de data asta nu m-am atins de ea si zace pe sub pat si prin dulapuri. da pana la urma ai 2 variante. sa o vinzi cand o termini la altu care nu are si nu poate sa faca, din diverse motive, sau sa te apuci dupa ce e gata si sa mai scoti un pom, sa-l mai schimbi si sa faci modificari. Asta imi place la trenulete si diorame. Am fct vapoare, masini si alte dracii RC, da cand au fost gata le-am alergat o perioada si dupa ce intervine rutina au ajuns in dupap. La trenulete e alta ecuatie, niciodata nu termini, mereu vin alte idei .Eu nici nu am treminat-o pe asta si deja vad intr-o camera de 13mp cu aer cond deja si parchet de fag module pe langa perete. Cu spatiu exact cat sa intru eu la ele sa lucrez sau sa beau un Beck's si sa ma uit la ele cum merg :p .
 
Return of the turnanta. Cosmelia cu comenzi a prins contur. Ma gandesc sa o las asa, fara sticla, daca vrea caldura manevrantul, sa-si ia aeroterma.Ce-i aici, caldura gratis? :D


Sper ca Peco sa tina cont si de asta, chiar daca ajusteaza pretul :kiss:
 
aer conditionat gratis...ce sa mai.... :p
auzi nenea,da??´ manivela aia nu e prea mare?cred ca face gaura in pardoseala ca sa completeze rotatia :roll:
 
Pai aia e maneta pentru rotire, acum e in punctul mort, inseamna ca se misca descriind arcuri de cerc scurte. asa ca parchetu' ramane nezgariat :p
Vezi Cosmin, Domnu' Ghiata a prins ideea inainte, asa ca trebuie sa fiu de acord cu el, cum altfel mi-ar conveni :D ???
 
Revenire la statia alimentare cu nisip miscator :D

structura a suportat adaugiri personale, ca sa fie unicat pe strada mea :D





Intrebare pentru cunoscatori:
incalzirea pentru uscare a nisipului din rezervor se facea electric, sau se genera aer cald la presiune?

a doua intrebare: Tranzitul de sus spre nisiparele locomotivei banuiesc ca se producea cu legea lui Newton. dar in sus? spre rezervor adicatelea...
Si uite-asa ma indrept cu abnegatie si indrumare socialista spre finalul constructiilor. Dushuri pentru loko am, ametitoare centrifugala ie, nisiparnitza ie gata, mai trebuieste o cantina cu carbuni si pot sa dau drumul la modulul garii. Nu uitati sa-mi scrieti pe adresa: Planeta Xenonica de jos, de la ecuator prima spre polul de vest, numaru in sustentatie, ca l-au speriat ciorile antigravitationale. astept plicuri fara ruj :D
 
obiwan a spus:
Intrebare pentru cunoscatori:
incalzirea pentru uscare a nisipului din rezervor se facea electric, sau se genera aer cald la presiune?

a doua intrebare: Tranzitul de sus spre nisiparele locomotivei banuiesc ca se producea cu legea lui Newton. dar in sus? spre rezervor adicatelea...

ceva imi este neclar si mie : stiu ca nisiparele sunt undeva langa sau deasupra cazanului la majoritatea aburoaselor... dar turnul asta are vreo 6m inaltime, nu ar fi trebuit sa coboare niste furtune din el pentru a descarca nisipul in nisipare?? vad pe laterale niste tevi cu robineti, dar cred ca serveau la urcarea nisipului in turn,dar robineti la nisip nu am vazut pana acum. sa fie altceva in tevile alea?? ... oricum e sigur ca nu carau nisipu pe scari in buzunarele nadragilor sau cu roaba aia rosie din poza 3. daca incarcarea cu nisip se facea cu aer comprimat nu vad nicaieri un compresor... deci ? :confused:
 
Pai in cladirea aia aferenta cred ca se intampla lucruri. Acolo nu tineau numa contorul de nisip, mai frecau ei ceva. furtune sunt scurte pentru nisiparele de pe cazanul aburoaselor, sau lungi, pentru diesele sau electricoase. Nu aici ie problema, ci dincolo...

Roaba e a unui romanas neaos ce a parcat-o in scopul inserarii cu sustragere materie prima tencuiala semi gratis, nu stiti?
 
obiwan a spus:




Intrebare pentru cunoscatori:
incalzirea pentru uscare a nisipului din rezervor se facea electric, sau se genera aer cald la presiune?

a doua intrebare: Tranzitul de sus spre nisiparele locomotivei banuiesc ca se producea cu legea lui Newton. dar in sus? spre rezervor adicatelea...

nu sunt cunoscator,da??´ imi dau cu presupusul :p

teava aia din pozele de sus este teava care duce nisipul catre rezervor.tevile mai subtiri,din interior,sunt pentru alimentarea nisiparelor.

cred ca incalzirea nisipului se facea in ghereta alaturata,unde cred ca era si vreun compresor... :roll:
nenea asta facu si un sopron pentru lemne...oare pentru incalzit nisipul..sau sa isi incalzeasca epiderma?

http://houmrovyvlaky.bluehost.cz/Galerie/Doplnky/img00189.htm
http://houmrovyvlaky.bluehost.cz/Galerie/Doplnky/img00184.htm