Gam3 a spus:
Asa arata acum una din ultimele locomotive cu abur reparate in romania:
Locomotiva era sub cheie in depoul Iasi, nimeni nu a furat nimic de pe ea si cu un minim efort o puteam revedea la trenurile turistice. Din pacate 2 "pasionati" si "experti" au zis ca locomotiva ar sta mai bine la Teius ca exponat. Nu mai sunt locomotive in aer liber si descompuse prin tara ca sa le expuneti pe alea?
Bravo voua, inca o locomotiva care se indreapta spre distrugere.
Este clar nu o sa mai vedem asa ceva:
Experti gen ,,2 stupid dogs"?
De unde a aparut sibit moda asta a expunerii locomotivelor cu abur prin gari?
Nu zic eu ca e o idee rea, dar brusc dupa ce s-au taiat cu sutele(asa cum ingropa SO Vintu raketi prin Moldova cu sutele) asadar dupa ce au taiat sute le vine ideea ca ar fi bune si de expus pe ici pe colo.
Dar nu ii vine nimanui ideea de a pastra citeva in functiune, sa nu se mai intimple ca atunci cind strainii au platit sa aiba tractiune cu abur si au tras trenul cu DA -ul de la Marfa.
Probabil ca mai tirziu o sa le vina ideea sa expuna si cite un vagon, dupa ce au taiat si vagoane de marfa dinainte de 1900.
Pacat ca nu le-a venit ideea sa expuna un cupon de sina cu cremaliara in Subcetate si in Petrosani.
Expertii astia de la departamentul de istorie al CFR. :-?
O sa le dam noi poze de material rulant de odinioara, gari si alte instalatii.
Personal nu cred in teroria ca armata are undeva locomotive sub cheie.
E o reminiscenta a teoriei ca nu ai voie sa pozezi ca e strategic, asta cu care ne gonesc de prin gari sa nu ii vedem daca trag motorina sau ceva material marunt de pe vagoanele garate.
Practic armata nu are unde sa le tina si nici nu prea mai exista armata.
S-au vindut la greu Buceaguri cu diferite dotari(transport, comunicatii, generatoare etc) care aveau inclusiv bavurile pe cauciucuri. Si erau Buceaguri. Anul trecut treilere intregi cu tancuri, TAB-uri si tunuri mergeau la fier vechi aici in zona CET-ului unde mai erau si garnituri de vagoane de calatori la taiere.
Avind atitea stocuri locomotivele erau garate pe liniile CFR-ului care le avea in grija. Pai cite locomotive erau la Navodari se vedeau din trenul care mergea in tabara? isi aminteste cineva?
Dar de ce m-a gonit un paznic din spate de la ,,muzeul" locomotivelor din Sibiu? oare alea de acolo nu sint ,,sursa de fier''?