Horia_Radulescu a spus:
vatmanul de la 296 insa nu cred ca a respectat tablita cu "v.max 30km/h" ca altfel nu iesea 300 asa. poza cu 110 ca sa-mi dau seama cum arata n-am vazut.
Vagoanele arat?? a?a: http://www.forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=20&t=2439
S-a ales praful de 300, vagon cu nici 2 luni de traseu dup?? RK. M??car dispare din peisaj ?i 296, care oricum avea probleme grave la rulmen?ii crapodinelor (putea deraia oricând, ca peste 50% din V3A-93-uri, care merg a?a pentru c?? ,,nu sunt piese" ?i ,,sunt prea multe de reparat, nu avem cum"). Bine c?? accidentul nu s-a întâmplat în timpul ,,crizei" de ulei de anul trecut, când Dep. Bucure?tii-Noi avea jumate din parc cu reductoarele blocate pe motiv de lips?? ungere (c?? ei scoteau uleiul, îl treceau prin sit?? ?i-l puneau la loc).
Curios câte se întâmpl?? în Epoca Udrea-Cri?-V.Popescu... reducere de parc la autobuze de la 1300 de vehicule (?i 1100 ture la or?? de vârf) la 1010 vehicule (?i 750 ture la ora de vârf, din care 2 conven?ie ?i vreo 10 de c??rat copii la circ), cu vânzarea la pre? de nimic a vreo 300 de autobuze perfect func?ionale unei firmuli?e din Giurgiu (pe ochi frumo?i ?i în cel mai mare secret, c?? ,,Invitatia de participare a fost transmisa unui numar de 10 societati din domeniu, tinandu-se cont de capacitatea si experienta acestora.", doar nu era s?? anun?e public s?? le cumpere altcineva, nu? Mai ales c?? 0,8 RON/kg de Aluminiu (care se cump??r?? de la popula?ie cu 3 RON, iar combinatele precis dau minim 6 RON pe el) nu g??se?ti pe toate drumurile), reducerea parcului de tramvaie prin for?area unor depouri s?? reduc?? nr. de ture (de ex. Militari are 10 tramvaie rezerv??, c?? nu i se aprob?? s?? suplimenteze liniile 8/25/35/47 pe motiv c?? e vorba de Tatre, de?i ar merge câte 2 ture în plus pe 8/35/47 ?i vreo 6 pe 25; Dude?ti are vreo 30 de ture la traseu ?i vreo 15 rezerve + vagoanele Bucur LF - 5 la num??r - care nu prea mai servesc, de?i-s noi), altele sunt cu parcul la limit?? c?? au dep???it ,,cota" la RR-uri ?i RK-uri (da, a?a se face la noi, fiecare depou are dreptul la n vehicule într-un interval de timp dat... d'aia 240 a mers s??racul 12 ani doar cu o rebandajare, în vreme ce alte vagoane au avut RK la intervale de 5 - 6 ani ?i nu 8 cum ar trebui). ???ži la troleibuze e jale, dar odat?? cu desfiin?area liniilor de pe Drumul Taberei (în contul metroului ce va fi gata în 3(0) ani) a rezultat un exces care s?? acopere cele 9 Ikarus 415T chelite complet (dar care se ?in de mobil??, fa??? de autobuzele 100% complete ?i func?ionale date aproape cadou firmei din Giurgiu, între care ?i prototipul Daf 205 ?i autocarul Dac 112 UDM B-99-TUN + TOATE autobuzele Rocar de Simon).
Despre cas??ri am scris la mine pe site: http://transportbucuresti.trei.ro/blog.html ?i o s?? mai scriu, dar îmi e s?? nu fiu acuzat c?? fac politic??