Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
în ???rile civilizate, când vrei s?? cau?i despre un model de tren, vezi pe wikipedia:

ââ??Data de intrare în exploatareââ??,
ââ??Data de ie?ire din exploatareââ??,
ââ??Num??r de exemplare p??strate pentru muzeeââ??.

:( Român :!: a, treze?te-te!
 
în Bucure?ti au fost 3 tramvaie implicate... 110 (fab. 1997, RK anul trecut) a r??mas defect în Pasajul Lujerului. 300 (fab. 2002, RK acum 2 luni) a oprit în spate. 296 (fab. 1999, RK în 2010) a coborât in vitez?? rampa de intrare în pasaj ?i nu a v??zut cele dou?? vagoane oprite, a?a c?? le-a luat în plin. Cel mai ?ifonat a ie?it 300, tot spatele (inclusiv u?a 5) sunt mototolite. Dac?? ar fi fost implicate vagoane ale Depoului Alexandria, cu extremit???i din fibr?? de sticl??, acum clar am fi vorbit de mor?i, mai ales c?? la ora accidentului toate 3 tramvaiele erau pline.
---
Horia, cei care s-au trezit au plecat din ?ar?? sau a?teapt?? s?? fac?? asta. în ?ara asta e corup?ie peste tot, începând de la administratorul de bloc care se face c?? nu vede demolarea unui perete de rezisten??? dintr-un apartament (dup?? ce î?i ia ?i el partea, pe lâng?? ciupeala din fondurile asocia?iei, care se mai împarte cu câ?iva binevoitori din bloc) ?i pân?? la pre?edinte. în condi?iile astea, ,,evaporarea" unei locomotive vechi (gen aburoasa de la Suceava) nu mai mir?? pe nimeni. ???ži când presa face gur??, se g??se?te un ?ap isp???itor pe undeva (vezi cazul Hocevar), dar niciodat?? pe unde trebuie.
 
buna Dragos,

accidente cu tramvaie se intampla peste tot acolo unde se circula "la vedere" fara sisteme de siguranta optice sau inductive, asa ca nu comentez stirea.
vatmanul de la 296 insa nu cred ca a respectat tablita cu "v.max 30km/h" ca altfel nu iesea 300 asa. poza cu 110 ca sa-mi dau seama cum arata n-am vazut.

privind "tapul ispasitor", la noi in domeniu cunoscut ca "acarul Paun", nu ma mai mira nimic.
insa stiu ca oamenii precum Georg, veniti sa faca treaba si "caposi" din fire (in cazul de fata a se lua ca un compliment), nu se sperie cu una, cu doua, sunt rezistenti si la "latrat" si la bete puse in roate de "franari".
privind locomotiva de la Suceava, obiect de patrimoniu nu potential ca locomotivele lui Georg ci aflat pe lista, furat bucata cu bucata, ce sa mai spun?
unde au fost "aparatorii patrimoniului"?
 
Horia_Radulescu a spus:
vatmanul de la 296 insa nu cred ca a respectat tablita cu "v.max 30km/h" ca altfel nu iesea 300 asa. poza cu 110 ca sa-mi dau seama cum arata n-am vazut.
Vagoanele arat?? a?a: http://www.forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=20&t=2439

S-a ales praful de 300, vagon cu nici 2 luni de traseu dup?? RK. M??car dispare din peisaj ?i 296, care oricum avea probleme grave la rulmen?ii crapodinelor (putea deraia oricând, ca peste 50% din V3A-93-uri, care merg a?a pentru c?? ,,nu sunt piese" ?i ,,sunt prea multe de reparat, nu avem cum"). Bine c?? accidentul nu s-a întâmplat în timpul ,,crizei" de ulei de anul trecut, când Dep. Bucure?tii-Noi avea jumate din parc cu reductoarele blocate pe motiv de lips?? ungere (c?? ei scoteau uleiul, îl treceau prin sit?? ?i-l puneau la loc).
Curios câte se întâmpl?? în Epoca Udrea-Cri?-V.Popescu... reducere de parc la autobuze de la 1300 de vehicule (?i 1100 ture la or?? de vârf) la 1010 vehicule (?i 750 ture la ora de vârf, din care 2 conven?ie ?i vreo 10 de c??rat copii la circ), cu vânzarea la pre? de nimic a vreo 300 de autobuze perfect func?ionale unei firmuli?e din Giurgiu (pe ochi frumo?i ?i în cel mai mare secret, c?? ,,Invitatia de participare a fost transmisa unui numar de 10 societati din domeniu, tinandu-se cont de capacitatea si experienta acestora.", doar nu era s?? anun?e public s?? le cumpere altcineva, nu? Mai ales c?? 0,8 RON/kg de Aluminiu (care se cump??r?? de la popula?ie cu 3 RON, iar combinatele precis dau minim 6 RON pe el) nu g??se?ti pe toate drumurile), reducerea parcului de tramvaie prin for?area unor depouri s?? reduc?? nr. de ture (de ex. Militari are 10 tramvaie rezerv??, c?? nu i se aprob?? s?? suplimenteze liniile 8/25/35/47 pe motiv c?? e vorba de Tatre, de?i ar merge câte 2 ture în plus pe 8/35/47 ?i vreo 6 pe 25; Dude?ti are vreo 30 de ture la traseu ?i vreo 15 rezerve + vagoanele Bucur LF - 5 la num??r - care nu prea mai servesc, de?i-s noi), altele sunt cu parcul la limit?? c?? au dep???it ,,cota" la RR-uri ?i RK-uri (da, a?a se face la noi, fiecare depou are dreptul la n vehicule într-un interval de timp dat... d'aia 240 a mers s??racul 12 ani doar cu o rebandajare, în vreme ce alte vagoane au avut RK la intervale de 5 - 6 ani ?i nu 8 cum ar trebui). ???ži la troleibuze e jale, dar odat?? cu desfiin?area liniilor de pe Drumul Taberei (în contul metroului ce va fi gata în 3(0) ani) a rezultat un exces care s?? acopere cele 9 Ikarus 415T chelite complet (dar care se ?in de mobil??, fa??? de autobuzele 100% complete ?i func?ionale date aproape cadou firmei din Giurgiu, între care ?i prototipul Daf 205 ?i autocarul Dac 112 UDM B-99-TUN + TOATE autobuzele Rocar de Simon).
Despre cas??ri am scris la mine pe site: http://transportbucuresti.trei.ro/blog.html ?i o s?? mai scriu, dar îmi e s?? nu fiu acuzat c?? fac politic?? :(
 
@macleod - nu doar la cluj, ci in toata tara, ca la noi daca gasim cel mai mic motiv de scumpit o facem
parca vad ca si petrom o sa adauge 'taxa de nesiguranta ferioviara', desi parca ei transporta doar cu autocisterna, dar deh, asa e trendul

Atat Petrom Brazi cat si Midia Rompetrol organizeaza transportul masiv de combustibil pe calea ferata, asta pana la depozitele centrale unde acestea cuprind 3-5 judete si de la depozite se transporta cu autocisterna pana la statia peco Petrom din fiecare oras; un ex: zona Olteniei este cuprinsa in depozitul de la Simian - Severin si de acolo in fiecare oras din judetele Dolj, Gorj, Mehedinti... asta pana ce se termina de modernizat depozitul din curtea lui Doljchim Isalnita - Craiova :|
 
buna,

scumpirile de carburanti nu sunt ceva cu specific romanesc, se practica peste tot si fantezia de care dau dovada autoritatile competente din diferite tari in a justifica cum pot mai bine respectivele mariri de preturi sunt demne de toata lauda. :D

@Dragos, respectiva vanzare a fost probabil determinata de considerente de ordin "practic" (romanesc), adica relatii, legaturi de familie sau in cel mai rau caz comisioane.

in ceea-ce priveste intrebuintarea parcului de material rulant al RATB, in masura in care cele scrise mai sus sunt exacte, ma indoiesc de capacitatea conducerii actuale de a asigura un transport in comun de calitate cu materialul actual si presupun ca si modul in care se desfasoara acesta este legat de aceleasi "obiceiuri din batrani".
 
Ruta Oravi?a-Anina, scoas?? la licita?ie f??r?? ca investitorii s?? fie interesa?i


Traseul feroviar Oravi?aââ??â??Anina este recunoscut în Europa pentru frumuse?ea peisajului ?i vechimea construc?iei, obiectivul fiind ?i unul dintre cele mai vechi de pe continent. Vestea proast?? pentru turi?tii care au vizitat acest obiectiv este c?? cei de la CFR au tot felul de idei referitoare la soarta obiectivului.

De la închidere ?i pân?? la privatizare, oficialii companiei le-au încercat pe toate. ââ???žSec?ia de circula?ie Oravi?a-Anina este inclus?? în infrastructura feroviar?? interoperabil?? ?i nu face obiectul prevederilor legate de închiriereââ????, asigur?? acum Oana Brânzan, purt??torul de cuvânt al Companiei Na?ionale de C??i Ferate ââ???žCFRââ???? SA.
Cu toate acestea, la începutul lunii mai, oficialilor de la CFR le-a venit alt?? idee ca s?? scape de prima linie de cale ferat?? din ?ar??. ââ???žCompania National?? de C??i Ferate CFR SA organizeaz??, la Bursa Român?? de M??rfuri, etapa a IV-a de licita?ie public?? cu strigare pentru închirierea a 13 sec?ii de cale ferat?? care apar?in infrastructurii feroviare neinteroperabileââ????, potrivit post??rii f??cute de CFR, pe siteul oficial al companiei.


Ps: Care sunt cele 13 sectii de cale ferata :?: :!:
 
buna,

daca textul de mai sus este preluat dintr-o publicatie sau publicatie online, te rog sa specifici sursa pentru a evita stergerea sau alte probleme.
 
@valahul:

te rog atunci editeaza-ti mesajul initial precizand sursa si numele autorului articolului, pentru a respecta regulamentul forumului si a evita stergerea mesajului. multumesc pentru intelegere.
 
Trist ...

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/bucuresti-stiri_din_bucuresti-accident_feroviar-tren-femeie_accidentata-statie_de_tren-bucuresti_sud-smurd-spital_0_706729440.html
 
buna,

nu ma mira intr-o tara in care "zona de siguranta feroviara" este o gluma si fiecare traverseaza caile ferate asa cum crede de cuviinta.

cateva amenzi la sange asa cum se practica in Europa de Vest inclusiv daune financiare pentru trenurile oprite pe parcurs si o sa inteleaga si "potentialele victime" ca CF nu este soseaua comunala.
 
http://www.adevarul.ro/locale/bacau/Un_copil_s-a_electrocutat_in_timp_ce_se_juca_pe_un_tren_0_707329449.html :-?
 
http://www.adevarul.ro/locale/brasov/brasov-Oferte_noi_de_la_CFR_pentru_biletele_dus-intors_0_712728922.html :roll:
 
In sfarsit a iesit ceva mai de doamne ajuta de la Remar Pascani

http://www.publika.md/imagini-video-exclusive-primul-tren-european-a-ajuns-la-chisinau_877611.html
http://www.publika.md/exclusiv-internet--televizor--aer-conditionat--lift-si-toalete-curate--vezi-cum-arata-bijuteria-care-va-circula-pe-caile-ferate-din-moldova_838251.html
 
@adrian78hd
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=127364127364