Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
cred ca frânarea a început destul de târziu
Aici mecanicul se poate sa fi gresit pentru ca nu a supravegheat suficient coada trenului, stiind ca trece peste macaze. Depinde si ce spune instructia si ce alte lucruri mai avea de facut prin cabina la momentul respectiv!

Hai mai bine sa vedem ce spun expertii si la ce concluzii "oficiale" vor ajunge, ca noi, aici nu putem decat sa facem presupuneri!

L.E.: Gandeste-te ca la 40 km/h, trenul parcurge aprox. 11 metri in fiecare secunda, adica mai mult de o jumatate din lungimea locomotivei. In plus, mecanicul trebuia sa verifice, printre altele, daca un fenomen foarte rar intalnit se va intampla - ca macazul sa se schimbe sub tren (sau ceva asemanator). Intra in atributiile lui, dar cand frecventa acestor evenimente este foarte redusa, nimeni nu se mai gandeste la ele!
 
Da, sunt constient de asta. Pur si simplu puneam intrebari. Este si posibil ca viteza sa fie deja mai mare, nu cred- dar este posibil...
Repet: sunt novice. Doar ma minunam. Vorba aia, la trenuletele noastre merge uneori deraiat si 1 kilometru (la scara) o garnitura....
 
Apoi dac?? ?i greutatea ar fi la scar??, un vagon TT înc??rcat cu pietri? ar trebui s?? cânt??reasc?? undeva la 330 de kilograme. Cu ?i se pare?

Nu po?i compara mere cu gutui.
 
cat de satisfacuti sunt calatorii Europei cu trenul :roll:

http://polishrail.files.wordpress.com/2012/09/rail-satisfaction-survey.jpg?w=435&h=502
 
Astra Vagoane e gata s?? trimit?? primele vagoane în Brazilia<i></i>

Astra Vagoane C??l??tori,cel mai mare juc??tor intern pe pia?a produc??torilor de vagoane de cale ferat?? ?i tramvaie, face ultimele preg??tiri pentru a putea expedia primele vagoane de c??l??tori în Brazilia. Industria?ul a câ?tigat un contract de 100 milioane de euro cu Vale, una dintre cele mai mari companii din lume.

http://www.economica.net/astra-vagoane-e-gata-sa-trimita-primele-vagoane-in-brazilia-vezi-cum-arata-pt-campanie_35199.html
 
Pacat ca nu mai fac vagoane pentru RegioJet, tare mult as fi vrut sa vad un vagon cu post de conducere facut in romania.

Cei de la RegioJet au cumparat Eurofima Elvetiene.
http://www.newrailwayreport.blogspot.ro/2012_09_01_archive.html
 
Ast??zi, prima pagin?? a tututor jurnalelor de ?tiri:

http://www.romania-actualitati.ro/traficul_feroviar_afectat_de_hotii_de_metale-44968

în alt?? ordine de idei, la Radio România Actualit???i, ast??zi la emisiunea ââ??Ca pe roateââ?? de la 13.00 la 18.00 laitmotivul a fost despre transportul pe calea ferat??.

Nu ?tiu când va fi publicat?? arhiva emisiunii, dar merit?? ascultat??......
 
terorism! pedeapsa aplicata : plutonul de executie!

din pacate, nici in visele frumoase nu s-ar intampla asa ceva ,UE, ONU etc. ar sari claie peste gramada sa sanctioneze Romania :-x

sunt curios care este pozitia autoritatilor competente :roll: ochii inchisi?
 
cosmin78 a spus:
sunt curios care este pozitia autoritatilor competente :roll: ochii inchisi?

R??spuns:


Ast??zi e sâmb??t??, program scurt. Vedem luni! Afla?i detalii despre anchet?? din pres??, v?? rog. Nu de alta, dar de acolo afl??m ?i noi.
 
Joi 11 octombrie 2012, orele 16, la Universitatea Politehnica din Timisoara, Facultatea de Mecanica, sala "Traian Vuia", va avea loc lansarea cartii "Caile Ferate din Banat - un simbol in pericol", autor Valentin Ivanescu.
 
Ieri, 07.10.2012, a fost la Piatra Neam? Daniel Ciolo? comisoarul europoean pentru politici agrare ?i dezvoltare rural??. El a luat cuvântul la Congresul European de Turism Rural de la Piatra Neam?.

Nu g??sec nic??ieri, înc??, un rezumat al congresului, dar am auzit la Radio România Actualit???i o discu?ie despre CFF, CFI ?i turismul rural, în cadrul congresului.

Astfel, comisarul a propus ca pe fostele trasee ale CFF, CFI, chiar CFR închise ?i dezafectate, datorit?? faptului c?? funda?ia este f??cut??, numai cu costuri minime se pot amenaja alei pentru cicloturism, plimb??ri, iarna alei de ski fond, ceea ce a spus comisarul, c?? în Europa sunt foarte des întâlnite astfel de trasee.

Poate a?a, chiar dac?? ne ne vom mai bucura de puf??itul locomotivei, vom putea admira peisajele...
 
Din pacate propunerea lui nu ne intereseaza. Daniel Ciolos e unul dintre tipii destepti pe care ii avem dar sigur stie ca in Europa sunt intalnite si trasee de mocanite reabilitate care servesc turismul rural si turismul in general si mai mult, sunt exploatate economic pentru ajuorarea dezvoltarii respectivelor zone rurale.

T.
 
Confirm!

Ieri, venind de la Sibiu, pe la Miercurea Sibiului m-am intersectat cu un IC tras de un DA cu 3 AVA200. Eu, stând în blocaj, l-am avut în raza viziual?? cam 10 minute pe o por?iune de aprox 3 km, adic?? o vitez?? de aprox 18-20 km/h. Am discutat cu un tip care e din zona ?i mi-a spus ca trenul între Sibiu ?i Sebe? face undeva la 2 ceasuri pe un traseu de 60 km. E bine c?? nu sufer?? nimeni de r??u de vitez??.

Go Ahead!
 
Pe www.adz.ro a aparut o stire despre podul peste Dunare dintre Vidin si Calafat:

http://www.adz.ro/inland/artikel-inland/artikel/donaubruecke-zwischen-widin-und-calafat-fertig-gebaut/