Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Eu cred ca asta e doar virful aisbergului.

Ca si la vamesi o sa se stinga toata tevatura cind o sa vada unde duc itele.

Daca la vamesi duceau la Blejnar, aici la CFR la duc?

Oricum pierderile nu doar din cauza nasilor. ,,Investitiile" fraudele nu se iau in calcul?

http://www.adevarul.ro/financiar/Prejudicii-fraude_si_corectii_financiare_de_SUTE_DE_MILIOANE_DE_EURO_in_transporturi_0_744525892.html
 
dimitrov a spus:
Circ.....circ....?i iar???i circ..........Ieri dup??amiaza, abia am putut trece pe str. M. Sadoveanu, din Brasov, unde am sediul firmei, din cauza carelor de transmisie....toate adunate la "u?a din dos" a procuraturii bra?ovene.....(din spatele "telefoanelor")....... S-a mai g??sit o chestie din cauza c??reia ?ara asta nu func?ioneaz??......înc?? o lovitur?? dat?? marii corup?ii.....Na popor circ...s?? n-ai timp de observat c?? vine iarna peste tine......!!!!!

poate privind dora la acest fapt e circ, insa adunand toate aceste mici fapte vedem de fapt de ce tara nu functioneaza....pentru ca aproape fiecare din angajatii la stat la locul lui de munca procedeaza la fel, iar noi ceilalalti consideram normal acest lucru......personal sunt bucuros ca ii ancheteaza, anul trecut am reclamat un asemenea nas de pe trenul IR Suceava - brasov, si m-asunat seful de gara din Brasov sa ma convinga ca nu am vazut eu bine, si sa imi retrag reclamatia......asa ca isi merita soarta si ca ei toti angajatii si fucntionarii de stat care ar trebui sa respecte si sa aplice legea si de fapt ei o comercializeaza....daca toate aceste fapte marunte in aparenta (desi 40 miliaone de euro nu e chiar o suma mica pe an) nu ar mai exista, economia ar merge mult mai bine....din pacate multi nu inteleg asta si cjair se revolta cand sunt anchetati asemenea indivizi, fiind gata sa apere hotia si gurtul pe care il practica acestia chiar din buzunraul lor (prin intermediul taxelor mai mari pe care le platesc si a subventiilor acordate de la buget pentru a acoperi pierderile produse de cei care nu isi fac datoria)
 
As vrea sa incep prin a lauda acesta actiune de forta unde multi dintre colegii de pe forum nu sunt deloc impresionati, poate daca NU se incepea asa ceva atunci ati fi spus: cum, nu se poate, nu vad coruptia, acum ca avem o lovitura data acestui sistem capitalist corupt pt care nici statul nu mai functioneaza, nu poate demara proiecte de infrastructura din cauza ca nu mai sunt bani, companiile nu mai sunt pe profit pt ca (se fura ca in codru la propriu si figurat vb.) atat compania de calatori cat si cea de marfa.
Intr-un mesaj anterior referitor la acest subiect am si spus ca Pestele De La Cap Se Impute, asa si este nu poate functiona sistemul fara seful sefilor sa nu fie manjit cu daruri de catre subalterni.

Sper sa ne revenim din acesta mocirla in care se afla Romania... insa pana atunci...

Ps: DESTEAPTA-TE ROMANE! :lautar:
 
Nu ?tiu dac?? aici sau în alt topic ar trebui s?? pun ?tirea asta dar cum am v??zut-o la ?tiri b??nuiesc c?? aici.
Un reportaj numit "Fabrica de trenule?e" a fost difuzat ieri 28.10.2012 pe Prima TV. Se vorbe?te despre o fabric?? de trenule?e din Arad ! Care e firma care face aici în România trenule?e ?
Uit?? linkul cu ?tirea:
http://www.primatv.ro/stiri-focus/fabrica-de-trenulete.html
Sper s?? îmi r??spunde?i ;) !
Ciudat e c?? pe link nu se vede ?i reportajul efectiv !
 
La Arad se fabrica modele Roco si Fleischmann .
Din pacate pentru noi , nu se vand in tara. Personal am fost si m-am interesat la echipa manageriala si au spus ca nu vand direct in tara , nu au magazin de desfacere al firmei si momentan nu putem achizitiona aceste produse decat daca le comandam de afara .
Din cate stiu eu , in Arad pe str.Lucian Blaga este un magazin dedicat acestor produse de unde se pot cumpara modele Roco.
Atata cunosc eu....
 
E tipic: fabric??m dar nu pt noi. Când am v??zut ce modele se fabric??... am r??mas masc??... Dac?? s-ar vinde în ?ar?? ar fimai ieftine pt noi corect ? S-ar sc??dea m??car transportul !
Dar cred c?? ?tirea e un pic exagerat??. Eu nu am v??zut un model de tren sau o garnitur?? de tren de pre?ul unui apartament. O dioram?? da dar un tren nu.
 
Colegi de forum........sunt unul din pu?inii care se duc ?i prin z??pad??, în miez de ianuarie s?? defri?eze ?i s?? cure?e planul înclinat......am fost ?i vara, împreun?? cu so?ia, ?i cu un grup generos...adunat de aceea?i pornire l??untric??.......; când v?? spun c?? avem parte de circ.....?tiu ce zic....nu uita?i de vame?i, de poli?i?tii de frontier??, de (h)elicoptere, de autocare spre Bucure?ti dinspre "fundul" ???rii......?i tot tacâmul de rigoare...... ce naiba....TR?IM îN ROM??â??NIAaaaaaaaaaaaa!!!!!! "Via?a f??r?? poezie....." spune?i voi urmarea (SECRETUL LUI BACHUS)........
Toate astea spuse legat de subiectul "NA???žIADA"...enun?at mai sus.....
 
Si apropo de ARAD...."FABRICA DE TRENUL??Â?E"......rog colegii de suferin??? s?? spun?? ce firme fac trenule?e în Arad....................f??bricu?a se afl?? pe centura unde trec camioanele spre Arad Est, din direc?ia Deva, la SELGROS-giratoriu-primul semafor ce d?? verde la centura est/nord est-nord.....treci de el si dup?? 100 m faci stânga la al doiulea semafor, spre Arad Est ?i apoi Arad Sud....trecând pe la poarta "Fleischmann/Rocco"..............In dreapta ai poarta fabricii....în stânga ai platforma Selgos....mai faci 50 m ?i dai într-un gratoriu mic ce te oblig?? la dreapta.............
 
dimitrov a spus:
Si apropo de ARAD...."FABRICA DE TRENUL??Â?E"......rog colegii de suferin??? s?? spun?? ce firme fac trenule?e în Arad....................f??bricu?a se afl?? pe centura unde trec camioanele spre Arad Est, din direc?ia Deva, la SELGROS-giratoriu-primul semafor ce d?? verde la centura est/nord est-nord.....treci de el si dup?? 100 m faci stânga la al doiulea semafor, spre Arad Est ?i apoi Arad Sud....trecând pe la poarta "Fleischmann/Rocco"..............In dreapta ai poarta fabricii....în stânga ai platforma Selgos....mai faci 50 m ?i dai într-un gratoriu mic ce te oblig?? la dreapta.............

Salut,

Dan incearca te rog sa scri si tu normal, adica fara "........", fara "!!!!!!!!!".

Multumesc,
Florin.
 
Angaja?ii CFR C??l??tori aduc companiei un profit de 40 de ori mai mic fa??? de profitul mediu adus de salariatii care lucreaz?? la firmele private de transport feroviar. Fiecare angajat de la Caile Ferate a contribuit la profitul companiei cu putin peste 100 de lei, anul trecut, in timp ce, principalul concurent al CFR C??l??tori înregistreaz?? un profit de peste 11.000 de lei pentru fiecare angajat.

CFR C??l??tori a ob?inut în 2011 un profit de 1,5 milioane de lei, folosind aproape 14.000 de salaria?i. Principalii concuren?i priva?i înregistreaz??, în medie, un profit anual de peste 4.500 de lei pentru fiecare angajat.

Cu 109 lei profit anual pentru fiecare angajat, CFR C??l??tori nu doar c?? este pe ultimul loc în acest clasament, dar se afl?? la o distan??? considerabil?? de firmele private. Cel mai mare profit anual pe angajat îl înregistreaz?? Regiotrans: peste 11.400 de lei.

Urmeaz?? Transferoviar C??l??tori, cu 1.400 de lei profit pentru fiecare angajat ?i Servtrans, cu 889 de lei profit anual, de pe urma fiec??rui angajat. Situa?ia este cu atât mai delicat?? pentru CFR C??l??tori, cu cât operatorul este lider în privin?a tuturor celorlal?i indicatori economici. Are cei mai mul?i angaja?i, cele mai multe trenuri, cei mai mul?i pasageri ?i cea mai mare cifr?? de afaceri.
în 2011, CFR C??l??tori a raportat 61 de milioane de clien?i transporta?i, iar cele trei companii private abia au adunat împreun?? aproape 10 milioane de c??l??tori. în acela?i timp, CFR avea de peste opt ori mai mul?i angaja?i, comparativ cu cele trei companii private împreun??.

în aceste condi?ii, orice compara?ii cu gigan?ii feroviari din Europa sunt inutile. Doar ca exemplu, cel mai mare operator feroviar din Fran?a are afaceri anuale de peste 7,3 miliarde de euro, în timp ce la CFR C??l??tori cifra de afaceri r??mâne sub 500 de milioane de euro!


Ps: C.F.R. falimentul vine pe sine :confused:
 
Num??rul biletelor de tren vândute de c??tre CFR C??l??tori a crescut cu peste 6 procente dup?? declan?area cercet??rilor în dosarul Mit?? la CFR.

???ži încas??rile companiei de transport feroviar au crescut, îns?? mai moderat, cu peste 2 la sut??. Datele iau în calcul diferen?a dintre week-endul cuprins între 19 ?i 21 octombrie ?i sfâr?itul de s??pt??mân?? care a urmat imediat dup?? descinderile procurorilor la sediul CFR C??l??tori.

Chiar dac?? procentual diferen?ele nu par mari, cre?terile nominale sunt notabile. Peste 12 mii de legitima?ii de c??l??torie eliberate în plus ?i venituri mai mari cu aproape 90 de mii de lei.


Ps: La canal (Siret - Baragan) cu spagarii;
Traiasca si sa Infloreasca - Caile Ferate Romane! :lautar:
 
Terminalul Intermodal Interna?ional Bucure?ti opereaz?? primul tren intracomunitar

tibbett-romania-terminal2.jpg

foto: Tibbett Logistics

S??pt??mâna aceasta Tibbett Logistics a operat primul tren direct, intermodal din Germania ?i Austria. Pentru început noul serviciu va cuprinde dou?? sosiri pe s??pt??mân?? în fiecare direc?ie.
Primul tren a sosit devreme in diminea?a de 29 octombrie 2012 cu 38 de unit???i intermodale ââ??â?? opt semiremorci ?i 30 containere de 45ââ??Â? ââ????pallet-wideââ?? ââ??â?? având ca destina?ie companii importatoare din Sud- Estul României, în principal Bucure?ti ?i Ploie?ti.
De curând, Tibbett Logistics a redenumit terminalul ââ????Terminalul Intermodal International Bucure?tiââ?? sau BIRFT deoarece a devenit din ce în ce mai clar pentru companie ââ??â?? parte din Grupul Keswick Enterprises cu sediul în Marea Britanie ââ??â?? faptul c?? o mare parte din pia?a din Europa de Est nu este con?tient?? c?? serviciile furnizate în cadrul terminalului reprezint?? mai mult decat un simplu serviciu de transport intermodal, local.
ââ????Credem c?? ââ??â?? prin Portul Constan?a ââ??â?? România este punctul firesc de intrare c??tre Europa din Est ?i restul lumii. Scopul nostru este s?? facilit??m transportul eficient de m??rfuri din Port c??tre destina?iile finale din Europa, precum ?i din statele UE înapoi c??tre România. înca de la începuturile activit???ii noastre de derulare a trenurilor complete între Constan?a ?i Bucure?ti am avut multe discu?ii cu utilizatori ?i poten?ialii utilizatori cu privire ?i la alte servicii de tip feroviar -incluzând operarea de vagoane conven?ionale, acolo unde deja avem pus?? la punct o infrastructur?? excelent??. Am dezvoltat servicii suplimentare astfel încât s?? putem personaliza serviciile de transport feroviar ?i rutier atât de containere cât ?i cu camioane conven?ionale ââ??â?? în func?ie de nevoile exacte ale clientului. Dat fiind pre?ul cresc??tor al motorinei, acest lucru este foarte bine întâmpinat atât de clien?ii existen?i cât ?i de cei care apeleaz?? la serviciile noastre pentru prima oara,ââ?? a declarat Tibbett Logistics CEO, David Goldsborough.

http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/43129?lang=ro
 
Nu ma pot abtine sa nu comentez.. Cica nu e vizibilitate.... Poate nu e vizibilitate sa te asiguri din fuga masinii!!! Daca procedezi regulamentar si opresti ca sa te asiguri, din ce am vazut in filmare, vizibilitatea e de minim 500 m in orice parte!.... Sa va arat trecere la nivel prin padure, sa vedeti "nu e vizibilitate"
 
M?? gandesc ca de cand opre?ti pana treci cu un TIR trece destul de mult.
Pu?ini stiu îns?? ca la trecerile fara bariere - si la cele cu bariere - trebuie sa închizi radio si sa deschizi geamul. Ca un tren semnalizeaz?? si sonor ca vine

dar ce lemn fura ???tia din România.
 
Povesti de adormit copilasi.Nu se obisnuieste sa se opreasca la treceri de nivel fara bariere si aici e buba.Apoi, cat timp sa treaca de cand demareaza si pana trece calea ferata?
 
Este o buba mare asta de care spui tu... Mai bine ar folosi radarele fixe pentru filmat si amendat la kilogram... cu luari de permise... si uite asa s-ar mai rezolva lucrurile...

Mecanicul de la RT a patit ceva? Sper ca nu
 
Nenea "Amiralul"....la adresa dat?? de tine, îmi apare:
FORBIDDEN You do not have permission to access this document. Web server at infocas.ro !!! ???ži colac peste pup??z??, am luat un mic virus, pe care AVG-ul l-a blocat. 8) 8) 8) 8)
în rest fac conexiunea problemei în func?ie de ce zice fiecare.....Asta e !!!!!