Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
http://www.realitatea.net/masina-cu-roti-de-tren-a-liderului-comunist-gheorghe-gheorghiu-dej_1045879.html

vezi si aici:

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=131316&highlight=131316
 
@dimitrov: salut, este posibil sa ai tu infectat servciul de DNS-ul si sa te trimita in alta parte. Linkul a fost si este OK
@sogard and restul: am tot citit despre personajul acesta.,.. nu se poate face nimic in sensul acesta cu Drept la Replica trimis la diferitele societati de media care il iau in serios? cer scuze de eventualul off topic
 
Personal sunt foarte interesat de procesul de restaurare al masinii (sau reparatii capitale cu zice "edilul") cu atat mai mult cu cat piese pentru acest vehicul nu se gasesc prea usor. Nu ma refer la chestii de "finete" ci la lucruri mult mai ample precum parbrizele fata.

Rog colegii care trec prin zona sa ne tina la curent. Personal, drum prin Zlatna nu o sa am prea curand, insa sunt interesat de soarta acestui Buick.
 
Bellissimo prin Zlatna

Se pare ca B.R. s-a indragostit de Valea Ampoiului: Dupa ce a fost expusa in Alba Iulia locomotiva 764.156, a ajuns in zona unui sens giratoriu in Zlatna o adevarata aglomeratie de locomotive cu ecartament ingust: 87-0040, 764.055
si 764.410:

396312_482099341842965_430053784_n.jpg


542645_482099415176291_151802920_n.jpg


403389_482099478509618_724247057_n.jpg


293858_482099835176249_828774690_n.jpg

Primul geam e deja spart!!! Nemotivata sta L45H-ul pe asfalt si incurca traficul,datorita lipsei sinelor.

30965_482099868509579_2110173696_n.jpg

In loc sa fie pusa in functiune trebuie sa rugineasca acum pe margina unui sens giratoriu; din cauza lipsei unei macarale mare a ramas la margine si nu a reusit "saltul" in centrul sensului giratoriu...

546796_482099908509575_2027615745_n.jpg

A plecat din siguranta depoului Satu Mare si a ajuns la margine sensului giratoriu Zlatna. Cu placute lipsa, vopsita peste rugina, fara lampi. Locul potrivit pentru un Monument Istoric?

60605_482100038509562_2094022293_n.jpg

In loc sa fie pe sine, cum a stat in Depoul Satu Mare, sta acum in pamantul poluat de Zlatna, care va ajuta la "degradare naturala".

396312_482099341842965_430053784_n.jpg

Ansamblul intreg, intre blocurile somerilor si ruinele Combinatului CupriFer Zlatna. B.R. a creat o noua sursa de venit pentru amaratii din Zlatna: Aparitiile noi sunt pline de Fe si Cu, substante tare cautate la centre de colectare!!!

Bravo, BR!!! :aplauze:
 
Cu ce ne mai laudam...

http://www.brasovultau.ro/articol/stiri/cfrsia-redus-datoriile-la-bugetul-de-stat-cu-795.html
 
Oare ce soarta vor avea monumentele acestea peste cativa ani cand sus-numitul B.R. speram ca nu ne mai va onora cu prezenta ? :evil:
 
AlexD: se trece datoria unei societati comerciale la datoria publica, asa cum o cere UE in prag de privatizare. Adica tot noi platim... Se face din contabilitate o "stergere" de datorii. Romanul citeste, oricum habar nu are ce se intampla cu banul lui si vede cum s-a redus datoria cu 80 %. Acum, nu trebuie sa te cheme Moise Guran (tot respectul !) sa intelegi ca in ani de criza nu ai cum sa reduci datorii cu 80% de la an la an, nici sa fii China. Deci, un alt articol tembel intr-o presa de 2 bani vechi....

Revenind la locomotivele expuse, sper ca cineva sa salveze si pe 764.414 ajunsa din exponat static la Tecuci, jucarie in Parcul Tineretului din Bucuresti, pana cand nu ajunge o ruina.... Din pacate multe din aceste locomotive, ajunse pe post de rond cu panselute in giratorii, vor avea soarta acestei Mocanite din parcul lui Piedone...
 
Sa va mai spun si ceva mai interesant: incepand de azi avem in curte inca doua vagoane pe care le vom restaura: este vorba de vagonul pentru zgura de la Depoul Bc-T si Ganzul Danubius din triajul din Bucuresti . Ele au ajuns in jurul orelor 13 si au rulat pe toata distanta impecabil cu ametitoarea viteza de 25 km/h. Fotografiile sunt facute pe sectia Deda
-http://s825.beta.photobucket.com/user/florin-dej/media/P1250621.jpg.html?sort=3&o=0 Dej.
http://s825.beta.photobucket.com/user/florin-dej/media/P1250616.jpg.html?sort=3&o=1
http://s825.beta.photobucket.com/user/florin-dej/media/P1250615.jpg.html?sort=3&o=2
http://s825.beta.photobucket.com/user/florin-dej/media/P1250613.jpg.html?sort=3&o=3
 
Se pare ca primariile incep sa faca o pasiune pentru locomotivele cu abur:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&sqi=2&ved=0CBkQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.tvrinfo.ro%2Fo-locomotiva-cu-aburi-fabricata-in-perioada-interbelica-a-ajuns-la-remat-bistrita_23123.html&ei=K1aZULKtGOei0QW5lYHgCg&usg=AFQjCNG3u2Rth8kGvvKkLaKM5KVIy84ifg&sig2=6p-QQyDIz7tTSTQsrbQ4Qw
 
Speranta mea este sa se gaseasca acea cantitate de fier vechi pentru a fi data la schimb, sau eventual contravaloarea in bani. O astfel de masinarie chiar este bun de patrimoniu si odata distrusa nu mai exista posibilitatea recuperarii ei in nici un fel. Chiar si in modalitatea de tip pseudomanelistic de expunere a masinariilor prin orase e ceva bun, deoarece exista macar sansa salvarii lor. Oricum observ un elan in acest domeniu, la nivel national, prin organizarea mai multor manifestari cu caractare feroviar si prin cresterea numarului de lokomotive expuse. Daca se va face si pasul spre reconditionarea functionala a unora, suntem pe un drum bun pe care sincer nu il mai credeam posibil. Sansele sunt insa extrem de mici.
 
La Satu Mare a fost ultima locomotiva de ecartament ingust in stare optica destul de buna si a ajuns in alta localitate, inseamna ca primaria de la Satu Mare nu este interesata in acest domeniu, poate cei 28 mii de lei pt un drapel de zeci de metri care va fi ridicata in oras e mai interesant.
 
Stiu ca este o posbila prostie... dar ce ar fi sa facem o actiune de tipul: salvati istoria feroviara? organizarea unor strangeri masive de fier care sa salveze eventuale locomotive hotararet a fi taiate?

Stiu ca pare SF, dar ar fi o idee?
 
Tu vrei o strangere de fier vechi? :D :D Tu crezi ca daca pe acest forum sunt inregistrati aproape 2000 de useri o sa sara acuma 20 de useri in masini sa duca fierul vechi la Bistrita? Toti suntem pasioanati acasa dar ce facem cand e de pus mana la munca sau de a plati o cotizatie la un club/asociatie care se ocupa cu restaurarea? Sa intri pe oricare forum si sa scrii ca nu se face nimic este cel mai usor. Sa pleci in alt oras, sa cumperi materiale, sa pui mana sa muncesti este mai greu.

Aici pe forum unde suntem la un loc, unde cel putin o data pe zi un user citeste forumul nu suntem in stare sa alegem un subiect la concurs. Tipam ca sunt actiuni de restaurare si ca nu se anunta. Atunci cand au fost anuntate inafara de cei care mergeau oricum nu a mai venit nimeni. Asa ca pe undeva poate meritam tot ce se intampla, sunt destule exemple de afara cu pasionati care prima data fac si apoi posteaza pe internet. Aici ma refer la cei care au salvat vagoane si locomotive. Este adevarat ca si lor le este greu acuma, ca unii au ramas fara material pentru a nu au mai avut banii de platit la fisc, dar macar pana aici au realizat ceva.
Sau cei din Anglia care au dat fiecare nu mai stiu cate lire si s-a construit o locomotiva noua cu abur care a costat 3 milioane de lire! Asa ca noi sa fim sanatosi si sa ne uitam la altii cum fac treaba.

Sper sa vad in curand prima stire cu hotii impuscati!

http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/caile-ferate-devin-obiective-de-siguranta-nationala-cfr-nu-mai-are-bani-sa-inlocuiasca-sinele-furate.html
 
Salut, Gam3... ai dreptate. Doar ca unii suntem visatori.
Accederea insa cu fundul pe pamantul dur o facem insa zilnic... Am si zis ca pare SF... Agreez ceea ce spui... Gresit... Nu agreez, ci iti dau dreptate. Ca nu cred ca pot agrea...

Cat priveste speranta ta... ader la ea. dei nu imi place violenta, uneori este singura solutie...