Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Colegi....nu v?? certa?i, nu v?? admonesta?i degeaba...am v??zut, pân?? la urm?? ?i eu acea reclam?? (de?i m-a scos din min?i acel "tichet" de cump??rare Groupon, ce refuza s?? se închid?? - atât de agresiv era) ?i totul vorbea despre Valea Vaserului....hotelul fiind tot din Vi?eul de Sus.... La Bor?a este cu totul altceva....?i aici avem linie "mare", nu îngust??. Obiectul reclamei era legat de Vi?eu ?i de moc??ni?a de aici....
în rest, s?? fi?i s??n??to?i ?i s?? dea domnul s?? fi?i cât mai "plimb??re?i" anul ??sta, s?? ave?i posibilit???i mai multe de-a bântui pe ici pe colo, unde v?? duce inspira?ia.....
 
http://ro.stiri.yahoo.com/ho%C5%A3ii-fier-vechi-au-p%C4%83gubit-cu-zeci-milioane-135500741.html

Ps: Viitor sumbru se asteapta pentru Calea Ferata Romaneasca :lautar:
 
Trenuleeeeee

http://www.gandul.info/financiar/cum-arata-mersul-trenurilor-in-urma-cu-70-de-ani-si-ce-s-a-schimbat-din-1943-si-pana-in-prezent-pe-cele-mai-importante-rute-din-romania-harta-10586764
 
Interesantule uite aici replici de "roman adevarat" la articolul pus mai sus de tine :

"Lasati domle sa scoata liniile astea vechi sa faca ce vor cu ele chiar si la fier vechi. Pai voi nu vedeti cate accidente se produc la trecerea peste linii ferate? La morti astia chiar nu va ganditi? Mai bine sa fie numai sosele, fara cai ferate si atunci circulatia va fi mai in securitate."

Cum poti sa faci ceva in tara asta cand oamenii gandesc asa ? :D
 
Si ce nu zice bine? pai cit traiau oamenii pina sa se inventeze motoarele? stateau locului nu umblau creanga. Eu zic sa desfiinteze si sosele dupa ce termina cu caile ferate.

Cu toata evolutia se pare ca unele creiere au ramas netede. Dar si mici.
 
"Lasati domle sa scoata liniile astea vechi sa faca ce vor cu ele chiar si la fier vechi. Pai voi nu vedeti cate accidente se produc la trecerea peste linii ferate? La morti astia chiar nu va ganditi?

....Citind aceast?? "profund?? cugetare", marcat?? plenipoten?iar de o mare grij?? pentru via?a aproapelui, indicâd f??r?? t??gad?? ascensiunea spiritului civic spre o culme neatins??....blaaa...blaa.... 8) ....îmi revine în memorie, o replic?? auzit??, "pe bune", la un an ?i ceva dup?? t??ierile de pensii/salarii, din partea unui om cu preg??tire (deci specialist), ce apucase, deja, al 5-lea an de pensie dup?? vreo 40 de ani de munc?? ?i "nu-l d??dea pensia afar?? din cas??" prin m??rimea ei...."VAI DAC? ??Â?ARA O DUCE GREU ???žI DAC? MAI SUNT NECESARE SACRIFICII, MAI PUTEM R?BDA NI???žTE SACRIFICII"....v?? da?i seama cum am r??mas.. :confused: ..(era în perioada când se protesta "La Universitate" pe -15 grade....am crezut pentru o secund?? c?? tr??iesc în Kafka sau Orwell ; se pare c?? ?i d-asta n-are ursul coad??....OFF TOPPIC-scuze pantru asta !!
 
"CFR C??l??tori modific?? tarifele trenurilor InterCity.
Biletele pentru trenurile InterCity care circul?? pe o distan??? scurt?? ?i medie se vor ieftini cu pân?? la 28,5%, începând cu luna martie, în timp ce biletele pentru trenurile directe care parcurg o distan??? mai mare de 400 de km se vor scumpi, a anun?at mar?i CFR C??l??tori.

"în vederea repozi?ion??rii ofertei de transport InterCity în sectorul de vârf al serviciilor de transport feroviar de c??l??tori, începând cu data de 1 martie 2013, CFR C??l??tori va ajusta tarifele pentru aceast?? categorie, cu scopul de a-i spori atractivitatea pentru o gam?? cât mai mare de utilizatori în condi?iile p??str??rii competitivit???ii cu celelalte mijloace de transport de pasageri", au precizat reprezentan?ii companiei."

Cateva exemple de tarife:
http://www.cfrcalatori.ro/noLayout/9446

Surs??: CFR C??l??tori
 
Dar de ce e 5 lei rezervarea locului la IC? care ar fi diferenta intre rezervarea locului la IR fata de IC.

imi amintesc replica unui ,,supracontrol": ati platit ambientul.

Va mai amintiti? am descris eu undeva o calatorie.
 
4 trenuri InterCity vor deveni trenuri InterRegio
4 trenuri InterCity vor deveni trenuri InterRegio
28-02-2013
CFR C??l??tori informeaz?? c??, începând cu data de 1 martie 2013, pentru cre?terea gradului de accesibilitate la c??l??toria cu trenul, patru trenuri InterCity vor deveni trenuri InterRegio, f??r?? modificarea orariilor ?i a sta?iilor de sosiri /plec??ri, astfel:


trenul IC 535/535-2, Cluj Napoca ââ??â?? Timi?oara Nord, va circula ca tren IR 1535/1535-2.
trenul IC 536-1/536, Timi?oara Nord - Cluj Napoca, va circula ca tren IR 1536-1/1536.
trenul IC 537/537-2, Cluj Napoca ââ??â?? Timi?oara Nord, va circula ca tren IR 1537/1537-2.
trenul IC 534-1/534, Timi?oara Nord - Cluj Napoca, va circula ca tren IR 1534-1/1534.


Totodat??, începând cu data de 1 martie, trenurile IR 1931 ?i IR 1930 de pe ruta Timi?oara Nord ââ??â?? Oradea ?i retur se vor anula.

http://www.cfrcalatori.ro/noLayout/9497
 
Hello, salut tuturor. Am dat intamplator peste aceasta stire de pe site-ul Napocanews:

http://www.napocanews.ro/2010/10/ce-afaceri-mai-invarte-deputatul-adrian-gurzau.html

Stirea nu este noua, este din 2010, dar rezulta din ea ca in momentul respectiv in gara Cluj Est existau sase locomotive cu aburi abandonate. Mai stie cineva ceva despre soarta acestora?
Multumesc!
 
Am vazut relativ recent un reportaj TV, care se axa pe coruptia din mediul politic, unde se vorbea despre lokomotivele cu pricina. Asta a fost acum cca un an de zile, existau si ceva imagini, dar nu pot baga mana in foc ca erau imagini filmate in acel moment si nu imagini de arhiva.

Ma gandeam la vremea respectiva ca pentru respectivii era o poveste cu inavutire si fier vechi, in timp ce eu si altii priveam problema din alt unghi. Mi-am propus sa fac o vizita foto, dar nu am gasit pe nimeni care sa-mi dea detalii si sa imi faciliteze accesul prin explicatii suplimentare despre zona in cauza.
 
victorian a spus:
Mai stie cineva ceva despre soarta acestora?
Multumesc!
în Cluj Napoca Est erau dar in 2004, cand le-am fotografiat.
în 2009 le-am revizuit pe jumate desfacute, la fostul CUG Cluj.
In 2012 Gyury a v??zut cum ?âganii plecat cu buc???i din biele undeva....
 
Pentru cei care nu au vazut aseara emisiunea:
http://romaniateiubesc.stirileprotv.ro/emisiuni/2013/sezonul-1/cfr-marfa-are-datorii-de-peste-450-milioane-de-euro-contractele-paguboase-care-au-distrus-aceasta-companie-de-stat.html

Cel mai tare a fost Mitrea, "am cumparat eu vagoane RoLA?"

GFR-ul avea la inceputul anului 2002 6 angajati: 3 directori, un sef birou tehnic, o secretara si un mecanic. Astazi are o cota de piata de 30-35%.

Pe langa CFR MARFA GFR-ul este interesat si de BDZ. Daca e pentru cresterea pretul curentului electric sau de privatizarea unitatii cargo BDZ bulgarii protesteaza:

http://www.razbointrucuvant.ro/recomandari/2013/03/10/bulgaria-proteste-de-strada-impotriva-privatizarii-cailor-ferate-autoincendieri-in-serie/
 
victorian a spus:
Hello, salut tuturor. Am dat intamplator peste aceasta stire de pe site-ul Napocanews:

http://www.napocanews.ro/2010/10/ce-afaceri-mai-invarte-deputatul-adrian-gurzau.html

Stirea nu este noua, este din 2010, dar rezulta din ea ca in momentul respectiv in gara Cluj Est existau sase locomotive cu aburi abandonate. Mai stie cineva ceva despre soarta acestora?
Multumesc!


Momentul respectiv era martie 2005. ??Ë?tiri?tii, precum in totdeauna, sunt foarte iu?i doar când e vorba de lele M??ry care l-a violat pe Bade John.

Uite aici pozele (7 la numar) f??cute de mine în acel martie din 2005.

Dim ceea ce vezi cam 80% sunt in Renault, VW, sau alte cele....















Deci.... S-o mai dus pe cazan o mic?? parte de parfum de epoc??...

Condolean?e!
 
Salut!Si eu le-am vazut la Someseni in sep.2004. In prima poza e 50.831, in a doua, printre crengi se vede, de la dreapta la stanga, 50.439, 50.831, 50.521.
In a treia se vede 230.524, iar in stanga 50.360, in a patra tot 50.831, in a cincea 50.521, in a sasea tot 230.524, iar in ultima tot grupul din poza a doua, 50.439, 50.831, 50.521. Una ti-a scapat, 50.192.