Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Acolo a fost o privatizare pe bune. De ce sustin asta? La primele ?ase licita?ii nu s-au prezentat cump??r??tori. Da ai dreptate, si probabil mai sunt vreo 2, in schimb sunt un munte de privatizari absolut scandaloase.
 
http://stirileprotv.ro/special/interesele-ascunse-care-ingroapa-o-investitie-de-1-miliard-eur-cum-a-fost-anulat-intercity-buc-ct.html

Traiasca USL !
 
Grampet-ul se extinde din ce in ce mai mult

http://www.gds.ro/Economie/2013-02-02/Locomotivele+Electroputere+reinvie.UQzjNauImIc.facebook
 
cata a spus:
Imi spune si mie cineva niste privatizari de succes? (macar una :D )
Niciuna!!!! Un exemplu de FIASCO al privatizarii in Romania este compania unde lucrez: ,,Arcelor-Mittal"-SA Galati adica fostul CSG sau SIDEX!!!
De la peste 40.000 de salariati azi sunt...7000!
 
http://www.realitatea.net/cateva-zeci-de-tineri-au-obligat-un-tren-sa-opreasca-la-marsilia-am-revenit-in-vestul-salbatic_1104728.html

HA ! ne-au depasit !
 
OnofreiSergiuGabriel a spus:
De la peste 40.000 de salariati azi sunt...7000!

A pastra structura ineficienta pe care sa o plateasca restul tarii nu înseamna o privatizare de succes.

Discutam de CFR, Hidroelectrica, celebrul Oltchim, Tarom, Posta Român?? etc... unde sunt mii de capu?e angajate. S?? nu mai vorbim deprefecturi, senat, etc...

De exemplu Oltchim a fost creat in anii `70 pentru a demonsta ca suntem o ?ar?? industrial??. Agricultura în zon?? e distrusa prin lipsa gortei de munca care a fost absorbita de la plug la Oltchim.

Indianu` trebuie s?? fac?? profit. El nu trebuie confiundat cu Maica Tereza. Plus c?? la ora aceasta cererea deproduse siderurgice de pe la noi de prin lume este în sc??dere... mama ei de criz??.

Sunt sigur c?? între cei 7.000 r??ma?i sunt printre cei mai buni din domeniu. Felicit??ri c?? e?ti la ei.

Acum, putem zice c?? industrializarea for?at?? din glorio?ii ani ai socialismului victorios, provoaca astazi o serie de dezechilibre sociale.

Putem polemiza mult pe acest subiect...

Dar eu ca ?i contribuabil la stat, nu sunt de acord s?? fie pl??tite milioane de c??pu?e de la firmele de stat. Taxele colectate de la mine ar putea fi foarte bine dirijate spre dezvolatre-investitii-cercetare.
 
http://ro.stiri.yahoo.com/rom%C3%A2nia-va-produce-din-nou-locomotive-electroputere-cump%C4%83rat%C4%83-193731228.html
 
Interesantule, ai mare dreptate si asa este!! Cat priveste competenta mea,...apoi de-asta m-am angajat: sa lucrez, sa imi vad de treaba, si mai nou, sa ma mai lupt si in actiuni sindicale! Sa vorbesc, LIBER, sa expun problemele fara frica si fara teama. In fine...este mult de spus despre CSG si care are si el o intreaga retea ferviara pe care SPER s-a o imortalizez si sa v-o pun la dispozitie!!
 
cata a spus:
http://ro.stiri.yahoo.com/rom%C3%A2nia-va-produce-din-nou-locomotive-electroputere-cump%C4%83rat%C4%83-193731228.html

Cui o sa le vanda?

Eu unul sunt sceptic cand aud asa ceva. A mai vrut unul sa faca masini de teren si ARO s-a dus :twisted: .

Sa dea Domnul asa sa fie.
 
Ce sa produca? Locomotive? Pai cine le cumpara, cind noi sintem in UE si de acolo vine Siemens si sa nu mai vorbim de Bombardier. Dar nu asrta este intrebarea, ci daca nu cumva este mai profitabil sa o vindem la fier vechi, decit sa facem ceva pentru tara asta. Daca vroiau sa cumpere locomotive romanesti nu luau (GFR) puzderia aia de vechituri din Franta. Uite la DB Schenker care a adus citeva locomotive bune DSB si restul de electrice le-a luat din Romania si ei vin de linga Siemens.
 
P??i cehilor cine le cump??r?? locomotiva produc?ie proprie - Skoda, dac?? nu m?? în?el?
Poate noua Electroputere va face lokomotive mai mici ?i mai ieftin de operat decât EA...
 
cartman88 a spus:
http://stirileprotv.ro/special/interesele-ascunse-care-ingroapa-o-investitie-de-1-miliard-eur-cum-a-fost-anulat-intercity-buc-ct.html

Traiasca USL !

Trenul ??la pleca din Bucure?ti doar cu na?ii... avea 2 vagoane (de?i a avut ?i unul), trebuia anulat înc?? de la noul mers, dar s-a ?inut cu din?ii de el.
 
Am avut odata si lokomotive, cum am aavut oadat si tractoare, cum ama avut odata si masini de teren chiar daca acum sunt hulite.

Imediat dupa anii 90 se spunea despre acestea precum si despre unitatile care le produceau ca sunt mormane de fier vechi. Daca ne uitam acum in paginile revistei care vinde machetel auto si nu numai pe la noi, acolo se spune ca erau varf de tehnologie pentru acele vremuri, si ca la uzinele Dacia lucrau cei mai buni specialisti care se gaseau la ora actuala.

Probabil ca, facand o medie, adevarule ste undeva pe la mijloc, ca de obicei. Beneficiind de o infrastructura grea, adica de o locatie si halele in sine, cu ceea ce se numeste retehnologizare, lucrurile ar fi putut lua o turnura frumoasa.

Eu unul nu consider ca privatizarea companiilor feroviare este solutia, iar povestile cu statul prost manager nu le cred. Adica, eu zic ca daca se vrea se poate, treaba e ca nu se vrea :D . Ar fi frumos, desi e putin probabil sa mai vedem o companie romaneasca de transport calatori cu lokomotive romanesti.
 
Asa ca idee de completare a colegului stageexp,alti din afara ROMANIEI, au apreciat mai mult produsele noastre,decit noi.Posibil si din cauza faptului ca pentru export erau mai calitative.
Vezi masini de teren Aro in CEHIA,au fancluburi si se mandresc cu ele,chiar daca unele din masini ARO sunt upgradate cu ceva mai performant(componente produse de alte firme).Acelasi lucru si in POLONIA.
Era sau mai este si o firma care in CEHIA asambla ARO,diverse modele si le vindea tot acolo.Aceasta firma a cumparat multe din cele citeva componente noi(caroserii,sasiuri,cutii viteze,e.t.c.)de la ARO sau de la firmele care detineau asa ceva.
Parerea mea este ca se poate face ceva.Iar cei din UE nu au nici un interes in a se mai produce ceva in aceasta tara care nu ar ''respecta'' cerintele si mai ALES INTERESELE CELOR CARE CONDUC uniunea europeana.Interese personale si de grup,in care nu intra o autonomie industriala a ROMANIEI!
:-?
 
Atata timp cat se fura nu ai cum sa faci management competitiv. Si toata lumea stie ca statul roman in general e foarte 'darnic'. Si cum nu stiu daca a intrat cineva la puscarie pe astfel de motive, jaful va continua nestigherit.
Altfel cum se explica ca o cursa 'nerentabila' gen bucuresti-oltenita e acum cat de cat ok in sistem privat. Cu siguranta, se primesc la greu subventii, mai mari decat la cefere, dar acum mai si plateste lumea, ca altfel nashul privat zboara de nu se vede ...
Iarasi, nici vanzarea pur si simplu nu e solutia perfecta, in multe cazuri in bucuresti fabricile au fost cumparate (probabil la preturi de nimic), au fost tinute cativa ani de ochii lumii (ceea ce nu a fost neaparat rau - pentru ei - ca a crescut pretul terenurilor), urmand ca apoi sa se darame tot si sa se faca mall-uri, ca doar sunt la moda, nu ?
Intr-un fel ma bucur ca Electroputere a trecut din nou de la straini la romani, ca altfel o astepta o daramare sigura. Ramane de vazut acum cata dorinta de a face ceva bun va fi, sau dimpotriva, va fi doar un roman care a invatat de la straini 'cheia succesurilor' :D
 
salut
Interpretarea cu terenurile de fabrici devenite mall-uri nu sta in picioare. de cand am intrat in UE (si in perioada de pre-adevare) suntem obligati sa nu mai avem (1) industrie in oras si (2) unitati militare active (de genul cu armament cu putere mare de foc, etc) in centrul oraselor...

Asa ca asta a fost explicatia transformarilor majore in ceea ce priveste uzinele din Bucuresti sau alte orase...

Referitor la stat: Statul ca atare nu poate sa faca management de calitate intr-o societate in care PCR-ul este inca la putere. PCR = Pile, Cunostinte, Relatii. deci ai dreptate