Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Da cam bataie de joc ..Asa am patit si eu in statia Pui intru in gara nici nu sti unde mai e casa de bilete tot inchis pe acolo urca in tren il ultmul moment inainte sa plece fug la nas era si control de stat ii spun ca nu am putut sa imi iau bilet ca era inchisa casa de bilete el zice foarte senin Iti tai bilet la suprataxare..No comment uni fac exces de zel mai ales cand e si controlul de stat cu ei si sa nu mai zic ca erau tigani care ii injurau cand le cerea bilete se plimbau fara stres prin tren
 
1. ce povesteste dantm e o problema romaneasca: oamenii nu sunt bine instruiti si ce nu stiu sa faca nu spun ca Cipri din poveste "nu stiu de-astea", ci au evoluat la "nu ma lasa sistemul". am patit-o si la benzinarie, in epoca bonurilor-combustibil cadou de la practiker. la unele benzinarii mergea sa platesti bonuri plus diferenta cu cardul, la altele "nu ma lasa sistemul" si da-i sa cauti un ATM (acelasi lant de benzinarii!).

2. de multe ori nasul e pe mana cu supracontrolul.

3. din pacate avem 2 Romanii. am simtit-o la ultimul mers cu trenul. in delegatie fiind, am venit cu trenul de la Bucuresti la Craiova. IC de Timisoara de la ora 15.45. Am luat loc la vagonul de cls 1. Salon, dar civilizat. Toti aveau bilete (poate si pentru ca pana la plecarea din gara au stat 2 baieti de la politia TF in vagon), sau erau ceferisti, multi lucrau pe laptop, nasul politicos cum n-am mai vazut niciodata. Am vrut sa iau ceva de la vagonul restaurant, aflat la 3 vagoane distanta. parca eram in un videoclip guess who: la un capat de vagon 4 romulani isi dadeau capace in fata supracontrolului "c??_care" nu a luat biletele; pe culoarul altui salon, o femeie mai pe la 40 de ani, care precis oricum cobora la prima, ca n-are de-stea (bilete)(e un tranzit cu de-ale gurii dimineata spre bucuresti dupa-amiaza inapoi dar alta poveste); cand sa ma intorc in vagonul meu, un alt nas se tinea la 3 blatisti sa-i dea jos din tren si sa nu fuga prin tren. asa ca incuiase usile spre vagonul meu (era ultimul din garnitura). discuta aprins cu ei, cand a vazut ca vreau sa trec a schimbat glasul, si-a cerut scuze si a explicat situatia. a incuiat usa in urma mea. si am intrat in romania civilizata, unde oamenii stau cu laptopuri, nu fac scandal, merg cu bilete (chiar ceferiste, si sub influenta baietilor TF), nasul e politicos, si care trebuie inchisa cu cheia :-| Trist...

p.s. la vagonul restaurant, 3 lei apele, 4 lei sucul! mai ieftin ca la majoritatea localurilor! Baieti pusi pe glume (in sensul bun!), vagon curat, ce sa mai, mi-ar fi placut sa "pierd" mai mult timp pe acolo! o voi face data viitoare!
 
, ca n-are de-stea (bilete)(e un tranzit cu de-ale gurii dimineata spre bucuresti dupa-amiaza inapoi dar alta poveste);

Am mai scris de multe ori pe forumuri, chiar si pe aici, oare nu e posibil ca trenurile de lung parcurs sa circule fara oprire intre Craiova si Bucuresti, corelat cu alte trenuri care sa aiba oprire in celelalte statii pentru transferul calatorilor?
E necesar sa opreasca toate trenurile de toate rangurile in Videle si Rosiori Nord?Dimineata se umplu de tate care vin la piata sau la serviciu, dupa masa vin cu motoarele alea de la Obor si sar in tren se intind pe banchete. Cred ca ar trebui sa aiba niste rame Z care sa penduleze din 2 in 2 ore spre Rosiori sau Caracal.
 
dantm a spus:
E necesar sa opreasca toate trenurile de toate rangurile in Videle si Rosiori Nord?

EU cred ca o astfel de sesizare se poate face la CFR Calatori, poate se iau masuri. Si eu am fost stupefiat cand am mers cu rapidul la clasa 1 si am vazut ca patru femei mergeau si ele cu 10 lei pana la Caracal .... nasii sunt de vina ca le lasa. Vai mama lui de CFR calatori ce oameni are in sistem...
dantm a spus:
Dimineata se umplu de tate care vin la piata sau la serviciu, dupa masa vin cu motoarele alea de la Obor si sar in tren se intind pe banchete. Cred ca ar trebui sa aiba niste rame Z care sa penduleze din 2 in 2 ore spre Rosiori sau Caracal.

Eu la astia le-as da vagoane de marfa poate cu educatie fortata 2 - 3 ani poate s-ar obijnui sa nu mai distruga.

Parerea mea.
 
daca s-ar putea vagoane de marfa descoperite,fara ?ipcile de lemn pe ?asiu si cu roti patrate.daca nu le convine sa mearga cu caruta sau pe jos. :-x
 
http://www.adevarul.ro/locale/botosani/Botosani-_Accident_feroviar_cumplit_la_Mascateni-_Trei_persoane_sunt_decedate_0_399560248.html

No nu mai am cuvinte, Dumnezeu sa ii odihneasca si sa ne dea bariere si cantonisti...asta se intampla peste tot, au inchis cantoanele au desfiintat barierele...si bariere automate canci. Evident e si vina soferului dar totusi ... :-x

Sa nu uitam din nou de SF-urile pe care le scriu reporterii: " în momentul impactului ?oferul a fost proiectat prin parbriz din ma?in?? la circa o sut?? de metri. " Grea e fizica....
 
sogard_2003 a spus:
http://www.adevarul.ro/locale/botosani/Botosani-_Accident_feroviar_cumplit_la_Mascateni-_Trei_persoane_sunt_decedate_0_399560248.html

No nu mai am cuvinte, Dumnezeu sa ii odihneasca si sa ne dea bariere si cantonisti...asta se intampla peste tot, au inchis cantoanele au desfiintat barierele...si bariere automate canci. Evident e si vina soferului dar totusi ... :-x

Sa nu uitam din nou de SF-urile pe care le scriu reporterii: " în momentul impactului ?oferul a fost proiectat prin parbriz din ma?in?? la circa o sut?? de metri. " Grea e fizica....
Iar o bariera sau "cantonist" nu se pune chiar la orice trecere la nivel,unde trece o masina/h...Sorry,dar e un adevar...
 
Ionut, exista bariere automate, o fi greu sau scump sa pui asa ceva pe o linie ? Dar se pare ca eu am uitat ca la noi o viata e mai ieftina decat o bariera.....
 
Stiu ca exista, dar exista niste reguli stabilite in comisie,impreuna cu politia, primaria si cfr, unde se pun SAT, BAT sau crucea Sf.Andrei. Nu se pune BAT sau SAT(de exemplu) unde trece un tractor pe camp, la o trecere la nivel, odata pe zi. Nu e economic din multe puncte de vedere. Unde e necesar,ok....Nu stiu daca intelegi ideea...
 
buna,

cu acel idiot de 74 de ani care a facut praf acea biata 131.0xx CFR restaurata in Germania infigandu-se cu microbuzul sau in ea la 100km/h cum a fost?

si acolo se aplica "opreste, asculta, asigura-te in ambele directii", insa nu a ajutat cu nimic.

macar in Germania doar el a ajuns in coma la spital, fata de 13 ani de alaturi a scapat nevatamata... si cu paguba au ramas doar pasionatii care s-au chinuit sa salveze locomotiva din Romania si s-o restaureze... :(
 
Off-topic: Ceva detalii (?i foto dac?? se poate, c?? dac?? îmi dai linkuri în german?? nu în?eleg o iot??!) despre locomotiva cu abur afectat??? ???žoferul nu a pl??tit pagubele (nu a?a ar fi normal, având în vedere c?? el a înc??lcat Codul Rutier?)?
 
buna,

se vor descurca asigurarile intre ele... insa loco abia iesise din revizie :(

o sa caut siturile ziarelor unde aparuse stirea, era cam acum o luna!

pana atunci uite aici un link (cred ca sunt si poze) de pe forumul scarii N:
http://www.1zu160.net/scripte/forum/forum_show.php?id=509802&sb1=Rumänischex509881

(fa scroll pana la inceputul threadului)
 
http://www.zelpage.cz/zpravy/7991

am folosit google translete:

Din iunie 2011 va fi fundamental?? pentru a îmbun??t???i calitatea transportului feroviar în ?ara noastr?? ?i de direc?ia în limba român?? Transilvania. InterCity drum lung-a?teptata trenuri Dl. Radim Dracula devine o realitate. ???ži a?tept??m cu ner??bdare s??! Potrivit informa?iilor anterioare RegioJet ob?ine de fapt, masini de la producator român înc?? necunoscute. O puternic?? inspira?ie pentru masinile sale au fost printre produc?ia slovac?? ?i Ampeer Bmpeer ??Â?OS produc??tor Vrutky. Compania ZSSK a declarat c?? pasagerii vor vesta în timpul jocului tur consola, a?a-numitele "bmpeermetry" ?i "ampeermetry. Operator galben a comandat o noua serie marcat WAmpeer. Ce e în spatele ei este un mister.

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/SK/ZSSK_Ampeer.php
 
Ministerul Transporturilor subventioneaza pierderile operatorilor feroviari privati

http://www.financiarul.com/articol_46242/ministerul-transporturilor-subventioneaza-pierderile-operatorilor-feroviari-privati.html
 
Nu mai stiu exact, unde se pun articolelel din ziare despre cai ferate?
http://www.adevarul.ro/opinii/comentarii/petre_barbu_-_editorial/Marladul-dragostea_mea_7_404429557.html
 
Turcia cump??r?? tehnologie sud-coreean??

Compania turc?? TCDD a semnat la sfâr?itul lunii decembrie anul trecut un contract cu compania sud-coreean?? Hyundai Rotem pentru achizi?ionarea a 80 de locomotive electrice ?i a unui simulator pentru suma de 312,7 milioane dolari (242 milioane euro).
Potrivit declara?iilor directorului general al TCDD, Suleyman Karaman, din total, 220 milioane dolari (170 milioane euro) vor proveni de la Banca Islamic?? de Dezvoltare (BID). Primele opt locomotive vor fi construite la fabricile Hyundai-Rotem, restul comenzii urmând s?? fie executat în Turcia.
Comanda va fi realizat?? în urm??torii patru ani, contractul incluzând achizi?ionarea licen?ei ?i transferul de tehnologie. TCDD a ob?inut toate drepturile pentru a utiliza informa?ia tehnic??, pentru a produce locomotive în Tucia ?i în toate ???rile membre BID ?i pentru a le vinde în urm??torii zece ani
 
DB, contract cu Bombardier în valoare de 362 mil. euro

Deutsche Bahn AG va achizi?iona de la Bombardier Transportation 137 de vagoane etajate Twindexx 2010 ?i 27 de locomotive Traxx P160 AC. Valoarea contractului este de 362 de milioane de euro, iar furnizorul va trebui s?? livreze vagoanele ?i locomotivele în timp pentru a intra în circula?ie la sfâr?itul lui 2013. Contractul este precedat de un acord cadru semnat de cele dou?? companii în 2008 (pentru vagoane) ?i 2009 pentru locomotive.
Vagoanele etajate vor fi echipate cu sisteme de aer condi?ionat, sisteme electronice pentru rezervarea locurilor, difuzoare ?i amplificatoare exterioare pentru optimizarea recep?iei mobile precum ?i afi?aze electronice pentru divertisment ?i furnizarea informa?iilor în mai multe limbi. De asemenea acestea vor fi dotate cu sisteme de ilumiat de tip LED, pentru economisirea energiei.
Trenurile de?in spa?ii speciale pentru biciclete pentru rute Intercity. Fa??? de trenurile conven?ionale, acestea vor avea zone multiple ?i zone cu facilit???i pentru familii.