Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
macleod a spus:
Citat de mai sus:
???ži nu au fost singurii. CFR a anun?at joi întâzieri de sute de minute, mai multe anul??ri, dar ?i garnituri de tren oprite pe traseu. Trenul Intercity 549 Timi?oara - Ia?i spre exemplu a ajuns la destina?ie dup?? 25 de ore, dintre care 9 au fost calculate ca întârziere.

Cum pana mea doar 9 ore intarziere din 25 de parcurs ? Adica un intercity face 16 ore ?
Stiu ca sunt vreo 600-700 de km, dar totusi mai bine nu ma apuc sa impart, ca iese sub 50 de km pe ora viteza medie.

Deja la cata prostie, imbecilitate si 'pe dos' vad in tara asta (si la pe dos nu ma refer la minoritati sexuale) deja incep sa ma lase nervii ... chiar in halul asta de batuti in cap am ajuns cu minunatele guvernari incat sa nu mai fim in stare sa facem nici cel mai mic lucru asa cum trebuie ?

Eu nu am auzit de IC Timisoara-Iasi :x 549 e Tg Mures-Bucuresti
Eu zic ca daca se continua asa in cativa ani o sa intrecem parcursul de acuma 100 de ani al aburoaselor..Rusine Dinu Patriciu :D

OOOOO da un IC face si 12h.47 min cu confort de Acc si la naiba costa mai mult decat un bilet la ICE business
 
:D :D iarna asta nu mai plec nicaieri din Bucuresti ca nu se stie daca ma mai ajung la destinatie.... vai de mama noastra.
 
Bine la noi problema e ca trenul daca nu ajunge sa zicem intre 7-22 la gara, ramai inca cateva ore blocat in gara neavand cu ce merge acasa :D . Cum la altii un tren care are sosirea la 22:50 ajunge la 22:49, ei pot merge linistiti cu acel tren zicand ca au transport in comun pana la ora 23, la noi e fix invers, un tren care ajunge dupa ora 20 la destinatie s-ar putea cu intarzierile adunate sa ajunga dupa 23, chiar daca nu e nici o calamitate(bine e una care se numeste vaca de muls CFR care da 3 miliarde ca CFR calatori sa ia vagoane noi si nu da nici un leu la intretinerea infrastructurii :-x )
Asa ca oricat de railfan as fi tot masina e singurul mijloc ce-l pot folosi oriunde merg :lol:
Ca sa revenim la stiri China iar bate recodruri de viteza(478 km/h parca), are deja peste 7000 km de cale ferata de mare viteza :confused: . Asta cand noi avem vreo 4 si aia la poligonul de la Faurei :mask:
 
http://webtv.realitatea.net/extern/record-feroviar-in-china

cel mai impresionant e
Costul proiectului trece de 32 miliarde dolari, iar statul chinez va investi in urmatorul deceniu circa 300 miliarde dolari pentru trenuri de mare viteza.

Cred ca galbejitii astia ne-ar face si noua pe datorie sau pe titluri de stat dar pacat ca nu ii cheama jegurile astea ca nu pot fura nimic si aia lucra prea repede si ieftin nu ar avea timp piticu porno sa inaugureze atatea realizari marete..
 
Chinezii au vrut s?? fac?? linie de mare vitez?? ?i la noi... desigur, cineva din MT i-a refuzat.

---

,,IC-ul" Ia?i - Timi?oara e un accelerat, ce face vreo 15 ore. M??car e mai confortabil decât un IC (vagoane 20-54/55, cu 6 locuri în compartiment, fa??? de vagoanele 21-76 cu 8 locuri).
 
Totusi in 1995 era un rapid ce facea Timisoara-Iasi in doar 12 ore, prin 1996 avea si ramura pentru Galati de la Teius si i se spunea Unirea :D . Pe vremea aceea il preferam chiar daca trebuia sa merg in Aradu Nou, era mai lejer, mai confortabil si mai rapid ca celebra "foamea".
Acum nu gasesc nici o diferenta intre IC R si A :confused: . Doar pretul! Timpii sunt imensi fata de ce erau acum cativa ani :-x
Un proiect abandonat la noi era refacerea totala a liniei 202 si prelungirea, probabil cu racord in Craiova spre Calafat, asta vroiau "comunistii" de la PSD sa faca sa mute traficul pe acolo de pe valea Prahovei. Din pacate au venit cei de acum care nu au mai facut nimic :( , dar chiar nimic decat sa fure...si au fost si revotati :( . Ne meritam soarta :-|
 
No ni ma:

http://www.ziare.com/stiri/frauda/francezii-invata-de-la-romani-cum-poate-fi-combatuta-frauda-in-trenuri-1060016

Asta-i stire, cred, ca pusa sa nu adoarma redactorul... :)
 
srazvi a spus:
Totusi in 1995 era un rapid ce facea Timisoara-Iasi in doar 12 ore, prin 1996 avea si ramura pentru Galati de la Teius si i se spunea Unirea :D . Pe vremea aceea il preferam chiar daca trebuia sa merg in Aradu Nou, era mai lejer, mai confortabil si mai rapid ca celebra "foamea".
Acum nu gasesc nici o diferenta intre IC R si A :confused: . Doar pretul! Timpii sunt imensi fata de ce erau acum cativa ani :-x
Un proiect abandonat la noi era refacerea totala a liniei 202 si prelungirea, probabil cu racord in Craiova spre Calafat, asta vroiau "comunistii" de la PSD sa faca sa mute traficul pe acolo de pe valea Prahovei. Din pacate au venit cei de acum care nu au mai facut nimic :( , dar chiar nimic decat sa fure...si au fost si revotati :( . Ne meritam soarta :-|

Ar trebui multi bani pentru reabilitare un tunel sau un traseu nou de la Baru Mare la Banita dar azi maine se va inchide pentru ca trec prea multe trenuri 80 in 24 de ore si circulatia e sugrumata pe defileu intre Petrosani si Valea Sadului si aici ar fi nevoie de o dublare Tg Jiu -Valea Sadului-Tg-Carbunesti
 
asa cum se intimpla peste tot dealtfel...
train ose si ose (cfr pe greaca) are cam in jur de 1600 de angajati...
ii muta pe alte posturi (chiar si asistent medical) cam vreo 500 de angajati ca sa nu ii dea afara...se restringe programul de calatori, se anuleaza trenuri mai ales trenuri si rute suburbane...
ose-ul are in medie cam 1 miliard de euro paguba pe an...
si peste toate se scumpesc biletele pina la 100%...
concluzie: trenurile vor prin prezente pe rute si destinatii concrete si exact la timpul lor numai pe diaoramele pasionatilor
 
Trafic feroviar între Ploie?ti ?i Bra?ov a fost reluat

http://www.antena3.ro/romania/trafic-feroviar-intre-ploiesti-si-brasov-a-fost-reluat-114459.html

ce mai conteaza ca 531 e IC merge tot ca un R au dreptate :p
 
Sa nu uitam internationalele care de vreun an sunt notate ca IC dar au pret de R :D . Sper in continuare sa vine cineva sa faca din A, R si IC un singur tip de tren, sa-i zicem L de la lent si lung, ca distanta(sa ti se pare daca mergi 16 ore pana la Constanta de la Arad ca-i lung traseul, desi in Franta parcurgi in 3 ore aceeasi distanta :lol: ), ca lungime a trenului va fi suficient locomotiva cu un vagon, vor merge doar cei ce au gratis la vitezele astea :lautar:
 
CFR SA va pl??ti 1,18 miliarde lei pentru lucr??ri pe tronsonul de cale ferat?? Frontier??-Curtici-Arad

http://www.money.ro/cfr-sa-va-plati-1-18-miliarde-lei-pentru-lucrari-pe-tronsonul-de-cale-ferata-frontiera-curtici-arad_785686.html

300 de milioane de euro pentru 17 km ?de parca ar face-o de 350 km/h :twisted: :evil:
 
Pai 17 km sunt Arad-Curtici, dar e linie dubla, plus alta linie de la Curtici la frontiera inca vreo 4 km si gara Curtici, in total ies 50 km de linie schimbata :D . Acum limita e de 50 la ora, deci sa faca odata, ca la noi aici e problema avem costuri/km de orice da n-avem km ala de ceva, orice ar fi el, avem doar costuri :(|)
 
Accident pe linia Dorohoi-Iasi:

http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/un-vagon-al-trenului-personal-dorohoi-iasi-a-deraiat-dupa-ce-garnitura-a-fost-lovita-de-o-masina-208489.html

Asa e cand ai masina "shmechera", stii deja ca are un motor puternic, la liniute esti cel mai bun, de ce sa nu vezi daca poate "impunge" si-un vagon....pai nu ??? :D

Pun pariu ca cei de la BMW ii vor schimba masina gratis: vor putea culege "rezultatele" de la un "crash test" in real time, cu real people... care au supravietuit sa spuna povestea ,asa ceva mai rar si mai...greu :D :twisted:

Marius.
 
@sesamcave: e ca'n clipul ala de la televizor: pune o tipa scolarita (la scoala de soferi) frana brusca si intreaba "si astuia trebuie sa-i dau prioritate?!" (trenului)
 
Toti agarici au masini , pe vremea lui Ceausescu nu avea oricine masina acum se dau mari si tari si ajung in pom , nu era mai bine pe vremuri , acum nu se mai deplaseaza pe jos sau cu autobuzu le convine sa stea de 7 ori la un semafor dar nu ar renunta la masina , bine ar fi sa scumpeasca benzina de 10 ori sa nu mai isi permita orice agarici benzina si masina sa usture la buzunar daca vrei masina , mie nu imi convine sa stau in autobuz dupa toti f....i care au aere si impresii de tigani prosti care numai cu masina se pot deplasa si in loc sa fac 10 statii de autobuz in 10-15 minute le fac intr-o ora asa e traficul in ziua de azi , bine era pe vremuri nu aveai masina si toata lumea mergea la transportul in comun , acum e bine ca pun astia taxe peste taxe si bine fac sa le scumpeasca sa le faca de 10 ori mai mult si sosele cat mai proaste asa trebuie .


(...)

Edit by Forum Admin
 
http://www.mediafax.ro/social/trenurile-spre-constanta-vor-pleca-din-bucuresti-din-ora-in-ora-7784695/

"Trenurile spre Constan?a vor pleca din Bucure?ti din or?? în or??"

Concurenta pentru dube/autocare?


"O noutate în planul de mers 2010-2011 const?? în organizarea circula?iei trenurilor de rang superior de pe rela?ia Bucure?ti - Constan?a ?i retur sub forma graficului caden?at, cu trenuri la interval de 2 ore în extrasezon ?i o or?? în sezonul estival, pentru o mai bun?? deservire a publicului c??l??tor, potrivit CFR C??l??tori."


"Acest sistem se va extinde ?i pe rela?ia Bucure?ti - Brasov ?i retur la trenurile de rang superior, dup?? finalizarea lucr??rilor la infrastructura feroviar?? care se execut?? pe magistrala 300, între Câmpina ?i Predeal, fiind util deopotriv?? c??l??torilor naveti?ti de pe rela?ia Ploie?ti - Bucure?ti ?i retur, dar ?i turi?tilor."

Cand se vor termina lucrarile?