Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
"Giuseppe"....multumesc mult pentru raspunsul tau! Sint unul din cei care va admira nespus,pentru ceea ce faceti pe Sibiu-Agnita....Stiu ce va "paste" in permanenta, la ce eforturi sinteti supusi, la ce costuri si cu ce eforturi..... Si eu caut sa-mi aduc o mica contributie cu indeminarea si meseriile pe care le stapinesc la conservarea si refacerea (pe cit posibil) a ceea ce mai exista la Covasna-Comandau-Sfintu Gheorghe......de aceea stiu "ce" si "cum" se intimpla..... Am marele noroc al unei distante mici fata de "obiective"....intre 30-60 si cel mai departe 80 km (Comandau).....
Va doresc sa aveti in continuare norocul existentei unor oameni (in cadrul autoritatilor locale...si nu numai...) care sa fie deschisi, 50 % meseriasi, si cu simtul "viitorului"....care sa nu puna bete in roate eforturilor voastre....
Sa aveti bafta maxima si la sponsorizari..... ce pacat ca avem o distanta de peste 140 de km intre noi....... Sanatate maxima si....vreme frumoasa !!!!!!
 
http://www.cfrcalatori.ro/presa/Modificare-numere-de-telefon-la-3-agen%C5%A3ii-de-voiaj-CFR--56/s-1/p-2

Modificare numere de telefon la 3 agentii de voiaj CFR
16-02-2011

CFR Calatori informeaza publicul calator ca la urmatoarele agentii de voiaj CFR au intervenit modificari in ceea ce priveste numerele de telefon de la serviciul de informatii, astfel:
- Agentia Craiova: 0351/100.110
- Agentia Ramnicu Valcea: 0350/107.810
- Agentia Covasna: 0367/101.024

Precizam ca vechile numere de telefon ale acestor agentii, din brosura ââ???žMersul Trenurilor 2010/ 2011ââ?? nu mai sunt valabile.

---
Sublinierea imi apartine. Cred ca numai C.F.R. Calatori e in stare sa tina o agentie de voiaj intr-o localitate prin care nu mai opereaza de vreo 5 ani :confused:
 
FAza cu Covasna are o istorie....
Pe vremea lu' ala mortu, in statiunile de prin tara, chiar si cele fara CF era agentie de voiaj CFR, deoarece turistii sa-si poata rezolva biletele de intoarecere, etc.....
Un exemplu, care imi vine in minte este Borsec. Din pacate statiunea in anii '90-'94 a fost realmente inchisa, si de aceea s-a desfintat agentia. Parca a fost una si in Sulina.
Covasna, acum 1001 ani era cunoscuta ca si statiune turistica, in plus avea si CF. Agentia a ramas in virtutea inertiei.
Regionala CF Brasov, prin agea agentie, isi justifica o gramada de posturi, care in mod normal nu ar trebui sa existe, ca si la copilu lu' sefu trebe carne in zama s.a.m.d.

E.
 
nu e chiar asa, tata a fost la bai acolo, statiunea destul de aglomerata (am vazut cu ochii mei cand l-am dus), prin zona mai e si un centru de cardiologie destul de renumit. si ghiciti, cum s-a intors tata de acolo (ne-blatist fiind)?
 
Asa si prin Slanic Moldova parca era o agentie de voiaj, desi era la vreo 15(?) km de calea ferata. Poate parea un pic ciudat dar totusi pe vremea aia nu aveai altfel cum sa-ti rezervi bilete altfel decat sa mergi la gara. Si pe vremea aia mai mergea lumea la cura la bai, bilete sindicat etc.
Bine ca acuma avem sisteme online de rezervare bilete pentru care trebuie sa platesti in plus (pana mea, inteleg ca a costat sistemul, dar totusi daca fac rezervarea si cumpar biletul online nu mai trebuie sa stau la coada si nu mai trebuie sa platesc .001% din salariul lui tanti cat mi-a facut mie biletul).
Oricum sincer nu cred ca as avea curajul sa-mi fac rezervare online la cfr (cel putin daca nu aud macar vreo 10 povesti de succes). Si totusi, fac macar saptamanal plati pe net, am book-uit avioane si hoteluri pe net, deci nu sunt chiar incepator in alea astora ca sa nu stiu despre ce e vorba. Dar fiind vorba de chefere ....
 
manlif2_0 a spus:
nu e chiar asa, tata a fost la bai acolo, statiunea destul de aglomerata (am vazut cu ochii mei cand l-am dus), prin zona mai e si un centru de cardiologie destul de renumit. si ghiciti, cum s-a intors tata de acolo (ne-blatist fiind)?

Cu metroul pe autostrada Transilvania in legatura cu cea a Soarelui Apune?
:)


E.
 
S-a intors cu bilet Sfintu Gheorghe-Bucuresti cumparat de la agentia de voiaj CFR din Covasna, iar Covasna - Sfintu Gheorghe cu Regiotrans, bilet cumparat in gara??? sau in tren.

Inainte biletele in statiunile balneoclimaterice includeau, parca, foi de drum pe CFR.
Toate mersurile de tren aveau, tabele cu cabanele turistice si statiile CFR care le deserveau, tabele cu statiunile balneoclimaterice si statiile care le deserveau.
Prin urmare in statiuni mai importante erau si agentii de voiaj chiar daca nu aveau gara.Idem mai erau orase unde nu ajungeau trenuri de rang superior si totusi aveau agentie.

Strict off topic, chiar poate fi mutat sau sters.
Oare asa pentru un anumit uz al statiunii linia ingusta de la Covasna care trece prin fata centrului de cardiologie si ajunge la o rampa de descarcare in statia Covasna, nu ar putea fi prelungita pina la peron si folosita pentru un fel de transport intre aceste doua repere? :confused: :confused:
 
Chestiile normale nu functioneaza intr-o tara normala. Din pacate noi suntem o tara normala, si trebuie chestii anormale ca sa functioneze :D
 
dan tm a spus:
linia ingusta de la Covasna care trece prin fata centrului de cardiologie si ajunge la o rampa de descarcare in statia Covasna, nu ar putea fi prelungita pina la peron si folosita pentru un fel de transport intre aceste doua repere

Pentru asta ar trebui un automotor mai de Doamne ajut??, cu coturi mici de exploatare. Nu cred c?? e greu de produs sau de luat la mâna a 2a unul din afar??, dar apar alte probleme: ,,cârti?ele" din zon?? care sap?? ?i pe sub peretele remizei de locomotive ca s?? fure fier vechi. Nimeni nu garanteaz?? c?? nu fur?? ?i linia de tren sau p??r?i din automotor.

Mai e ?i problema legisla?iei... trebuie licen??? de operator privat, material rulant omologat la AFER... iar apoi o s?? vin?? dubarul care are traseul s?? te dea în judecat?? c?? îi faci concuren??? neloial??, de?i el ia 2 RON pe ditan?a respectiv??, iar trenul o s?? ia 2,4 RON (c?? astea sunt pre?urile, nu po?i lucra sub ele). O alt?? solu?ie ar fi ca linia s?? fie trecut?? ca linie de tramvai (s-a f??cut a?a prin Austria... desigur, acolo liniile se potriveau la ecartament cu cele de tramvai ?i au fost integrate în re?eaua de tramvai), dar nu ?tiu dac?? e posibil dpdv legal. ???ži chiar dac?? ar fi posibil, apare problema transportului local, pentru care firma de dube are gestiunea delegat?? pe vreo n ani, timp în care Consiliul Local nu poate autoriza alt operator de transport local (c?? tramvaiul intr?? la transport local). Concluzia: e nevoie de un automotor ?i de un angajat al dracului de bun (care, probabil, cost?? cât un întreg depou plin cu automotoare) ?i mult, muuuuuuuult timp pierdut prin tribunale. întrebarea e: e cineva dispus s?? mearg?? pe calea asta?
 
Dragos, linia de la Covasna are statut de cale ferata Forestiera, cum este si la Viseul de Sus, deci nu ai nevoie de licen??? de operator privat care este valbila doar la sectiile CFR interoperabile si neinteroperabile.
 
România: CFR SA va demara noi licita?ii pentru Coridorul IV pân?? la începutul lunii aprilie

La sfâr?itul lunii martie, posibil începutul lunii aprilie vom publica licita?ii pentru reabilitarea tronsonului de cale ferat?? Simeria ââ??â?? Co?lariu. Pentru tronsonul de cale ferat?? Simeria Co?lariu lucr??rile de reabilitare licita?iile se vor face pe loturi, astfel ambele sec?iuni cuprinse între Simeria ââ??â?? Vin?u de Jos ?i Vin?u de Jos ââ??â?? Co?lariu vor fi licitate pe loturi geografice, urmând s?? se execute lucr??ri la infrastructur??, suprastructur??, catenare, lucr??ri civile (aici intr?? ?i sta?iile de cale ferat??) ?i lucr??ri de art??.
Un al treilea lot pe tronsonul Simeria - Co?lariu va cuprinde licita?ii separate pentru instalarea sistemului ERTMS ?i a sistemelor de centralizare electronic??. Cel de-al patrulea lot ce urmeaz?? s?? fie licitat este cuprins între Co?lariu ?i Sighi?oara. Valoarea estimativ?? a lucr??rilor se ridic?? la 1,7 miliarde euro.ââ??, a declarat Radu Irimia, Director General Adjunct Proiecte Europene din cadrul CFR SA, prezent la Conferin?a ââ???žDezvoltarea Infrastructurii Feroviare pentru un transport eficient ?i ecologic, organizat?? de Club Feroviar al??turi de Asocia?ia Industriei Feroviare din România (AIF), desf???urat?? în perioada 23 ââ??â?? 24 februarie 2011 în România. Tronsonul Simeria ââ??â?? Co?lariu este în lungime de 68 km, iar Co?lariu ââ??â?? Sighi?oara are o lungime de 98 km.
ââ????CFR SA a fost într-o mare întârziere în ceea ce prive?te absorb?ia fondurilor europene disponibile prin Programul Opera?ional Sectorial ââ??â?? Transport (POS-T) în sensul c?? a început s?? depun?? cereri de finan?are a proiectelor abia în 2010, acestea însumând 1,3 miliarde euroââ??, a punctat Radu Irimia.
Reprezentantul CFR SA a ad??ugat c?? pân?? la începutul lunii aprilie vor mai depuse la Autoritatea de Management din cadrul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii ?i alte proiecte cu cerere de finan?are prin POS-T, valoarea acestora ridicându-se la aproximativ dou?? miliarde de euro.
 
Urmeaza a fi construit si un tunel, pagina 17

http://www.anpm.ro/upload/23268_Acord%20l%20COSLARIU%20SIMERIA.pdf
 
Pasajul e pasaj, tunelul e tunel.
umplutura peste tunel va fi 1.5 m pamint vegetal.
 
China ?i Kazahstan vor construi c??i ferate de mare vitez??

Linia de mare vitez?? pe care cele dou?? state o vor construi va lega dou?? ora?e kazahe, Astana ?i Almaty, primul fiind capitala Kazahstan-ului. Proiectul va fi terminat în 2015, a punctat Askar Mamin, pre?edintele C??ilor Ferate din Kazahstan, aflat într-o vizit?? la Beijing, scrie Agen?ia Kazahstan Today.
Trenurile vor circula, pe linia dubl?? în lungime de 1,050 km, cu viteze de 350 km/h, deservind astfel un num??r de 5 milioane de pasageri anual, a ad??ugat Mamin, citat de Agen?ia Xinhua.
Exper?i din China au precizat c??, în propor?ie de 65% (680 km), linia de mare vitez?? va fi dispus?? la sol, iar restul de 35% (370 km) vor fi alc??tui?i din poduri ?i c??i ferate suspendate.
Askar Mamin a precizat c?? un memorandum de în?elegere a fost semnat cu autorit???ile feroviare din China, iar potrivit acestui memorandum, pentru aceast?? linie se va folosi cea mai avansat?? tehnologie chinez?? ?i o nou?? genera?ie de locomotive ?i vagoane.
De asemenea, institute de proiectare din ambele state vor colabora la întocmirea studiului de fezabilitate, în timp ce firme de specialitate din China ?i Kazahstan vor construi împreun?? linia feroviar??.

Pana la urma si salbaticii aia isi fac linii de mare viteza sa nu mai zic de descultii aia din Congo si noi o distrugem aproape pe toata imediat
 
Desi facem noi misto de ei, or fi ei mai mongoloizi dar se pare ca sunt muuuuult mai avansati decat noi (sau cel putin tind, in domeniul feroviar).
Ce ma mira este lungimea de poduri si podete, 35% din traseu mi se pare enorm, dar cine stie, poate or fi si astia la munte...
 
macleod a spus:
Desi facem noi misto de ei, or fi ei mai mongoloizi dar se pare ca sunt muuuuult mai avansati decat noi (sau cel putin tind, in domeniul feroviar).
Ce ma mira este lungimea de poduri si podete, 35% din traseu mi se pare enorm, dar cine stie, poate or fi si astia la munte...

Am ramas uimit de termenul de executie pana in 2015 1050 de km :x
Si la noi Cfr-ul organizeaza licitatii de genul:serviciilor de consultan??? ?i supervizare a lucr??rilor de modernizare a celor trei sta?ii de cale ferat??. Valoarea estimat?? a contractului este de 3,84milioane de lei f??r?? TVA (892 de mii de euro).de parca nu sunt atatia sefi sa verifice niste lucrari..
Numai noi fugim de chinezoi ca ne strica stilul de munca si termina prea repede si nici nu pot astia sa isi traga comisioane
 
adrian78hd a spus:
China ?i Kazahstan vor construi c??i ferate de mare vitez??

Pana la urma si salbaticii aia isi fac linii de mare viteza sa nu mai zic de descultii aia din Congo si noi o distrugem aproape pe toata imediat

Salbatici in Kazahstan? HM, poate nu stii ca au Talgo de la spanioli deja din 2002

http://www.railfaneurope.net/pix/kz/car/Talgo/08_354.jpg

Talgo care este tractat cu locomotive.... chinezesti
http://www.railfaneurope.net/pix/kz/electric/KZ4A/4a-0001.jpg

Asa ca incet incet caile noastre ferate, atitea cite o sa mai ramina o sa poata fi folosite ca linii turistice, cum e acuma linia de la Viseu.