Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
radub a spus:
Nu ar fi mai cuminte sa astepti sa iasa vagonul ala pe poarta fabricii si dupa aia sa mai vezi daca e cazul sau nu sa arunci cu pietre?! Cata vreme nu stii nimic - dar absolut nimic - despre proiectul respectiv, despre Remar Pascani, in general, nu crezi ca e gratuita manifestarea din ultima parte a mesajului tau?!

Da si mie exemplu de un produs extraordinar produs de Remarul Pascani
 
Remar Pascani. Remarul e in alta parte.

Categoric, toate produsele Remar Pascani sunt extraordinare. Exista in realitate, bat tara incolo si-ncoace, unii pun mintea la contributie in Romania. Altii... cu pietrele. Ti-am raspuns asa cum m-ai intrebat, la plesneala.

Atat cat am vazut eu ce e in interior, zic ca merita respect. Asadar, asteapta sa vezi ce e cu acel produs despre care ai facut vestire mai sus si il toci atunci, stiindu-l.

Predau legatura la stiri, eu am spus ce am avut de spus.
 
radub a spus:
Nu ar fi mai cuminte sa astepti sa iasa vagonul ala pe poarta fabricii si dupa aia sa mai vezi daca e cazul sau nu sa arunci cu pietre?! Cata vreme nu stii nimic - dar absolut nimic - despre proiectul respectiv, despre Remar Pascani, in general

Probabil asta se discut?? în birourile din Depoul Gara: proiectele celor de la Pa?cani! Te pomene?ti c?? b??ie?ii se apuc?? ?i de f??cut tramvaie (c?? tot se l??udau prin 2009) ?i trebuie dat copy-paste la fi?a tehnic?? pentru a ajunge câteva asemenea tramvaie la Ia?i. L??sând gluma la o parte, e adev??rat c?? Remarul s-a ocupat serios de moderniz??ri de vagoane în ultimii ani. Dar, cam în acela?i interval de timp (2006-2011), cam tot atâtea vagoane NOI au ie?it pe por?ile fabricii din Arad, de o calitate mult mai bun?? decât cele produse de Remar.

Revenind la vagoanele de la Remar, pân?? acum nu prea le-au ie?it modific??rile la boghiul Goerlitz de sub etajate pentru a le face apte de 140 km/h. Tot legat de etajate, cutiile de pe majoritatea vagoanelor nici m??car nu au mai fost cur???ate de vopseaua veche ci doar acoperite cu chit ?i revopsite (doar primul TE modernizat ?i, probabil, al 2lea au fost sablate), de a picat vopseaua de pe ele în câteva s??pt??mâni ?i puteam distinge nuan?a de indigo specific?? începutului de ani '90. E drept, au aer condi?ionat ?i arat?? mai frumos estetic, dar tehnic sunt acelea?i vagoane vechi de 40 de ani, ,,modernizate" pe bani grei, bani cu care se puteau cump??ra vagoane noi (sau mai bine automotoare ?i rame electrice, c?? vagoane avem ?i a?a destule).

20-68 mi-a p??rut un vagon destul de reu?it (pentru ceva pe boghiu MD), chiar prea bun. Probabil a?a se explic?? faptul c?? s-au f??cut doar 3, erau prea bine f??cute. în schimb, la ultima edi?ie a ZF s-a prezentat un vagon suburban de clasa I cu câte 4 locuri pe rând, explica?ia oficial?? fiind c?? ,,cu 3 zile înainte au venit de la CFR ?i au cerut s?? punem toaletele la capete", a?a c?? vagonul are 2 spa?ii tehnice GOALE ?i mari în dreptul peroanelor de acces. Evident, un asemenea vagon se apropie la pre? de un 21-87 care e cu totul alt?? treab??.
 
Ma scuzati ca ma bag, cum vine asta cu 3 zile inainte CFR a cerut sa punem ,,tauletele" la capete?

Pe ce s-a lucrat? asa la ochi cum ai face un cotet la gaini sau o cusca la ciine?
Nu exista un proiect? mai bine zis o tema de proiectare in care beneficiarul specifica clar ce anume vrea de la un vagon, tema insusita de executant?

Adica ne trezim noi la Remar Pascani ca luam 2-3 vagoane casate de la CFR, umblam un pic la ele si le scoatem la vinzare tot la CFR?

Inainte era IV Arad care facea vagoane, beneficiar CFR acum o gramada de foste IMMR-uri ,,modernizeaza" vagoane(ca sa reziste pe piata) dar beneficiar tot CFR a ramas si atunci ei nu discuta inainte, bai ce ai nevoie, cum sa fie ca noi uite ce am facut, am pus usi automate.
 
România risc?? s?? piard?? 2,5 miliarde de euro pentru Coridorul IV paneuropean. Comisia European?? a respins documenta?ia pentru reabilitarea c??ii ferate Curtici-Simeria

România risc?? s?? piard?? 2,5 miliarde de euro, fonduri europene pentru reabilitarea sistemului feroviar de pe Coridorul IV paneuropean. Comisia European?? (CE) a sistat finan???rile pentru reabilitarea c??ii ferate de pe tronsonul Curtici-Simeria, întrucât documenta?ia transmis?? de partea român?? con?ine grave inadverten?e ?i încerc??ri de ââ???žumflareââ?? a unor lucr??ri cu sume considerabile. Astfel, CE reclam?? inadverten?e legate de tehnic??, analiz?? financiar??, cost-beneficiu ?i aspectele de mediu

http://www.puterea.ro/news17424/Romania-risca-sa-piarda-25-miliarde-de-euro-pentru-Coridorul-IV-paneuropean-Comisia-Europeana-a-respins-documentatia-pentru-reabilitarea-caii-ferate-Curtici-Simeria.htm
 
Dupa cum au intocmit documentele se pare ca nici nu voiau aceasta finantare, prin urmare nu risca sa piarda nimic.

As spune ca niste incapabili au dat copy paste dupa anumite documente.
 
sincer cred ca e foarte bine, poate ne refuza tot si ne va face sa ne gandim de 2 ori inainte de a face vreo tampenie, poate poate o sa ajungem sa dam dovada de capabilitate in rromania
sau doar visez eu cu ochii deschisi si uit in ce tara traim
 
adrian78hd a spus:
România risc?? s?? piard?? 2,5 miliarde de euro pentru Coridorul IV paneuropean. Comisia European?? a respins documenta?ia pentru reabilitarea c??ii ferate Curtici-Simeria
din ce citeaza ei acolo, pare a fi continutul unei cereri de clarificari, nicidecum respingerea propriu-zisa proiectului, deci nu e totul pierdut. totul depinde de modul cum vor raspunde ai nostri cererilor de clarificari, daca vor face modificarile indicate mai asa, printre randuri, sau nu. mai avem o sansa sa dam cu mucii in fasole (iar inca o data din nou).
 
Locomotiv?? cu aburi în Gara Br??ila<i></i>

Va fi adus?? dintr-un depou de la Tecuci, va fi renovat?? ?i apoi expus?? în fa?a g??rii CFR. Ini?iativa apar?ine unui club feroviar local ?i este sus?inut?? de autorit???ile locale. Primarul Aurel Simionescu crede c?? va fi o atrac?ie pentru turi?ti ?i pentrii copiii din ora?

http://www.adevarul.ro/locale/braila/braila-tren-gara-tecuci-_cfr-club_feroviar-primar-aurel_simionescu-turisti_0_441555895.html
 
O initiativa de laudat, numai ca va trebui pazita de ceilalti romani, care stim cu totii cum sunt, mai luam un surub doua, mai o vopsim un pic ca asa suntem noi cretini la cap.
In fata garii de nord la bucuresti sau undeva prin zona s-ar merita vreo 1-2 locomotive cu aburi. De fapt mai curand pe undeva pe langa muzeul cfr, daca tot vorbim de istorie. Dar nu-si da nimeni interesul ca nu iese shpaga din asta :(
 
" Va fi adus?? dintr-un depou de la Tecuci, va fi renovat?? ?i apoi expus?? în fa?a g??rii CFR."
"Este vorba de o locomotiv?? Pacific cu formula osiilor 231. Era o locomotiv?? de mare vitez??, atingea 126 de kilometri pe or??, fiind cea mai rapid?? locomotiv?? cu abur, nedep???it?? ca vitez?? decât odat?? cu apari?ia locomotivelor electrice de 5100kw. ..."

La Tecuci este o locomotiva din seria 230.000.

In tara exista 2 locomotive tip Pacific, 231.065 la Brasov folosita de Regiotrans si 231.050 la muzeul de la Dej.
 
wow, 120 de km/h la o locomotiva cu aburi ... aproape irealist, si probabil ca putea merge cu 90 la ora fara probleme in utilizare obisnuita, daca nu chiar mai repede
si te apuca plansul cand te gandesti ca dupa aproape un secol de "progres" nu ar avea prea multe trasee sa circule in prezent la intregul potential ... trist dom'le trist, dincolo era mai vesel ...
 
Un b??rbat care a furat câteve zeci de buca?i de linii de cale ferat?? a fost trimis în judecat?? de procrurorii timi?oeni, dup?? ce a t??iat cu flexul buc???ile de fier ?i le vindea la fier vechi sau unor persoane, care le foloseau în construc?ii.

B??rbatul în vârst?? de 55 de ani a fost trimis în judecat?? în stare de libertate de c??tre procurorii Parchetului de pe lâng?? Judec??toria Timi?oara, dup?? ce în perioada 2008-2009 a furat mai multe linii de cale freat??, de pe o rut?? dezafectat??. Pro?iunea nu fusese verificat?? cu lunile de c??tre angaja?ii CFR, în zona g??rii de sud, iar b??rbatul, a început s?? taie liniile, bucat?? cu bucat??, cu un flex.

El fura curent de la un conton dezafectat din zon??, care era înc?? alimentat cu energie electric??, pentru a-?i pune în func?iune flexul, cu care t??ia ?inele. O parte le-a dus la fier vechi, dar apoi ?i-a dat seama, ulterior, c?? face bani dac?? le vinde celor care î?i construiesc vile, care puneau ?inele în benon, ca s?? întoreasc?? structura de rezisten??? a cl??dirii.

B??rbatul a fost prins de poli?i?ti în anul 2009, dup?? ce ar fi fost turnat de concuren???, al?i ho?i de fier vechi, invido?i pe succesul b??rbatului. El a fost trimis în judecat?? zilele trecute pentru furt, urmând s?? fie judecat la Judec??toria Timi?oara.

Aia sigur nu isi puneau problema de unde naiba sunt sinele alea de cale ferata...
 
lol ... turnat de concurenta ... asta e tare
macar sa mai intre unu la parnaie, desi aia mari stau bine mersi si se uita cum doar fraierii sunt prinsi
asteptam cu interes la parnaie pe aia care au furat cabluri si din cauza lor s-a dat peste cap toata circulatia trenurilor ...
 
Biletele de tren ?i de metrou se vor scumpi f??r?? s?? se ?in?? cont de infla?ie

Tarifele de c??l??torie cu trenul ?i cu metroul vor fi majorate prin ordin al ministrului Transporturilor, ?i nu în func?ie de evolu?ia infla?iei, pentru a evita blocajul financiar al Metrorex ?i CFR C??l??tori, companie care are bugetat?? o cre?tere cu 10% a pre?urilor.

Posibilitatea ca ministrul Transporturilor s?? modifice tarifele la cele dou?? companii este inclus?? într-un proiect de ordonan??? de urgen??? elaborat de Ministerul Transporturilor, scrie Mediafax Business.

"La CFR C??l??tori subven?iile anuale alocate de la bugetul de stat în ultimii trei ani au reprezentat circa 64% din necesarul fundamentat, ca urmare a cre?terii cheltuielilor la componentele de baz??, ceea ce a condus la înregistrarea de pierderi", se spune în nota de fundamentare a actului normativ.

La finele anului 2009, CFR C??l??tori a înregistrat pierderi cumulate din anii preceden?i în suma de 745 milioane lei ?i datorii restante c??tre furnizori ?i CFR SA care au crescut an de an, ajungând în anul 2010 la circa 550 milioane lei.
Tariful mediu pentru o c??l??torie cu trenul a fost anul trecut de 12,95 lei (reprezentând raportul dintre încas??ri ?i num??rul total de c??l??tori transporta?i), în timp ce costul mediu real pentru o c??l??torie a fost de circa 40,9 lei (reprezentând raportul dintre cheltuielile de exploatare ?i num??rul de c??l??tori transporta?i).
 
Trans Feroviar Grup achizi?ioneaz?? 10 automotoare din Fran?a


Planul de dezvoltare pentru 2011 al operatorului feroviar Trans Feroviar Grup (TFG), prevede investi?ii de cca 3 milioane de euro pentruu achizi?ia de material rulant, pentru îmbun??t???irea serviciilor. ââ???žVom achizi?iona 10 rame electrice second-hand din Fran?a, investi?ia alocat?? ajungând la 3 milioane de euro. Contractul este semnat pentru furnizarea a 5 rame electrice Seria Z, îns?? contractul va fi extins pentru furnizarea a 10 rame de acest tip. Pân?? în aprilie vor fi furnizate ?i apoi vor intra în revizie tehnic?? pentru siguran?a traficului, urmând ca dup?? 2-3 luni s?? fie puse în circula?ie. Revizia tehnic?? va fi executat?? de Remarul 16 Februarieââ??, a declarat pentru Club Feroviar Kinga M??d??r???an, directorul general al TFG, în cadrul Celei de-a 6a Edi?ie a Conferin?elor Club Feroviar ââ??â?? ââ???žPolitici ?i tehnologii pentru cre?terea mobilit???ii persoanelorââ??, desf???urat?? în perioada 23-24 martie 2011, la Poiana Bra?ov, România.
Operatorul TFG a mai achizi?ionat în 2010, un num??r de 12 automotoare second hand din Germania, investi?ie ce s-a ridicat la 5 milioane de euro.
Cu toate aceste investi?ii, directorul general al compaiei a precizat c?? ââ???žlegisla?ia noastr?? nu favorizeaz?? apari?ia operatorilor priva?i. Pentru acest lucru este nevoie în primul rând de sus?inere financiar??. Ca ?i subven?ie, am reu?it s?? ob?inem pentru 535 mii tren/km în 2010, ?i peste 2 milioane tren/km în 2011ââ??, a mai precizat M??d??r???an.
Operatorul feroviar estimeaz?? c?? num??rul de c??l??tori transporta?i este în continu?? cre?tere, pe Regionala Gala?i înregistrându-se o cre?tere de trei ori mai mare a num??rului de c??l??tori.
Pentru dezvoltarea serviciilor, compania inten?ioneaz?? s?? furnizeze servicii de transport de c??l??tori pe noi rute, precum Serbia-Ungaria ?i Debrecen-Oradea-Cluj. ââ???žCompeti?ia este destul de aspr?? ?i trebuie s?? realiz??m noi proiecte pentru cre?terea atractivit???ii acestui mod de transportââ??, a spus Kinga M??d??r???an.
 
Nu inteleg de ce se face atita caz ca se scumpeste transportul cu metroul?

De fiecare data stirea e data la nivel national? care e problema mea ca se scumpeste metroul?
Se da la stiri ca se scumpeste tramvaiul in Oradea sau in Timisoara?

Daca eu ajung la Bucuresti si ma urc in metrou asta e platesc atita cit mi se cere, ce atita caz ca se scumpeste metroul?

Nu cumva metroul e subventionat de ministerul transporturilor, adica nu doar din banii capitalei?

Aici e 3.5 lei un drum cu autobuzul expres, ce mare chestie ca DOUA calatorii cu metroul costa 3.3 lei?
 
???ži la Bucure?ti tot 3,5 RON e o c??l??torie cu autobuzul expres, ba chiar e?ti obligat s?? cumperi câte 2 (?i nici nu sunt valabile abonamentele normale pe expres)... ce nu ?tiu mul?i e c?? pentru Aeroportul Otopeni - unde merge expresul - po?i folosi 449 pentru doar 1,5 RON, numai c?? ai de mers pe jos vreo 200m, c?? nu intr?? în terminal ca expresul.

Metrorex are pierderi din alte motive. De exemplu, unul e c??, de?i toate sta?iile (inclusiv accesele) sunt îmb??rcate (la propriu) în publicitate, banii merg la Sindromet, o societate a liderului de sindicat ?i doar vreo 5% (adic?? chiria modic?? pe care o pl??te?te Sindromet pe spa?iile pe care apoi le re-închiriaz?? mai departe) din încas??ri merg la Metrorex. O alt?? surs?? de pierdere e desfiin?area BLA-ului înaintea echip??rii tuturor sec?iilor ???žI trenurilor cu ATP, ceea ce a impus necesitatea ,,post??rii" de IDM în fiecare sta?ie care s?? fac?? parcursul trenurilor care nu pot folosi ATP (fie pentru c?? nu e instalat, fie pentru c?? trenul nu e dotat cu a?a ceva, fie ambele). Deasemenea, pierderile apar ?i din cauza ,,calit???ii" trenurilor Bombardier, echipate cu osii cu conducere elastic?? cu ro?i cu profil conic (cerere expres?? a Metrorex, nic??ieri nu se utilizeaz?? a?a ceva!), f??cute ?i dintr-un material dur, care au un efect devastator asupra ?inelor (mai ales la curbe) ?i a aparatelor de cale, de stau b??ie?ii în fiecare noapte ?i schimb?? / întorc cupoane de ?in?? (?i având în vedere c?? salariul minim la Metrorex e 1600 RON pentru arhivar ?i vreo 2000 pentru un muncitor, e logic c?? aceste interven?ii la ?in??, care necesit?? mult personal, sunt destul de costisitoare). ???ži dac?? mai caut mai g??sesc nereguli, precum contractul f??cut cadou firmei UTI pentru camere de luat vederi în sta?ii, care filmeaz??... ?i atât, înregistrarea se face într-un format proprietatea UTI greu de convertit ?i, mai ales, scump de convertit. Mai e ?i inutilitatea cu abonamentul de 62 de c??l??torii (pe care le po?i folosi pe toate într-o zi, dar dac?? e?ti elev sau student nu mai ai dreptul la altul pân?? nu trece o lun?? calendaristic?? de la cump??rare), care a necesitat achizi?ia altor dispozitive asem??n??toare cu cele de validare, care au fost montate în sta?ii ?i au doar rolul consult??rii num??rului de c??l??torii r??mas, c?? nu puteau s?? modifice mesajul de pe display-ul celor de la intrare s?? afi?eze la validare ,,Mai ave?i X c??l??torii".

---
Apropo de CFR, nu în?eleg de ce trebuie majorate tarifele. Subven?ia e la fel la to?i operatorii (ba chiar mai mare la CFR C??l??tori), iar ei merg pe profit. Mai bine ar mai scoate din birouri excesul de personal, de prin g??rile mari excesul de manevran?i ?i de prin g??rile mai mici excesul de vânz??tori de bilete (sunt sta?ii unde se vând doar câteva bilete pe zi, de?i casa de bilete de deschis??... la 2-3 perechi de trenuri pe zi poate vinde bilete ?i ?eful de gar??) ?i i-ar trimite la supracontroale. Apoi ar trebui adaptat mersul trenurilor la cerin?ele c??l??torilor. ???ži dup?? asta le garantez c?? în 2 luni ajung pe profit.