Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Hehe,de la noul se pare ca ne dam in rand cu europenii si nu vom mai avea personale,accelerate si rapide ci numai IC - care la rândul lor se clasific?? în Eurocity IC, Euronight IC, Intercity IC ?i Intercity Night;InterRegio (IR) ââ??â?? care se divizeaz?? în Interregio IR ?i Interregio Night ?i, cea de-a treia categorie, Regio (R) - Regio Express, Regio ?i Regio Urban/Suburban.

http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=15657&lang=ro
 
Modific??ri orarii plecare/sosire în circula?ia unor trenuri internationale

CFR C??l??tori informeaz?? c?? urmare a evolu?iei pozitive a lucr??rilor de reabilitate a infrastucturii feroviare pe culoarul IV Paneuropean, pe sec?ia Câmpina ââ??â?? Predeal, duratele de parcurs la trenurile interna?ionale Dacia ?i Ister se vor reduce de sapt??mâna viitoare, cu aproximativ 10 minute. Astfel, orariile de plecare/sosire ale celor patru trenuri vor fi urm??toarele:
începând cu data de 10/11.03.2011, trenul 472-1 ââ????Isterââ?? Bucure?ti Nord - Budapesta, va pleca din Bucure?ti Nord la ora 17.45, fa??? de ora 17.35.
începând cu data de 09/10.03.2011, trenul 473-2 ââ????Isterââ?? Budapesta - Bucure?ti Nord va sosi în Bucure?ti la ora 11.38, fa??? de ora 11.47.
începând cu data de 10/11.03.2011, trenul 346-1 ââ????Daciaââ?? Viena ââ??â?? Bucure?ti Nord, va pleca din Bucure?ti Nord la ora 14.15, fa??? de ora 14.05.
începând cu data de 10.03.2011, trenul 347-2 ââ????Daciaââ?? Bucure?ti Nord ââ??â?? Viena va sosi în Bucure?ti Nord la ora 15.48, fa??? de ora 16.00.
Recomand??m pasagerilor ca înainte de efectuarea c??l??toriei, s?? solicite informa?ii despre circula?ia trenurilor în sta?iile ?i agen?iile CFR, la num??rul de telefon 021/9521 (trafic intern) sau s?? acceseze pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro.
 
Mare stire, oricum fac pe acolo dublu de cat ar trebui in mod normal intr-o tara civilizata. La chinezi se anunta cu mare pompa injumatatirea timpilor de parcurs, la noi si 10 minute sunt importante, oricum probabil intarzierea neprogramata va fi mai mare ...
 
macleod a spus:
Mare stire, oricum fac pe acolo dublu de cat ar trebui in mod normal intr-o tara civilizata. La chinezi se anunta cu mare pompa injumatatirea timpilor de parcurs, la noi si 10 minute sunt importante, oricum probabil intarzierea neprogramata va fi mai mare ...

Anul trecut Dacia pleca la ora 16.00 din Bucuresti si ajungea in jur de ora 2.33 in Curtici si acuma pleaca la ora 14.05 si ajunge in Curtici la ora 2.30
 
Well, e ceva totusi, desi din cate imi aduc aminte fix anul trecut s-au bagat intarzierile la catastife, deci practic acum ar trebui sa faca pe drum cat facea acum vreo 2-3 ani. Sincer chiar ma mir sa aud de imbunatatiri atunci cand e vorba de cfr, dar pe de alta parte, sa le fie de bine. Si mai ales sa nu fie singura veste buna pe care o auzim din partea lor.
 
CFR C??l??tori renun??? la titulatura de Personal, Accelerat ?i Rapid în favoarea denumirilor din UE. Ce viteze medii promite CFR

http://stirileprotv.ro/stiri/social/personalul-acceleratul-si-rapidul-se-desfiinteaza-biletele-se-scumpesc.html

http://www.gandul.info/financiar/cfr-calatori-renunta-la-titulatura-de-personal-accelerat-si-rapid-in-favoarea-denumirilor-din-ue-ce-viteze-medii-promite-cfr-8027720

CFR C??l??tori informeaz?? c??, în perioada 7 ââ??â?? 12 martie 2011, pentru efectuarea de c??tre CFR SA a unor lucr??ri la infrastructura feroviar?? între Foc?ani ââ??â?? Putna Seac?? Hm, vor interveni urm??toarele modific??ri în circula?ia trenurilor de c??l??tori.

http://www.cfrcalatori.ro/2431
 
LOL: Trenurile Intercity IC opereaza intre orasele importante, circula de regula in timpul zilei, incluzand destinatii internationale, si asigura o viteza medie de minim 60 kilometri pe ora.
... s-o vad si pe asta

in rest, normal ca se scumpesc toate ca orice motiv de schimbare in romania este automat si motiv de scumpire

"viteza medie va fi garantata" - cum spanaku meu ? la fel cum garanteaza piticu porno sau pazvante chioru orice scoate din gura ? si daca nu iese garantia ce se intampla ? o sa dea cineva bani inapoi ? hai sa o vedem si pe asta ... ca nici macar intarzierile mari inca nu sunt taxate, suntem la coada europei cu toate

of of ... mai mai ...
 
http://www.adevarul.ro/locale/timisoara/EXCLUSIV_Scandal_la_CFR-_sefii_au_pus_impozit_pe_calatoriile_gratuite_0_437956212.html
 
România: Au fost deschise ofertele pentru execu?ia proiectului pilot de instalare a ERTMS pe sec?iunea Chitila ââ??â?? Crivina

La 3 martie, la sediul CFR SA a avut loc deschiderea ofertelor aferente execu?iei proiectului de instalare a sistemului ERTMS pe sec?iunea de cale ferat?? Chitila ââ??â?? Crivina.
Ofertele au fost depuse de c??tre mai multe asocieri de companii din industria de profil, dup?? cum urmeaz??: consor?iul Alstom ââ??â?? Kapsch, cu suma de 31,8 milioane de euro, consor?iul Thales ââ??â?? Nokia Siemens Network, cu suma de 38,2 milioane euro ?i consor?iul Ansaldo ââ??â?? Selex, cu suma de 48,2 milioane euro.
De?i a contestat de mai multe ori licita?ia, compania chinez?? Huawei nu a mai participat la licita?ie, motivul fiind retragerea companiei Bombardier din asociere, au anun?at surse din compania chinez??.
CFR SA urmeaz?? s?? analizeze ofertele depuse.
Pre?ul ofertei depuse constituie 35% din punctajul ce va fi ob?inut de constructor, restul de 65% reprezentând capacitatea tehnic?? a acestuia.
Sec?iunea Chitila-Crivina, este situat?? pe tronsonul Bucure?ti-Constan?a, parte a Coridorului IV pan-european.

Oare se va respecta modelul romanesc castiga cea mai scumpa oferta?
Sau castiga cel cu pretul cel mai mic si se umfla dupa aia devizul?
 
Castiga aia unde shpa^Wcomisionul este cel mai mare, ca in romania.
Si binenteles ca cine da acei bani stie ca bagi o suma mai mica la inceput, si dupa aia dupa cei 10 ani in care nu se realizeaza din diverse motive, bagi apoi si dobanzi, si rente, si salariul secretarelor si tot pana iese de doua ori mai scumpa decat cea mai scumpa oferta.
Nu stiu doarte multe despre sistemul asta de semnalizare, dar intrebarea este: avem locomotive care sa permita acest sistem ?
 
macleod a spus:
Castiga aia unde shpa^Wcomisionul este cel mai mare, ca in romania.
Si binenteles ca cine da acei bani stie ca bagi o suma mai mica la inceput, si dupa aia dupa cei 10 ani in care nu se realizeaza din diverse motive, bagi apoi si dobanzi, si rente, si salariul secretarelor si tot pana iese de doua ori mai scumpa decat cea mai scumpa oferta.
Nu stiu doarte multe despre sistemul asta de semnalizare, dar intrebarea este: avem locomotive care sa permita acest sistem ?

Nu cred ca sunt cica odata cu implementarea sistemului se vor echipa 6 locomotive de la Calatori si Marfa dar cica programul dureaza 54 de luni deci prin 2015 poate..
http://www.jurnalul.ro/bani-afaceri/economia/proiect-pilot-european-de-trafic-investitie-de-peste-225-milioane-de-lei-561186.html
Ce sa mai zici cand pe piata sunt locomotive gata echipate la 3.5 mil de euro si nou am bagat zeci de milioane de euro sa modernizam niste vechituri.."NU NE VINDEM TARA!!"
 
Am vrut sa zic din prima, dar am zis ca poate ma insel eu, totusi ce legatura are chitila-crivina cu buc-cta ? Sau iarasi minunatii nostri ziaristi dau copy paste fara sa stie macar despre ce e vorba ?
Macar mai tragem si noi niste fonduri de la marea uniune europeana (a nu se citi sigla, ca nu e frumos), desi oricum banii tot la ei se intorc, dar poate mai mananca si romanasii nostri o paine pe santier.
Partea buna e ca se face, dar avand in vedere ca marea majoritate a locomotivelor care trec pe acolo probabil nu vor fi echipate pentru a putea fi full functional (si vorbim cred de magistrala cea mai intens circulata), mi se pare ca se face iar jumatate de munca, asa ca in romania, si dupa aia potopul.
Totusi, e o investitie in infrastructura, si daca nu ar fi facuta in dulcele stil romanesc, probabil ca ar fi o idee minunata, mai ales cand calea ferata din romania e asa cum e, nu mai intram in politica, nu e frumos ....
 
MTI a avizat studiile de fezabilitate pentru modernizarea a 16 g??ri, lucr??rile vor costa 712 mil.lei


Ministerul Transporturilor ?i Infrastructurii (MTI) a aprobat studiile de fezabilitate pentru modernizarea a 16 g??ri, valoarea lucr??rilor fiind estimat?? la 711,9 milioane lei, potrivit unui proiect de act normativ publicat pe site-ul ministerului. Sta?iile de cale ferat?? care vor fi modernizate sunt: Giurgiu Ora? (20,99 milioane lei), Alexandria (21,71 milioane lei), Slatina (26,46 milioane lei), Râmnicu Vâlcea (49,46 milioane lei), Pite?ti (82,69 milioane lei), Re?i?a Sud (27,7 milioane lei), Sfântu Gheorghe (57,15 milioane lei), Târgu Mure? (62,25 milioane lei), Zal??u (49,11 milioane lei), Bistri?a (77,76 milioane lei), Piatra Neam? (34,63 milioane lei), Boto?ani (27,33 milioane lei), Vaslui (38,98 milioane lei), Br??ila (58,23 milioane lei), C??l??ra?i (36,54 milioane lei) ?i Slobozia cu 40,83 milioane lei. MTI precizeaz?? în proiectul de act normativ c?? studiile de fezabilitate pentru modernizare g??rilor au primit avizele favorabile, iar finan?area se face din fonduri nerambursabile alocate de Comisia European?? prin Fondul European de Dezvoltare Regional?? ?i de la bugetul de stat. Potrivit priectului de act normativ, toate cele 16 sta?ii de cale ferat?? se afl?? într-o stare necorespunz??toare, cu degrad??ri la toate elementele componente (c??i de acces, cl??diri, peroane, copertine, linii cf), neasigurând condi?iile, facilit???ile ?i confortul necesare pentru a atrage c??l??tori spre traficul feroviar ?i nu corespund normelor europene. Astfel, vor fi modernizate ?i consolidate cl??dirile existente ale celor 16 g??ri, conform recomand??rilor expertizei tehnice. Totodat??, cl??dirile vor fi termoizolate ?i vor fi f??cute repara?ii ?i finisaje interioare, exterioare, vor fi înlocuite instala?iile electrice, sanitare, termice ?i de telecomunica?ii. De asemenea, se vor efectua amenaj??ri pentru persoanele cu dizabilit???i. Se va asigura accesibilitatea sta?iilor CF pentru persoane cu mobilitate redus??, respectiv dou?? locuri de parcare, rampe de acces, ghi?eu special la casa de bilete, benzi avertizoare pentru persoane cu disfunc?ii de vedere ?i semnale vizuale pentru persoane cu disfunc?ii auditive (pictograme). Totodat??, vor fi amenajate grupuri sanitare speciale, geamuri antiefrac?ie la casele de bilete, iar alimentarea cu apa a obiectelor sanitare se va face automat, cu senzori de prezen???. Realizarea lucr??rilor de modernizare care se va desf???ura pe o perioad?? de 24 ?i 36 de luni.


Deci se fura in tara asta de nu exista la prima licitatie valoarea lucrarilor era de 90 de milioane de euro acuma a ajuns la 170 de milioane de euro.Tactica e simpla cu banii europeni se modernizeaza garile iar cei veniti de la buget se fura ce naiba ca doar vine campania electorala..Comparati si voi preturile :

CFR va moderniza 10 statii de cale ferata din Giurgiu, Slobozia, Calarasi, Sfantu Gheorghe, Targu Mures, Botosani, Vaslui, Piatra Neamt, Braila si Pitesti, valoarea totala estimativa a proiectelor fiind de 332,8 milioane lei, fara TVA, (aproximativ 92,43 milioane euro).
CFR va organiza patru licitatii pentru lucrarile de executie, potrivit Mediafax.

In prima licitatie au fost incluse garile Giurgiu (14,52 milioane lei, fara TVA), Slobozia Veche (29,23 milioane lei, fara TVA), Calarasi Sud (26,34 milioane lei, fara TVA), iar ofertele vor fi deschise la 21 martie.

O alta licitatie vizeaza lucrarile de modernizare pentru statiile Sfantu Gheorghe (41,74 milioane lei, fara TVA), ) si Targu Mures (45.21 milioane lei, fara TVA). Ofertele vor fi deschise la 15 martie.

Cea de-a treia procedura se refera la modernizarea garilor din Botosani (19,81 milioane lei, fara TVA), Vaslui (28,49 milioane lei, fara TVA), Piatra Neamt (25,19 milioane lei, fara TVA) si Braila (41,99 milioane de lei, fara TVA), cu deschiderea ofertelor la 24 martie.
 
060-DA-001 a spus:
Dragos, linia de la Covasna are statut de cale ferata Forestiera, cum este si la Viseul de Sus, deci nu ai nevoie de licen??? de operator privat care este valbila doar la sectiile CFR interoperabile si neinteroperabile.

Da, pentru c??rat marf??. Dar dac?? te apuci s?? transpor?i pasageri în cadru organizat (nu trenuri turistice sau dube cu muncitori) nu î?i trebuie niciun fel de autoriz??ri?
 
http://www.adevarul.ro/locale/hunedoara/adevarul_de_seara_hunedoara-resita_Turism_reinventat_cu_mocanite_din_Austria_0_440355976.html :D :D :D
 
Bulgaria va impulsiona traficul RO-LA

Autorit???ile bulgare doresc s?? stimuleze traficul RO-LA prin reducerea substan?ial?? a taxelor de transport, a anun?at serviciul de pres?? al Guvernului bulgar.
Potrivit acestuia, Cabinetul bulgar inten?ioneaz?? s?? reduc?? la jum??tate taxele percepute pentru acest tip de transport de c??tre administratorul infrastructurii, Compania Na?ional?? de Infrastructur?? Feroviar??.
M??sura va fi valabil?? pentru Coridorul 10 ?i va fi aplicat?? de îndat?? ce va fi finalizat cel de al doilea terminal RO-LA în Bulgaria, la gara din Dragoman, în apropierea grani?ei cu Serbia.
în prezent Bulgaria percepe între 0,6331 ?i 0,6998 leva (0,3237-0,3578 euro) pe tren-km pentru transportul de containere ?i transportul RO-LA. în urma reducerii, taxa pe tren-km pentru transportul RO-LA va fi de 0,3392-0,3749 leva.
O alt?? m??sur?? în acela?i scop analizat?? de Cabinetul bulgar este interzicerea circula?iei camioanelor de mare tonaj în timpul weekendului, ceea ce îi va for?a pe mai mul?i transportatori s?? recurg?? la transportul RO-LA
 
Iata ca in curand ajung in tara noile locomotive Siemens "Hercules" pentru CTV:

http://www.railcolor.net/index.php?nav=1405330&id=3225&action=dview

http://www.railcolor.net/index.php?nav=1000006&file=siem_21406_55&action=image

http://www.railcolor.net/index.php?nav=1000006&file=siem_21406_52&action=image
 
România: CFR C??l??tori aloc?? 6 mil. euro pentru achizi?ia unei rame electrice

Conform unor surse din Ministerul Transporturilor ?i Infrastructurii (MTI), Railway Insider a aflat despre bugetarea a 25 de milioane de lei (6 mil euro) sum?? care ar urma s?? fie alocat?? Operatorului Na?ional de Transport Feroviar de C??l??tori, CFR C??l??tori, pentru achizi?ia unei rame electrice.
Achizi?ionarea ramei electrice vizeaz?? demararea proiectului de achizi?ie a ramelor electrice echipate pentru serviciile de transport de lung parcurs, efectuate de CFR C??l??tori.
Conform POS-T 2007-2013, Comisia European?? ?i Guvernul României au bugetat 200 de milioane de euro pentru achizi?ia a 45 de rame electrice.
Prin acest demers, autorit???ile publice urm??resc eficientizarea activit???ilor opera?ionale ale CFR C??l??tori ?i cre?terea atractivit???ii transportului feroviar de c??l??tori.
Proiectul achizi?iei ramei electrice vine în contextul procesului de restructurare a activit???ii CFR C??l??tori, ce vizeaz??, pe de o parte alinierea sistemului de organizare a trenurilor conform standardelor europene, iar pe de alt?? parte, introducerea mersului caden?at cu ajutorul ramelor electrice ?i diesel.
Proiectul CFR C??l??tori distcutat de MTI vizeaz?? un plan de achizi?ie a 200-300 de trenuri pân?? în 2019.
 
România: Remar Pa?cani SA a primit ajutor de stat pentru un proiect de vagon nou

Anul trecut, compania Remar Pa?cani SA, al??turi de alte cinci companii care au derulat investi?ii pe teritoriul românesc, s-a aflat pe lista companiilor care au primit ajutor de stat pentru proiecte de investi?ii ce au ca obiectiv asigurarea dezvoltare economic?? durabil??. Astfel, cele ?ase companii au proiecte, cu o valoare total?? de 356 milioane de euro, iar ajutorul de stat pentru cele ?ase se ridic?? la 112 milioane euro. Remar Pa?cani SA, companie în al c??rei profil se integreaz?? construc?ia, repara?ia ?i modernizarea de vagoane, a primit ajutorul de stat pentru un proiect de cercetare ?i dezvoltare ce vizeaz?? fabricarea unor noi tipuri de vagoane destinate transportului de c??l??tori.
Remar Pa?cani SA face parte din holdingul Grampet-GFR.

Adevarul ca din transportul de marfa GFR scoate bani de seminte 145 de milioane cifra de afaceri asa ca vin baietii de la PDL sa ii ajute oricum o parte din bani se vor intoarce pentru campania electorala de la anul..Sunt curios ce mega vagon o sa produca cred ca unu business :-x ca 20-68 era prea perfect..De ce sa nu manjesti niste vagoane si sa ie bani cat un vagon nou
 
Nu ar fi mai cuminte sa astepti sa iasa vagonul ala pe poarta fabricii si dupa aia sa mai vezi daca e cazul sau nu sa arunci cu pietre?! Cata vreme nu stii nimic - dar absolut nimic - despre proiectul respectiv, despre Remar Pascani, in general, nu crezi ca e gratuita manifestarea din ultima parte a mesajului tau?!