Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Domnule, cred ca m-ai inteles gresit. Am toata compasiunea fata de cei blocati in tren, cu totii am calatorit in trenuri inghetate. Iar compania de cai ferate ar trebui sa-i despagubeasca pe oamenii aceia, e inadmisibil cum au fost lasati de izbeliste.
In ceea ce ii priveste pe soferii care pleaca la drum pe asemenea vreme, imi mentin afirmatia. Cind sunt sute de km afectati de viscol, cum ar putea ajunge autoritatile - ele insele afectate de viscol - la toti?! O solutie ar fi parazapezile, dar ar trebui angajat cite un paznic la fiecare kilometru de drum dotat cu asa ceva.
 
Poti sa angajezi si 5 paznici la suta de metri. Daca e de furat ceva, se fura si cu si fara paznici.

Afirmatia cu plecatul pe viscol o sustin si eu. In momentul in care nu ai de ales si trebuie sa te duci, atunci trebuie si n-ai incotro. Dar pentru categoria careia ii arde de plimbari si se plang ca raman blocati, imi pare rau, dar nu e decat prostie. Autoritatile, oricat de autoritati ar fi ele, nu pot interveni si curata tot intr-o ora, mai ales si atunci cand ninge continuu si pe deasupra mai sunt si prost informati. Pe vremuri existau puncte de observare a traficului. Acum in unele locuri sunt camere...
 
Comoditatea de a merge cu masina , neaparat sa se suie in masina pe vremuri nu mai aveau toti masini si circulau cu trenurile acum vai cine mai e ca ei au masini asa le trebuie sa ramana inzapeziti acolo sa stea ca nu gandesc inainte sa plece la drum , pot ff bine sa ia trenu e mai sigur decat masina da de e prea greu sa pui mintea la contributie .............
 
Ce e mai trist e ca unii pleaca la drum cu masina neechipata. In ultimele zile am vazut echipaje de politie care au dat zeci de amenzi pentru asa ceva, si bine fac. Pentru asa ceva ar trebui suspendat dupa parerea mea permisul. Nu numai te risti foarte mult neavand masina echipata, ci pui in pericol si viata altora. E greu la romani cu mentalitatile atunci cand orgoliul si snobismul iau fata bunului simt spiritului civic.Cand ne vom reveni ? Niciodata.
 
referitor la noul mers al trenurilor, cum se poate ca un tren sa mearga pe o ruta dar sa nu mearga si pe returul ei?

sau mai exact, cautati pe infofer.ro craiova rovinari si retur, rovinari craiova. se pare ca este o migratie continua de material rulant de la rovinari la craiova :confused: - rovinari craiova: un accelerat si un personal, craiova rovinari: un accelerat :roll:
 
Peste 2.000 de oameni au stat azi-noapte ore intregi blocati in Eurotunel, dupa ce patru trenuri Eurostar au avut defectiuni din cauza vremii friguroase, anunta BBC.

"Traficul garniturilor care transport?? camioane ?i autoturisme prin tunelul Canalului Mânecii a fost reluat, înaintea celui al trenurilor Eurostar, suspendat pân?? duminic??, a anun?at sâmb??t?? un purt??tor de cuvânt al Eurotunnel, societatea care exploateaz?? tunelul.

Traficul garniturilor a fost reluat de la ora 05.30 (06.30, ora României), potrivit aceleia?i surse.

Circula?ia trenurilor Eurostar, care fac leg??tura între Paris ?i Londra, este la rândul s??u suspendat?? pân?? duminic??, a anun?at la rândul s??u Nicolas Petrovic, directorul general adjunct al companiei care transport?? pasagerii, în condi?iile în care peste 2.000 de persoane au petrecut noaptea blocate în trenuri din tunelul Canalului Mânecii.

"Eurostar ?i-a anulat toate serviciile sâmb??t?? diminea???, pân?? la prânz, din cauza condi?iilor meteorologice dificile", informa anterior compania.

"Restul zilei (de sâmb??t??) ?i pân?? duminic?? serviciile Eurostar ar urma de asemenea s?? fie grav perturbate", avertiza compania.

"Le recomand??m ferm pasagerilor a c??ror c??l??torie nu este indispensabil?? s?? î?i schimbe biletul pentru a c??l??tori la o dat?? ulterioar?? sau s?? îl ramburseze", a precizat compania.

Eurostar preconizeaz?? revenirea la normal a circula?iei luni.

Peste 2.000 de persoane au petrecut noaptea blocate în tunelul Canalului Mânecii, în patru trenuri r??mase în pan?? din cauza condi?iilor meteorologice dificile."

Sursa: Mediafax
 
Sunt convins c?? acei c??l??tori ?i-au primit banii înapoi. Nu ?i cei din trenurile CFR. Apropo de CFR, observ politica de a anula cam toate trenurile cu plecare/sosire în Bucure?ti Nord... p??i logic, naveti?tii vor merge cu dubele, iar cei care chiar vor s?? mearg?? cu trenul o pot face cu IC-ul, chiar dac??, cu tot cu întârzieri, parcurge distan?a de X km la fel de lent ca un personal.

Despre cei bloca?i în trafic... oare e vina lor c?? au plecat la drum când înc?? era doar o lapovi??? mai dens?? sau a îmbuiba?ilor din prefecturi ?i MTI care nu au preg??tit niciun utilaj, de?i primiser?? avertizarea de cod galben[/i]? Iar dup?? ce, în sfâr?it, s-au g??sit câteva utilaje, ?oferii mergeau cu plugul ridicat, ca s?? nu consume motorin?? mai mult?? ?i apoi ziceau c?? ei eu desz??pezit dar viscolul aduce la loc z??pada? Aceea?i situa?ie a fost peste tot, fie c?? vorbim de Bucure?ti sau de E85. Numai c??, în Bucure?ti, fiind trafic mai mare ?i ninsoarea venind spre amiaz??, nu a avut pe unde s?? se pun?? z??pada pe drumurile principale, c?? dac?? st??team la mâna autorit???ilor aveam z??pada de 10m pe str??zi. Tot în Bucure?ti, slavarea s-a numit RATB, care a scos tramvaiele cu plug proprii... astfel c??, pe str??zile cu linie de tramvai neseparat?? de trafic s-a cam circulat doar pe linie, c?? banda 1 era parcare înz??pezit??, banda 2 era parcare, iar banda 3 era pentru ?mecherii cu avariile puse ?i pentru camioanele din care se desc??rca marfa... ziua-n amiaza mare!. Ce am zis e valabil pentru str??zile principale... la mine pe strad?? au dat to?i la lopat?? ca s?? se poat?? circula acceptabil.
Sunt convins c?? situa?ia e asem??n??toare ?i la CFR... de ce s?? desz??peze?ti ?i s?? arzi motorin?? pentru asta, când oricum la noapte, din cauza traficului redus, se pune la loc? P??i ce, motorinei ??leia nu-i st?? mai bine în bidon decât în rezervor?

Pe vremuri, la asemenea calamit???i, se mobiliza Armata, Mili?ia etc. Azi Mili?ia st?? 8 zile-n concediu f??r?? plat??, iar armata a ajuns un grupule? de mercenari care face treaba Statelor Unite ale Americii prin Afganistan ?i Irak.
 
Nici la Brasov situatia nu e mai roz...in afara de cele cateva bulevarde principale, NICIO strada laturalnica NU e deszapezita.Asta desi exista contract pe bani grei cu firma stim noi cui, care surprinzator, anii trecuti facea treaba ca la carte. O fi criza devina ? :-? N-are rost sa vorbim, ca desi exista aceeasi firma deservita si cu salubrizarea si care conform contractului, se prevede si deszapezirea trotuarelor in sezonul rece, niciun trotuar de pe nicio strada nu este deszapezit, decat in cazul in care cetatenii au binevoit sa dea la lopata pe timpul si nervii lor.

Ca tot vorbeam de deszapezire, in Brasov in cele patru zile nefaste, singurul plug pe care l-am vazut la strada a fost alaltaieri, pe B-dul Garii, trecand desigur cu plugul ridicat, in mare graba. Ma intreb oare nenorocitii aia din primarie chiar n-au sesizat prosteala ? N-a vazut nimeni ca in oras nu se poate circula ?

Ca sa nu fie total off topic, in Gara Brasov, peroanele, pe langa ca arata ca dupa razboi ( nu s-a mai pus un asfalt de prin '95 (decat la linia 1 anul trecut), sunt pline de zapada, facand destul de greu accesul la vagoane in cazul unui tren lung.Si nu vorbim de ce e printre linii, unde revizorii innoata prin zapada. Desigur, ca SC Interventii Feroviare, care este platita pe bani grei de la buget (adica de la noi) nu va lua niciodata masuri, motivand ca n-au picat la pace cu un operator pentru ca plugul sa fie impins de o locomotiva ( e si normal, daca Infra a vandut toate masinile la GFR...firma de...).

Si dupa toate astea omul amarat care se chinuie sa supravietuiasca e pus imediat la zid si i se rade in fata de unul care zice ca "iarna nu-i ca vara" si astfel ajunge presedinte....luai-ar dracu' sa-i ia de nenorociti :roll:
 
La Ploiesti nu am vazut un plug nici macar pe strazile din centrul orasului. Se vine cu remorca cu tractorul si se arunca nisip. Nu se mai da cu sare ca vezi doamne gaureste asfaltul iar cu lama nu mai intra ca zgarie asfaltul. Sunt strazi pe unde circula RATP-ul inzapezite unde nu se depaseste 20 km/h sau minute bune de patinaj in gol.

Despre CFR si anularile a zeci de trenuri , constat ca incepand de ieri si-a mai revenit astfel ca trenurile din capitala spre Brasov nu mai au intarzieri deloc ( e si normal la cat de goala e gara de nord de cand au anulat zeci de trenuri )

joi si Vineri trenurile care plecau din Bucuresti plecau cu pana la 120 minute intarziere in vreme ce 1746 Satu.Mare-Bucuresti sau 1622 Sibiu-Bucuresti ajungeau la Ploiesti cu doar 60 min dupa atatea sute de km parcursi ( intarzieri pe care le avea si asta vara cand vremea era buna )

Acceleratul "Transcarpatii" are fix o saptamana de cand circula din nou pe intreaga dinstanta insa de cand a inceput cu ninsoarea trece spre Brasov cu pana la 90 min int iar cand vine Brasov-Galati la fel indiferent ca a fost duminica sau luni inainte de ninsori sau acum de cand a nins la fel tot cu 90 min trece.


Despre Regiotrans azi a venit de la Brasov doar cu o electrica si rama push-pull fara automotorul de Iasi.

Si mai e o chestie cu anunturile lor la tv si in presa cum ca calatorii trenurilor anulate vor fi preluati de alte trenuri fie ca circula mai devreme sau mai tarziu , intrebarea este alta , acele trenuri care preia calatori celor anulate au vagoane suplimentare sau se bazeaza pe faptul ca vezi , e frig si viscol si nu mai pleaca multa lume la drum. Si nu uitati ca astazi e duminica se intorc multi in capitala dar cu ce trenuri ??
 
CFR C??l??tori va instala automate de bilete în Gara de Nord

CFR C??l??tori a anun?at pe 14 decembrie 2009 c?? operatorul va instala automate de emis bilete în Gara de Nord, în cadrul unui proiect pilot ce const?? în achizi?ionarea unor astfel de echipamente ce urmeaz?? a fi furnizate începând cu luna ianuarie 2010.
în comunicatul postat pe site-ul institu?iei, compania na?ional?? de c??l??tori r??spunde unor ini?iative ap??rute într-un cotidian central care a efectuat un sondaj în rândurile cititorilor prin care ace?tia au putut propune m??suri de eficientizare a c??l??toriilor cu trenul ?i de cre?etere a veniturilor CFR C??l??tori.
în r??spunsul CFR C??l??tori, se mai men?ioneaz?? c?? idei precum înfiin?area unor compartimente speciale pentru fum??tori sau posibilitatea achizi?ion??rii biletelor direct din tren, de la personalul trenului nu se pot pune în practic??, fiind in contradic?ie cu modelul aplicat de toate companiile de transport europene, acolo unde se interzice fumatul iar vânzarea legitima?iilor de c??l??torie se poate face doar de la casele de bilete, achizi?ionarea biletelor direct de la personalul trenului fiind permis?? doar in situa?iile când acestea nu se pot cump??ra de la ghi?eele de bilete.

Sursa: CFR C??l??tori
 
Pân?? în 2012 vor fi terminate (....)
modernizarea tronsonului feroviar Câmpina - Bra?ov, por?iuni din coridorul IV paneuropean, a tronsonului Curtici-Bra?ov, parte a Coridorului IV, prin împ??r?irea în sectoare scurte. Vor fi electrificate ?i dublate traseele Cluj - Oradea, Ia?i - Tecuci, va fi redus?? taxa de utilizare a infrastructurii pentru trenurile de marf?? cu circula?ie permanent?? ?i se va institui un tarif preferen?ial pentru transportul camioanelor în vagoane speciale.

Intreg articolul aici
 
De unde au luat cei de la "Ziua de Cluj"programul asta si mai ales termenele astea????
Ma uita ca Berceanu e la comisia de specialitate la audieri.....2010-2012 inca 210 km de autostrada.....pina la Tg.Mures... :p ......e ceva de "Giga".... 8) ......Dupa cum arata Cimpina-Comarnic,aia se va termina in 2012.... :D..... :oops: :oops: :oops:
 
Florinn a spus:
Pân?? în 2012 vor fi terminate (....)
modernizarea tronsonului feroviar Câmpina - Bra?ov, por?iuni din coridorul IV paneuropean, a tronsonului Curtici-Bra?ov, parte a Coridorului IV, prin împ??r?irea în sectoare scurte. Vor fi electrificate ?i dublate traseele Cluj - Oradea, Ia?i - Tecuci, va fi redus?? taxa de utilizare a infrastructurii pentru trenurile de marf?? cu circula?ie permanent?? ?i se va institui un tarif preferen?ial pentru transportul camioanelor în vagoane speciale.

Intreg articolul aici

Da, Da! Si marmota - uite-asa- impacheta....
 
:fluierat: ... :fluierat: .... :fluierat: ...Don't worry......beee Happyyyyy..... :fluierat: ....... :fluierat: ....... :fluierat: ........
 
S?? vedem ce o s?? ias?? la Sibiu... oricum, CFR Infra s-ar putea s?? pun?? be?e-n roate proiectului. Apoi... vor trebui amenajate ni?te sta?ii, care necesit?? p??rerea ,,întâiului fiu al Sibiului", primarul Iohannis, care a zis-o cu gura lui c?? proiectul ??sta e o prostie care nu are ce c??uta în Sibiu.

---
în ceea ce prive?te automatele din Gara Bucure?ti Nord, acestea au fost deja montate.
 
avind in vedere ca pare a fi un proiect german..si automotoarele par ca vor fi Desiro...s-ar putea sa iasa ceva...nu prea cred ca o sa-l vad pe Johannis luptindu-se cu urmasii lui Werner Von SIEMENS...