Pai nu, problema se pune altfel. Ramele electrice Z6100 si orice altceva ester adus de afara, este proiectat cu grad de robustete fata de conditiile exterioare pentru zona sau tara unde au fost destinate sa circule. Este absolut normal ca in sudul Frantei sa nu existe probleme, cand temperaturile medii pe sezon rece/cald sunt de 10/20-25 de grade.
Trimitand un astfel de vehicul pe Ciceu la -30 e normal sa inghete tot ce poate ingheta, incepand de la conducta de frana, purja compresor, parte de acoperis si terminand cu oglinzi electrice, actionare a usilor si asa mai departe. Pentru ca nu sunt folosite in scopul si in zona pentru care au fost gandite sa circule.
Acestea de mai sus sunt convins ca sunt doua aspecte care nu sunt ok, mai ales ca sunt aspecte la care nu sunt deloc convins ca personalul responsabil cu investitiile in parcul rulant s-ar fi gandit macar trei clipe.
Desigur ca lucrurile stau ok atat timp cat se invarte roata si cativa gigei au de lucru. Nu mai conteaza ca ramele alea pe Ciceu merg goale, ori ca ele sunt folosite exact de-an doaselea in raport cu destinatia lor comerciala, tehnica si de care vreti voi.Conteaza mai mult ca am pus rame de campie pentru tren suburban sa circule pe linie de munte la rang de accelerat pe -30 de grade, si astfel am rentabilizat transportul feroviar si am crescut castigurile companiei ( :mask: ), decat ca la Gradistea si la Carta doua nenorocite de poduri zac inghitite de moloz, nenorocind niste comunitati si intrerupand circulatia pe doua magistrale nu importante, ci deosebit de importante.
Ba mai mult, circulatia se desfasoara pe rute ocolitoare : asa rute ocolitoare, incat eu ca simplu pasager mai bine circul cu bicicleta decat sa fac 8 ore de la Brasov la Sibiu via Sighisoara-Vintu....toate astea in colimatorul unei degringolade deliberate.
Ma intreb oare cat timp va mai dura circul asta grotesc ?
Trimitand un astfel de vehicul pe Ciceu la -30 e normal sa inghete tot ce poate ingheta, incepand de la conducta de frana, purja compresor, parte de acoperis si terminand cu oglinzi electrice, actionare a usilor si asa mai departe. Pentru ca nu sunt folosite in scopul si in zona pentru care au fost gandite sa circule.
Acestea de mai sus sunt convins ca sunt doua aspecte care nu sunt ok, mai ales ca sunt aspecte la care nu sunt deloc convins ca personalul responsabil cu investitiile in parcul rulant s-ar fi gandit macar trei clipe.
Desigur ca lucrurile stau ok atat timp cat se invarte roata si cativa gigei au de lucru. Nu mai conteaza ca ramele alea pe Ciceu merg goale, ori ca ele sunt folosite exact de-an doaselea in raport cu destinatia lor comerciala, tehnica si de care vreti voi.Conteaza mai mult ca am pus rame de campie pentru tren suburban sa circule pe linie de munte la rang de accelerat pe -30 de grade, si astfel am rentabilizat transportul feroviar si am crescut castigurile companiei ( :mask: ), decat ca la Gradistea si la Carta doua nenorocite de poduri zac inghitite de moloz, nenorocind niste comunitati si intrerupand circulatia pe doua magistrale nu importante, ci deosebit de importante.
Ba mai mult, circulatia se desfasoara pe rute ocolitoare : asa rute ocolitoare, incat eu ca simplu pasager mai bine circul cu bicicleta decat sa fac 8 ore de la Brasov la Sibiu via Sighisoara-Vintu....toate astea in colimatorul unei degringolade deliberate.
Ma intreb oare cat timp va mai dura circul asta grotesc ?