Horia_Radulescu a spus:
buna Dragos,
interiorul de la 21-87 imi aminteste pe cel de la vagoanele Bpmz291 ale DB din 1977-78, in versiunea originala, atat prin culori cat si prin forma scaunelor.
este un vagon ieftin, care arata ieftin si atat.
Pai daca noi doar furam ideile nemtilor si francezilor ? (vezi scaunele cu spatar asimetric din vagoanele Railjet 19-83 / 20-83 si Silberlinge-urile 21-31 dupa moda scaunelor din ramele TGV care au fost renovate in stil Lacroix)
Gam3 a spus:
Un vagon cl 1 seria 19-47 proaspat vopsit
Florine, e un 19-57 produs in anii '80. Il tradeaza lipsa nervurilor pe plafon si chederele de cauciuc de la geamuri :wink:
Apropo de Grivita (ca aia de acolo au facut revizia acelui 19-57), mai nou se scot si 20-50 din revizii din lipsa de vagoane, cum e acest
20-50-152
Sper sa fie reactivate toate 19/39/20-50-uri (cate au mai ramas) pentru cel putin inca o norma, fiindca nu suport trenuri Regio facute cu 21-86 / 21-76 / 22-96 trantite de timisoreni din lipsa de vagoane adecvate rangului (vedeti 1621 Bucuresti - Timisoara care ajunge, sta maxim 1h 30' si este expediat ca ultimul Regio la Arad in jurul orei 23)...
Railjet
20-83-034 pe 1646 Tirgu Mures - Bucuresti. A circulat o singura zi (deh, o minune era si asta), a fost inlocuit de cotoarba
21-87-025 :
DWA
19-70-003 pe acelasi tren Tirgu Mures - Bucuresti :
Am o previziune sumbra in privinta sezonierelor, in special pe zona Moldova, cu aproape 13 vagoane 20-49 retrase din cauza scadentei la revizii. Alea erau baza la Suceava / Botosani - Mangalia, in situatii limita bagau si 20-54 la nevoie