Vagoane calatori

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Interior 50 53 20-83 020-9


Interior 50 53 20-83 044-9



Inca nu stiu de la ce numar au schimbat scaunele. Cel mai mare numar vazut de mine e 20-83 047-2.


50 53 19-83 010-3



WC


Si la 19-83 sunt 2 tipuri de scaune.

61 53 21-87 030-0





50 53 20-68 007-5
 
buna,

cred ca daca mergi 200km cu un 20/21-77/87 dupa aceea visezi tigrisori de plus noaptea... :D

interiorul de la 20-68 de Pascani arata sobru, ma intreb cat de rezistente sunt materialele...
 
20-68-urile sunt destul de apreciate de c??l??tori... chiar mergeam acum 2 zile la Tecuci cu IR1661 ?i c??l??torul din fa?a mea (era vagon 21-76) se plângea c?? e mare p??cat c?? pe trenul ??sta nu (mai) sunt ,,vagoanele alea noi, albe cu gri, cu priz?? ?i m??su??? la fiecare scaun ?i loc mai mult pentru picioare". Ce s-a mai mirat când i-am explicat c?? alea sunt vagoane vechi ?i modernizate, nu vagoane noi :lol: Oricum, sunt destul de bune la drum lung. Scaunele sunt destul de OK, iar a?ezarea lor face s?? fie mai mult loc pentru picioare.
Ceva asem??n??tor e ?i cu 21-87. Dac?? puneau ?i tetiere ?i m??su?e pliabile... ei, la vagoanele cu regim 61 (dat pe ochi frumo?i) au pus scaune mai înalte, s?? nu mai stai cu gâtul îndoit. Dar sunt TARI ?i au o form?? care le face foarte incomode, de aia când trenul are 21-76 ?i 21-87, 21-87-le e gol, pentru c?? pur ?i simplu nu se poate sta în el, mai ales pe IC (c?? pe acolo î?i fac veacul).
 
buna Dragos,

interiorul de la 21-87 imi aminteste pe cel de la vagoanele Bpmz291 ale DB din 1977-78, in versiunea originala, atat prin culori cat si prin forma scaunelor.

este un vagon ieftin, care arata ieftin si atat.
 
Horia_Radulescu a spus:
buna Dragos,

interiorul de la 21-87 imi aminteste pe cel de la vagoanele Bpmz291 ale DB din 1977-78, in versiunea originala, atat prin culori cat si prin forma scaunelor.

este un vagon ieftin, care arata ieftin si atat.

Pai daca noi doar furam ideile nemtilor si francezilor ? (vezi scaunele cu spatar asimetric din vagoanele Railjet 19-83 / 20-83 si Silberlinge-urile 21-31 dupa moda scaunelor din ramele TGV care au fost renovate in stil Lacroix) :D
Gam3 a spus:
Un vagon cl 1 seria 19-47 proaspat vopsit

Florine, e un 19-57 produs in anii '80. Il tradeaza lipsa nervurilor pe plafon si chederele de cauciuc de la geamuri :wink:
Apropo de Grivita (ca aia de acolo au facut revizia acelui 19-57), mai nou se scot si 20-50 din revizii din lipsa de vagoane, cum e acest 20-50-152






Sper sa fie reactivate toate 19/39/20-50-uri (cate au mai ramas) pentru cel putin inca o norma, fiindca nu suport trenuri Regio facute cu 21-86 / 21-76 / 22-96 trantite de timisoreni din lipsa de vagoane adecvate rangului (vedeti 1621 Bucuresti - Timisoara care ajunge, sta maxim 1h 30' si este expediat ca ultimul Regio la Arad in jurul orei 23)...

Railjet 20-83-034 pe 1646 Tirgu Mures - Bucuresti. A circulat o singura zi (deh, o minune era si asta), a fost inlocuit de cotoarba 21-87-025 :









DWA 19-70-003 pe acelasi tren Tirgu Mures - Bucuresti :



Am o previziune sumbra in privinta sezonierelor, in special pe zona Moldova, cu aproape 13 vagoane 20-49 retrase din cauza scadentei la revizii. Alea erau baza la Suceava / Botosani - Mangalia, in situatii limita bagau si 20-54 la nevoie :D
 
Cum eu prind rar vagoanele 20-83 imi este greu sa vad de la ce numar au fost facute modificari.
Nu stiu de la ce numar au schimbat scaunele si tabela electronica de parcurs, cred ca de la 034 au schimbat tabelele.

Tabela veche:


Tabele noua:


Vagoanele -76, reconstruite la Astra Arad si la Grivita



Cele de la Arad si-au pastrat placutele originale de la seria 50.

La 20-50 152 eu plusez cu 19-50 002-8, revopsit si el. In luna noiembrie anul trecut vagonul arata destul de bine, acum cu ocazia revopsirii a capatat si inscriptiile conforme TSI, RO-CFR CALATORI

19-50 002-8 ca vagon insotitor pentru vagonul DDm 98-83 001 in Bucuresti Nord:

foto Mircea Dorobantu

19-50 002-8 in 11.2011


Un inventar partial al vagoanelor 20-76 si 21-80 din Ploiesti Sud:
20-76 001-8
20-76 015-8
20-76 016-6
20-76 030-7
20-76 034-9
20-76 047-1
20-76 053-9
20-76 058-8

21-80 004-4
21-80 019-2
21-80 023-4
21-80 026-7
21-80 043-2
21-80 047-3
21-80 057-2
21-80 059-8

Si 19-80 006-3

De anul trecut din luna septembrie serviciul business a fost suspendat si vagoanele din seriile 8476, 8576, 8676 (cele active) sunt utilizate ca vagoane de clasa I in compunerea anumitor trenuri IC.
info CFR Calatori.

84-76 001-1
 
Legat de Railjet-uri, cineva spunea ca 20-83-033 are scaune cu tapiterie gri/maro in genul lui 044 prins de tine. 034 prins de mine are scaunele cu tapiterie albastra, iar 035 le are rosii. Le-a trebuit 3 vagoane ca sa probeze 3 culori pana s-au decis sa ramana albastru :D

2 poze ale unui tovaras din 20-83-035, ce-i drept la repezeala facute :




19-50-002 este si fost vagon de IC al anilor '90 (se observa barile suplimentare de la geamurile coridorului) :D
 
Dr2005 a spus:
Vagoanele Business mergeau anul trecut pe IR ca clasa întâi.

Anul trecut le-au downgradat ca si clasa 1 normal dar la IC (de pilda 541 / 540 Bucuresti - Tirgu Mures). Anul acesta le-au trantit de cateva ori ca vagoane suplimentare pe Brasov (tot clasa 1 la tarifare) iar de vreo 2 luni din nou li s-a urcat la cap si le tranteste la IC-urile de Galati :D
 
20-55-082 eliberat pe 04.05.2012 de la Atelierele Grivita :





DWA 22-96-046 pe 1646 Tirgu Mures - Bucuresti













Deja ma astept sa fie din nou inlocuit de acelasi gunoi ieftin al Astrei, 21-87-025 sau un alt numar :roll:
 
buna,
DWA 22-96-046 pe 1646 Tirgu Mures - Bucuresti

nu este insa nimic DWA in acest vagon, este un "Halberstädter" construit ca Ame sau ABme in anii 1980 de DR (Ost) in atelierele proprii (RAW Halberstadt) dupa UIC Z2 si reconstruit la PFA Weiden dupa reunificare incepand cu 1992 ca vagon de IR, Bimz259, prin refacerea integrala a peretilor laterali si a interiorului, ramanand neschimbate practic numai sasiul, aparatul de rulare, capetele cutiei inlclusiv usile de acces si intercomunicatie precum si acoperisul.
 
pisti91 a spus:
Dar vagonul Bistro Business mai circula?

In revizia Grivita erau doar 2 vagoane, cel de sus si 85-76 002-8.
Cele 2 86-76 (care au avut post de conducere) anul trecut erau in Atelierele Grivita. Restul de 85-76 si 84-76 nu erau in revizie, posibil pe traseu ori in atelierele Grivita.

Ultimul vagon vazut a fost in luna aprilie pe un IR, un 85-76. Cum nu vad toate pozele si filmele existente pe internet posibil sa mai circule si acum.

Cate vagoane 19-87 sunt acuma, nr. mai mare de 004 nu am.
Acum 2 luni in atelierele Grivita se mai pregatea un vagon, a iesit?
 
Trei vagoane (in ordine 20-55-063, 20-50-160 si 20-55-068) au fost trimise cu tren 2444 Tirgu Mures - Vintu de Jos la Teius. Nu stiu daca vor fi conservate acolo sau vor fi transportate pentru RP cu mai multe trenuri Regio la atelierele Grivita, desi mai logic era sa le trimita cu trenul direct 1648 / 4546 Tirgu Mures - Bucuresti sau Regio 4012 Tirgu Mures - Brasov si un schimb in Brasov cu altul spre Bucuresti...

Mentionez ca 20-50-160 a expirat in ianuarie 2011 si a stat pana acum conservat la Siculeni, a fost adus inapoi zilele trecute :













Flancate de 2444 Tirgu Mures - Vintu si 4145 Tirgu Mures - Bistrita. Observati alternanta rosu-albastru :D



@ Horia : Me scusi, dar la cum arata profilul (in genul unui 19/21-80) am presupus asa... :D

@ Florin : Cel mai mare vazut de mine este 19-87-005, livrat in 01.11.11 :







 
Astazi in Iasi.

Cuseta si dormitorul care au venit de la Bucuresti cu IR1667 si seara pleaca la Timisoara cu IR1837.

44-31 003-7 cu revizia 07.04.2012


71-31 106-4


Pe IR1765 Iasi-Timisoara vagonul de cl 1 e 19-57 312-5


Si cuseta de pe IR1765 Iasi-Timisoara cu revizia 22.05.2012
44-31 011-0


Pe Regio Iasi-Tecuci vagonul 19-57 134-3


20-57 759-4
 
adrian, ai numerele la cusete? Numai 2 mai erau in Curtici?

Horia, zilele astea avea 20-49.2