Vagoane calatori

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Hmmm...

adica clasa II salon si compartimente, climatizat, clasa I cu ochii in soare...
ma intreb in conditiile astea cine mai cumpara bilet de clasa I.
 
Nou-infiintata morga de vagoane Tirgu Mures...

Cu o zi inainte



Astazi (si inca continua sa il taie complet)



Este rama TE 68 cu statia de domiciliu Brasov. Si-a incheiat activitatea conform RTI3 in 30.05.10...

Pe lista de asteptare sunt 21-47-624 si 20-57-169, care au fost deja pregatite in revizia de vagoane Tirgu Mures pentru viata de veci.
 
Cu fiecare vagon taiat se naruiesc sperantele noastre ca se vor pastra cateva vagoane UVA pentru vagoane istorice. La Iasi am avut vagonul 20-57 501-0 care a fost initial Aafld 10-40, de jumate de an arata ca vagonul de mai jos.

24 mai.
20-57 113-4 fabricat in 1965.


Astazi


In apropiere sunt si 19-50 020-0 si 20-50 086-6.
 
Totusi de apreciat c-au dat jos ce mai era reciclabil (de exemplu geamurile), la noi rama TE68 de Brasov au casat-o cu tot ce avea inauntru (banchete, rafturi bagaje, usi, etc)....

Sper ca n-au totusi de gand sa taie 19-50 si 20-50 :-|
 
buna,

socotind cum arata cele doua 19 si 20-50, cred ca focul le asteapta.

candva vor remarca la Grivita ca le lipsesc doua la reconstruit si se vor intreba de ce...
 
An de an vin pasionatii de afara pentru a face poze la trenurile noastre si asa vedem si noi 2 vagoane 29-22 ale Servtrans Invest.

Servtrans Invest Zug aus Turnu Magurele in Rosiori Est, mai 2012.

roe33.jpg


roe25.jpg


roe14.jpg

foto Derk Luijt - http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?30,5941849

In Rosiori Nord.
Servtrans Invest nach Turnu Magurele - 2012.05.21
cimg7084.jpg


cimg7081.jpg


cimg7088.jpg

foto luigix1968 - http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?30,5929903//url
 
P??cat c??-i modernizat Dimitrovul!
Eu mai ?in minte plafonierele cu trei becuri cu abajur de sticl??, plasele de bajase din sfoar?? împletit??, numerele de locuri scrise pe metal emailat, etc...
 
Pai da matale singur , un drum la Jibou cu o surubelnita si vezi ce mai salvezi de acolo.

Poate te prind aia si platesti tot vagonul. :(
 
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?17,5937564

E 314 "GEDANIA" Berlin - Gdynia

Primul vagon este un CFR tip Aafld 10-40 cu 10 compartimente cu cate 6 locuri ulterior convertit cu ocazia reparatiilor generale (RG) in vagon de clasa a II-a si incadrat in seria 20-57.
 
No bine, insa baiatul asta nu-i de UVA/IVA ci de Görlitz, asa ca mai are o viata destul de indelungata, candva si ca 20-83 probabil...

De remarcat insa ca un vagon cu RG in 2012 (si vopsit cat de cat ok) are insa inscriptionarea identica cu ce se facea prin 1998-2000, in fine, in afara numarului dupa criterii TSI...
 
Istorie...

Din filmul Asta seara dansam in familie REMASTERIZAT HD

Vagon cl 1/2 seria 51 53 30-40 xxx-x


Vagon de posta fabricat la IVA Arad


Vagon restaurant tip Breda


Si neamtul Gerd Böhmer a facut update la site.
Vagoane CFR in 1994 in D 373 "BALT-ORIENT-EXPRESS" in Berlin-Lichtenberg, 23. Oktober 1994
19941023-944294-CFR-Wagen-Lr-373-BLO.jpg


sursa http://www.gerdboehmer-berlinereisenbahnarchiv.de/Bildergalerien/1994-10/1994-10.html
 
Gam3 a spus:
Istorie...

Vagon de posta fabricat la IVA Arad

Te corectez, e un vagon posta de origine poloneza (producator PAFAWAG Wroclaw), inmatriculat 90-50 la CFR.


Mai jos poza lui Klaus Föhl de pe railfaneurope.net :

poznan2002_2.jpg


Boghiurile 7AN, forma acoperisului (mai patratoasa, dar fara nervuri la noi), plus pozitionarea geamurilor intre usi imi intaresc argumentul.

Si poza lui Dragos Anoaica :

http://transport-in-comun.ro/trenuri/vag-cal/bagaje/51%2053%2090-50%20002-0-BucBas-001.jpg
 
Fabricantul era pentru vagonul de sus, fostul ABafld 30-40, nu stiu de ce am trecut la postal.

Ca fapt divers pana acum am confirmarea a 26 de vagoane din seria 90-50, pe langa cel pozat de Dragos si inca 1 in "padurea" din Bucuresti Basarb alte vagoane nu au rezistat, cel putin din ce am vazut eu prin tara si din ce poze am vazut pe forumuri.
 
TE 89


TE 64


61 53 40-31 011-4


50 53 19-47 038-9


50 53 21-47 475-9


50 53 19-57 134-3


50 53 20-59 018-3


50 53 20-83 024-1


61-53 21-76 022-0


50 53 19-83 007-9
 
50 53 20-76 041-4 fost 50 53 20-50 188-2


50 53 20-76 050-5 fost 50 53 20-50 005-8


50 53 20-76 056-2 fost 50 53 20-50 148-6