Vagoane calatori

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Vagoanele seria 19-76 / 20-76 / 89-76 modernizate la Astra Arad mai pastreaza placutele originale:



Placuta de la vagonul 50 53 19-76 010-2



Cele modernizate la Grivita Bucuresti nu mai au placutele de la vagoanele donatoare.
 
Prima poza - vagoane de acest tip au fost taiate la Sibiu la inceputul anului, cateva zeci de vagoane au fost aduse din Austria pentru a fi vandute CFR-ului de catre un sibian si cum nu a reusit sa le vanda a taiat toate vagoanele.
Vagoanele verzi sunt bune de fier vechi, ca si cele din prima poza si-au trait viata.

Vagoanele au stat in Wien Penzing luni de zile.
 
vagoane aduse de catre un intermediar (a se citi capusa) pentru a fi vandute cheferului :!: si cum nu a dat spaga unde trebuie, i-a picat afacerea (pentru mine asta e bisnita feroviara) si a taiat vagoanele, ca sa recupereze ceva, ceva :roll:
am presupus corect? :roll:
 
Iata lista cu vagoanele
29-35 083
024
173
016
300
015
000
006
218
033
2 mazgalite cu grafitti

82-70 007
004
009

84-33 035
057
034
052
012

82-70 008
005
 
Ce vagoane de clasa a III-a pe doua osii erau folosite la CFR in primii ani 50 (parca prin 56-7 s-a desfiintat clasa a III-a)? A fost vreo schimbare dupa desfiintarea clasei, sau doar au pictat un 2 pe caroserie?
 
AlexD a spus:
Ce vagoane de clasa a III-a pe doua osii erau folosite la CFR in primii ani 50 (parca prin 56-7 s-a desfiintat clasa a III-a)? A fost vreo schimbare dupa desfiintarea clasei, sau doar au pictat un 2 pe caroserie?

Nu stiu ce are forumul de nu merge iarasi la Horia si postez eu pentru el.
Schimbarea a fost la orarul de vara 1956, adica in iunie 1956 la toate caile ferate de pe continent in afara de Spania si Portugalia.

Nu s-a capitonat totul imediat la nici o cale ferata, la CFR de exemplu vagoanele Cafld71.000 ("Dimitroave") devenite Bafld71.000 au primit ulterior la revizii banci capitonate usor. Au fost si vagoane de clasa a 2-a provenite din clasa a 3-a care s-au casat inca cu banci de lemn, si asta si in Germania, si in Franta si in Romania sau in alte parti.

In principiu s-a destiintat clasa I, clasa I veche si II veche au devenit I si III veche a devenit II, insa asta o stii deja!
 
Ianuarie 2013.

50 53 22-76 011-5 Beem


50 53 83-76 001-2 Bdeem
 
Ia te uita, un unicat.

83-76 001 este un fost Bimdz 268 al DB AG, un vagon de IR provenit dintr-un UIC X. Este intr-un fel echivalentul "vestic" al Bimdz 267 cunoscut la CFR Calatori ca Bdeem 84-96 (alandala cu foste Bomdz 236.8/9).
 
Te-am lasat pe tine sa faci descrierea, eu am stat destul pe langa el si am zis sa te surprind cu acest unicat.
 
Si m-ai surprins :lol:

Dupa informatiile mele au ajuns doua asemenea vagoane in Romania, asa ca s-ar putea ca baietii de la Grivita sa ne mai rezerve inca o surpriza la amandoi cu numarul 002. :lol:
 
Horia_Radulescu a spus:
Dupa informatiile mele au ajuns doua asemenea vagoane in Romania, asa ca s-ar putea ca baietii de la Grivita sa ne mai rezerve inca o surpriza la amandoi cu numarul 002. :lol:

Surpriza exista si circula de aproape 2 ani.
 
RO-CFR CALATORI 61 53 84-87 002-3 B10 meeb

Pe IR Iasi-Bucuresti Nord

RO-CFR CALATORI 61 53 21-86 025-1 B10

Pe IR Brasov-Iasi

RO-CFR CALATORI 61 53 10-91 009-1 A10

Pe IR Iasi-Bucuresti- Nord

RO-CFR CALATORI 50 53 20-83 038-1 Bee

Pe IR Iasi-Bucuresti Nord

Vopseaua si chitul pe vagonul 20-83 006-8