Vagoane de calatori istorice CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Poze de ieri...
Astra e chelit?? ?i preg??tit?? pentru casare, Bmx-urile sunt istorie... celelalte dou?? sunt 100% complete (!). Din p??cate mi?una o faun?? dubioas?? pe lâng?? ele, a?a c?? nu le-am pozat când am trecut pe lâng?? ele. Dac?? se potole?te vremea, a? încerca s?? urc în ele mâine.

Astra:

IMG_1745 by transport-in-comun.ro, on Flickr

IMG_1756 by transport-in-comun.ro, on Flickr

Bmx-uri (adic?? ce a mai r??mas din ele... curios, nu prea era rugin?? pe ele, spre deosebire de halul în care arat?? 20-49-urile care circul??):

IMG_1739 by transport-in-comun.ro, on Flickr

IMG_1740 by transport-in-comun.ro, on Flickr

IMG_1743 by transport-in-comun.ro, on Flickr

IMG_1746 by transport-in-comun.ro, on Flickr

IMG_1750 by transport-in-comun.ro, on Flickr

Breda ?i Hecht:

IMG_1752 by transport-in-comun.ro, on Flickr

IMG_1741 by transport-in-comun.ro, on Flickr

De altfel, toat?? revizia aia e un cimitir de Y-uri, 19/20-47/57, iar prin spate sunt ?i ni?te 20-54/55, care tot pe aia cu autogenu' cred c?? o a?teapt??:

IMG_1753 by transport-in-comun.ro, on Flickr
 
Toate vagoanele erau in stare buna, interiorioarele mai sunt / erau intregi.
Daca nu se poate face un tren turistic de ce sa il stricam pe cel care este?

Daca as scrie ce cred despre cei care nu au mai incaput de acest tren ar trebuii sa ma banez.
 
Florin, cum zic nemtii: 100% Zustimmung!

De ce sa te obosesti sa intretii vagoanele de patrimoniu, sa le ingrijesti, sa le faci revizii periodice si sa le tii in stare de functionare cand poti lua bani buni pe ele ca fiare vechi? Plus ca varu' de la firma de reciclat mai da si un comision gras pe ici pe colo...

Nu are rost sa-mi exprim aici indignarea, am facut-o acum 16 ani cand am plecat din tara.
 
in afara de poze, nu se prea poate face nimic. Bine ca am facut asta-vara cateva zeci de poze si Hecht-ului si celorlalte... eu speram ca le vor reconditiona... insa soarta lor a fost crunta si nedreapta.
 
Unde sunt "PASTRATORII PATRIMONIULUI"??? Daca-l cumpara Hocevar, faceau bube la gura da cat ar fi perorat impotriva celor ce ne distrug istoria!
 
http://www.rtv.net/romania-de-poveste-un-tren-de-patrimoniu-a-fost-vandut-la-fier-vechi-video_17869.html
 
@Tudor
este vagonul 80 53 97-60 103-2 din fosta Formatia Sanitara Mobila , vopsit partial in albastru.

80 53 97-60 103-2 - Wegmann & Co 1942

foto Mircea Dorobantu


Incercam sa aflam cate vagoane Astra mai exista? Un fel de inventar 2012.

Eu stiu asa:

80 53 98-65 011-1


Uy 80 53 98-65 012-0


In anul 2008 in Cimpulung Moldovenesc,

Uy 80 53 98-65 013-7


Uy 80 53 98-65 014-5


In Roman un fost vagon de cl a 3 a

Nu am poza cu seria.

Si in Pascani la trenul macara un fost vagon de cl a 3 a:



In trenul turistic Brasov vagonul Astra - 50 53 17-22 119-8
In trenul turistic Nostalgia vagonul Astra fost 50101 - actual Uya 80 53 98-30 195-4

La Craiova mai este un vagon fost cl 1 verde.
 
Si cred ca mai este si cel dinaintea intrarii in Vatra Dornei bai.Trebuie sa scotocesc mai bine prin arhiva ca sunt sigur ca am o poza mai buna cu vagonul.
Insa seria nu o stiu

 
Gam3 a spus:
La Craiova mai este un vagon fost cl 1 verde.
La Craiova sunt dou?? vagoane.
Primul:

Astra1-1 by transport-in-comun.ro, on Flickr


Astra1-2 by transport-in-comun.ro, on Flickr


Astra1-3 by transport-in-comun.ro, on Flickr


Astra1-4 by transport-in-comun.ro, on Flickr

... ?i al doilea, aflat la câ?iva metri mai încolo, într-o curte, pe post de magazie sau ceva de genu':

Astra2-1 by transport-in-comun.ro, on Flickr


Astra2-2 by transport-in-comun.ro, on Flickr
 
Pacat ca la ASTRA Arad nu s-au gindit sa faca un muzeu, caci era ce sa arate la lume dar demontarea fabricii si distrugerea utilajelor vechi e o rezolvare mai buna mai rapida sa nu se mai vada ca a fost odata o fabrica unde s-au fabricat vagoane, metrourile bucurestenilor, autobuze si multe altele...
 
Dac?? ar avea cineva influen???, s-ar mai putea salva câteva exponate pentru un muzeul al tehnicii.
Sunt sigur c?? mai au ceva strunguri vechi, macarale etc....

Dar se pare ca partimoniul industrial nu prea conteaz?? la noi. :(