Vagon CFR 26-26 produs de Piko, editia noua.

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
daca citeai tot topicul vedeai ca pe pagina 2 sunt poze cu vagonul real
Gam3 a spus:
Vagonul este 50 53 26-26 195-3 cu revizia din 2007.
http://transport-in-comun.ro/trenuri/vag-cal/26-26/50%2053%2026-26%20195-3-BucN-002.jpg

http://transport-in-comun.ro/trenuri/vag-cal/26-26/50%2053%2026-26%20195-3-BucN-003.jpg

http://transport-in-comun.ro/trenuri/vag-cal/26-26/50%2053%2026-26%20195-3-P9010%28Pitesti-BucN%29-BucN-001.jpg

Livrare la sfarsitul lui februarie.

Epoca IV, cum a ajuns vagonul la CFR in 1983 va fi facut de TA anul acesta.


LDH a spus:
...

O fi de bine?

O fi de rau?

ph96063-3.jpg


http://www.trennet.ro/produs/3702

:cafea:
 
Buna,

Comentariile de genul "sper sa nu fie mai deschis decat cel real" au ciudata tendinta de a imi ridica in mod inevitabil colturile gurii in sus ;)

Oameni buni, Piko va vopsi vagonul dupa RAL 5012, adica exact culoarea in car vopseste si CFR Calatori un B 26-26 de cam treisprezece ani incoace la iesirea din RG sau RP. Ce mai e de comentat la asta?

Vagoanele produse in trecut au fost vopsite in nuante mai inchise, dupa RAL 5015, culoare pe care o aveau si vagoanele CFR in anii 1990; ca aveau in mod gresit acoperisul gri, asta e alta treaba.

Tare as vrea sa vad un tren cu vagoane albastru deschis unitare de la cap la coada la scara 1:1...
 
Horia_Radulescu a spus:
...
Tare as vrea sa vad un tren cu vagoane albastru deschis unitare de la cap la coada la scara 1:1...

...nici daca ar fi fost vopsite in aceeasi fabrica,in acelasi interval de timp :p
 
e ca poate unii vrem sa facem un trucaj, o maslina si arata ca naiba ochiometric vorbind si culoarea la piko si la ava 8)
pt unii e mai bine sa semene cu ce e in realitate decat cu un cod cum a avut si EA ul clasic marca amintiri :D
 
mai explicit ..daca vagoanele -s vopsite conform codulu
scot diorama afara si filmez /pozez si in film /poza nu seamana cu unu real ...sincer nu-s prea incantat poate sa aibe codul cu 12 zecimale
 
mi se pare mai putin grav o nuanta un pic diferita de ...n. nuante in realitate?! decat un acoperis gri,fiind inexistenta o asemenea schema de vopsire...doar weathering-ul natural :p
in ciuda micilor neajunsuri, vagonul este binevenit si sa speram si la alte vagoane.
 
buna,

Mixu nostru a atins un punct foarte sensibil in lumea modelismului: lumina pe diorama si perceptia culorilor.

cati dintre noi au diorama afara, la lumina zilei?

de ce producatorii de machete se impart in doua tabere, cei care vopsesc cu nuantele "adevarate" RAL Classic, RAL Design, Pantone, NCS, etc si cei care deschid culorile?

de ce de exemplu o Re485/BR185 Crossrail Fleischmann vopsita (fals) mai deschis da mai bine pentru multi ca una Trix in culorile corecte?

orice ai face, nu vei putea niciodata sa ii multumesti pe toti, asa ca tot la culorile standardizate se ajunge...

in orice caz, tema de casa pentru cei care au prea mult timp liber ;)
 
Corect sunt doua tabere cei care au (umbla cu) codul RAL in buzunar si cei ce faca Pictura

eu sunt pt tabara pictorilor :))

de ex vagonu care sta 20 de ani in frig soare ....nu are culoarea ral corecta,ca la noi se imbiba praful si uleiul in carcasa deja ruginite ce sa mai zic
si in realitate atunci cand vopsesti o masina lovita arta vopsitorului e sa imbatraneasca vopseaua sa nu se vada partea revopsita.
La cfr nu prea gasesti artisti deoarece se vede clar unde e carpit vagonul daca nu e vopsit integral :)) tot in fazele astea se poate observa diferentza de culoare dintre Ral NOU si cel batran

exemplele despre cum percepem culoarea pot continua ;
rugina pe marginea liniei... unii o considera gri foarte inchis ,alti chiar neagra,
unii aleg var ruginiului , evident culoarea se schimba dupa cum e luminata
si mai mult dupa cum expunem noi pozele

discutia poate continua la nesfarshit

eu doar atata vreau sa mentionez daca eu fac pozele desaturate fara culoare
Bogdan Bv face pozele subexpuse ( mai intunecate ) asta e amprenta lui de fotograf asa ca parte a culorii inchise de ava 200 vine de acolo sunt 99 % sigur
iar pozele cu vagonul etajat real sunt supraexpuse chiar arse ( ff eschise)
lucru care se datoreaza si aparatului.
daca va uitati la poze facut chiar si cu aprate profi, atunci cand faceti poze la cerul care e "gri uni" asa usor inorat ,si aveti in cadru si un drum asfaltat ,aparatul nu stie sa decida ce e mai important ori se vad norii si asfaltu nu e real ori asfaltul se vede corect si norii sunt arsi fara detalii asa si cu poza etajatului cerul albastru deschis vagonul albastru deschis + soare = poza nu reda culoarea reala

oricum am comandat 2 buc :))