Vagon CFR 26-26 produs de Piko, editia noua.

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
cfr

<r>Faptul ca au oglinzi in toaleta e o gluma pentru incepatori ca mine,nu-i asa? Ce importanta ar avea niste dreptunghiuri de forma unor oglinzi in toleta? <E>:D</E></r>
 
Horia_Radulescu a spus:
buna,
ar mai fi multe de comentat, insa la pretul vagonului nu are rost.

Pretul unui vagon din seria anterioara (cod53132) a fost 51.5 Euro adica la cursul de atunci tot aproximativ 170Lei.
Acum avem la acelasi pret un vagon fara rame vopsite la geamuri si din cate se observa din imagini, fara sabotii de frana, adica un vagon din gama Hobby.
 
acum vagonul in cauza este vreo 40 euro (32,90E PIKO) la fel ca cele mai multe vagoane realizate de PIKO. chiar si asa model hobby, banuiesc ca este un model dorit. nu toti dintre noi sintem profi, nu-i asa?!
cred ca discutiile despre modelele trenuliste nu se pot face numai la nivel profesional, ca pina la urma de aceea si numim ceea ce facem HOBBY!!!
inteleg discutiile despre locomotivele cu serie limitata sau in exclusivitate (EA, DA)
dar nu inteleg discutiile despre modele despre care oricum stiam, sau banuiam, ca vor fii din serie hobby!!!
o seara placuta si spor la trenulit!!!
 
060-EA a spus:
Horia_Radulescu a spus:
buna,
ar mai fi multe de comentat, insa la pretul vagonului nu are rost.

Pretul unui vagon din seria anterioara (cod53132) a fost 51.5 Euro adica la cursul de atunci tot aproximativ 170Lei.
Acum avem la acelasi pret un vagon fara rame vopsite la geamuri si din cate se observa din imagini, fara sabotii de frana, adica un vagon din gama Hobby.

Corect insa de atunci in fiecare an preturile au crescut cu cateva procente la toti producatorii, vagonul detaliat ca cele din seriile anterioare ar fi costat undeva la 70 euro. Cine l-ar mai fi cumparat?
 
pai da, iti dau dreptate!!!
oricum situatia economica din romania nu se diferentiaza prea mult fata de alte tari din sudul europei (grecia, italia, spania, portugalia)
deci PIKO face un model universal...(culorile si tampographia diferentiata) care adreseaza mai multor piete, printre care si cea din romania.
 
@Leon
In Romania se cumpara in Lei nu in Euro. Chiar si asa de la 32.90 ( versiunea CSD de exemplu) la 40Euro e o diferenta, nejustificata.
Nu s-a anuntat de la inceput ca vagonul va fi din gama Hobby.
@Florinn
Parerea mea este ca s-ar fi vandut si in varianta profesionala.
@Mity
Nici cele din seturile de start nu aveau sabotii de frana si rezervoarele de aer, sunt tot gama HOBBY.
 
Salut,

nu s-a anuntat nici ca va fi profi, nu vreau sa despic firum in 4 dar,
totusi din cate stiu eu Doru a spus tuturor celor cu care a vorbit ca vagonul va fi mai simplu facut ca sa iasa la un pret rezonabil, a spus de ferestre, a spus de placuta cu ruta si a mai spus de ceva, nu retin acum, iar mai sus am gresit cand am zis 70 euro, era vorba de 90 euro pentru varianta profi, nu pot nici cum sa imi explic de ce, dar atat ar fi costat, si repet intrebarea cine in afara de cativa "nebuni" (glumesc pt ca si eu sunt unul dintre ei) l-ar fi cumparat? Atentie vorbim de o serie de 500 buc ca piko altfel nu face. Cate s-ar fi vandut la 90 euro si in cat timp?

Si poate ca e bine din cand in cand sa mai iasa si cate un vagon mai accesibil sa il poata cumpara si cei cu punga mai mica si nu doar intr-un singur exemplar, ci 3-4 buc sa isi faca o garnitura cat de cat.
 
@florinn
acelasi lucru am spus si eu mai sus, dar cu alte cuvinte si bineinteles iti dau dreptate.
din pacate nu am cum sa vad un model cd ca sa ma pot exprima fata de modelul cfr.
si bineinteles ca salut chiar si mica serie cfr, cu diferente, lipsuri sau orice are sau nu are!!!
 
Pai asa cum s-a mai completat anterior, trebuie sa faca si modelistul ceva pentru imbunatatirea modelului. Mai avem nevoie si de iarba...
 
deci 500 de vagoane la o medie de 3 vagoane de "nebun", ajunge la vreo 150 de "nebuni" si chiar mai mult ... deci am sanse si eu sa prind niscaiva vagoane, chiar si asa incorecte cum or fi :D
dar oare de ce oare om fi noi cu 20% mai prosti ca cehii ? au aia comenzi atat de mari incat sa justifice un pret mult mai mic ? sau iar suntem noi ca intotdeauna "prostii familiei" care platesc mai rau ca in occident in timp ce salariile sunt cum sunt ?
 
@macleod
poate ca in alte parti exista un management sau un marketing mai serios...
la noi sint doar citiva oameni care se ocupa de lucruri serioase in ceea ce priveste modelismul...datorita acestora avem ce avem, mult sau putin, bun sau rau. multumiri si felicitari lor!!! apoi, daca ne adunam noi toti , modelistii trenulisti...citi crezi ca ne vom numara?...pasionati, hobbysti, profesionisti, incepatori, avansati,bogati, saraci...ma indoiesc ca mai mult de 2.000 in toata tara!!!
si atunci ...500 de exemplare, in ochii celor din occident, sint indeajuns...
 
ok...daca intri pe PIKO sint preturile lor de vinzare prin magazinele lor...pina ajung in romania...mai un transport, mai un TVA, putin cistig si la comerciant...de aceea preturile sint asa cum sint...
de fapt este o poveste generelizata prin balkani.
un exemplu off topic ceea ce am vazut cu ochii mei anul trecut in vara...
in creta , la producator 0,06 euro/kg de pepene rosu...in athena peste 2 euro/kg.
poate nu crezi, dar este un adevar...pina la urma toti vor sa cistige ceva din ceva!!!
 
acuma fara sa fiu rau, cei de la acme/af sunt cred ca singurii care ne-au luat in serios, dar cel putin e un inceput
ma uitam zilele trecute dupa vagoanele de dormit de la roco si nu stiam pe cine sa injur mai intai: pe aia de la roco care binenteles ca nu se apucau sa modifice matrita pentru nici cateva sute de modele pentru piata romaneasca (sincer nici eu in locul lor nu as fi facut asa ceva, ca nu se merita), sau pe desteptii de romani care s-au gandit sa mai scoata 2 usi de la vagoanele respective, care si asa nu au fost prea multe (cu siguranta la H0 s-au scos muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuult mai multe vagoane decat la 1:1 :D)
sincer mi-as dori sa vad niste te-uri de la acme, sau poate chiar si 26-16 sau 36-16, eu unul as cumpara ... ca in noile scheme de culori arata mult mai bine decat albastruiul asta care nu prea imi inspira incredere, dar asa e si la cefere; sau poate se gandesc astia de la piko sa scoata niste modele, ca doua au matrita deja, si parca nu trebuie prea mari modificari
pana la urma cred ca totusi o sa-mi iau si eu niste etajate, ca vorba aia sunt de ale noastre ... ieri il bombaneam pe mixu cand i-am vazut vitrina, vorba aia, chiar asa sa ai aproape tot ce misca cefere prin gradina ? outragious :p vrem si la noi asa ceva :p
 
26-26

<t>...cum spuneam vagon de criza...<br/>
Felicitari lui Doru Miu ca a avut curaj sa aduca vagonul etajat CFR, a treia oara (cu nr. nou din ce vad), si pe timp de criza. Vagonul a iesit asa cu siguranta din cauza ca s-a dorit a avea ceva aproape de realitate, la pret accesibil. Ca precizare, vagoanele din seria a-2-a, pe le detin, aveau pret de catalog 55 Euro si erau "sonderpreis". Asta, doar convertit la cursul de azi ar fi dus la aprox. 235-240 RON/buc. Numai ca intre timp PIKO a urcat preturile in euro cu peste 10%. Asa ca un 300RON pe un vagon realizat la nivelul seriei 1 sau 2 ar fi fost un pret plauzibil. Asa ca nu ramane decat sa ne bucuram de seria noua, nivel "hobby", aproximativ 2 la pret de 1. Oricum meseriasii nu le vor lasa asa si le vor imbatrini la greu.</t>
 
apropos, ca am aflat zilele trecute ca ar fi fost 2 serii de etajate piko inainte ... eu stiu doar de una; pentru cunoscatori: prin ce difereau cele 2 serii anterioare ? sau a fost pur si simplu reeditare fara a schimba nimic la vagoane ?