Caile Ferate "La Ursu"

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Iat? aici ni?te imagini elocvente:

în stânga, liniile drepte sunt compuse din câte cinci segmente de câte 20 cm plus unul de 10 cm (total 110 cm), iar în dreapta am l?sat numai segmentele de câte 20 cm ?i am scos segmentele de câte 10 cm (total 100 cm). Din moment ce liniile ferate sunt oricum aproape de marginea mesei, m-am oprit la prima versiune, care îmi asigur? linii drepte de 110 cm.
Cele trei vagoane de accelerat pe care le-am adus pentru probe se simt bine pe noile curbe R3
16.gif


Sunt foarte încântat de noua configura?ie fiindc? am sc?pat de limit?rile razelor de curbur? pentru locomotivele mele monumentale, deci acestea vor putea circula foarte frumos ?i pe linia interioar? atunci când va fi cazul. De exemplu, locomotiva cu abur BR44 Roco este pentru marf?, dar nu putea s? tracteze trenul de marf? de pe linia interioar? din cauza curbelor R1. Nici BR41 Roco nu avea acces pe linia interioar?, nici BR03 Piko ?i nici 060-EA Amintiri Feroviare din acela?i motiv.
De acum înainte toate trenurile mele vor avea libertate deplin? de mi?care, a?a c?, vorba unei reclame TV, bun? afacere am f?cut
69.gif
 
Ultima editare:
Deoarece am ochit o foarte simpatic? locomotiv? cu abur de marf? (surpriz? - nu spun care) ?i noile linii R3 nu (prea) fuseser? programate în bugetul de achizi?ii, v? invit s? accesa?i ofertele de aici ?i de aici. în cazuri bine justificate, de exemplu cumularea ofertelor, se pot aplica unele discounturi.
 
Ultima editare:
Referitor la locomotiva cu abur de marf? pe care am ochit-o, v? dau un singur indiciu: pe lâng? calit??ile pe care trebuie s? aib? pentru a-mi atrage aten?ia :D , are ?i sunet
36.gif
. Dori?i s? vede?i mai repede o prezentare a ei pe liniile mele ferate? Dac? DA, atunci... ajuta?i-m? s? o ob?in, consultând ofertele de mai sus
71.gif
 
Ultima editare:
Pe lista lui Mo?Cr?ciun2013 pentru mine erau dou? articole: cercul de ?ine R3 ?i... locomotiva despre care povesteam mai sus. Din motive independente de voin?a lui, simpaticul personaj a reu?it s?-mi aduc? la timp numai ?inele R3. Dar, ?ti?i vorba ceea, mai bine mai târziu decât niciodat?, cu o zi înainte ca bradul s? fie dezafectat... ce-am g?sit?!

Despre ce locomotiv? este vorba, v? întreba?i? Citi?i aici.
 
Ultima editare:
1-Felicitati pentru achizitie!
2-Cu ce Mos ai vorbit ca vreau sa iau si eu legatura cu el. Macar o data la 2 sau 3 ani sa primesc si eu asa ceva. :D
 
Felicitari, felicitari! Este o splendoare locomotiva ta, sa o stapanesti sanatos si astfel de Mosi, sa vina pe la toata lumea chiar daca cu intarziere! :D :aplauze:
 
Mul?umesc tuturor!
Deoarece la orizont se prefigureaz? achizi?ia unei locomotive electrice DB Cargo, ofertele de vânzare sus-men?ionate înc? mai sunt valabile, cu men?iunea c? locomotiva BR185 Roco digital? are deja un poten?ial client, iar Departamentul Economic al C?ilor Ferate "La Ursu" are mandat din partea Conducerii s? poarte negocieri ?i s? aprobe discounturi.
 
Ultima editare:
C?ile Ferate "La Ursu" vor fi instalate în noua formul? R2 + R3 numai dup? ce noua locomotiv? electric? DB Cargo va ajunge în depoul societ??ii. în vederea achizi?iei acestei locomotive, oferta de vânzare a ?inelor Fleischmann Profi-Track este înc? valabil?, cu men?iunea c?...
mpursu a spus:
...Departamentul Economic al C?ilor Ferate "La Ursu" are mandat din partea Conducerii s? poarte negocieri ?i s? aprobe discounturi.
 
Ultima editare:
Felicitari, frumoasa garnitura DB Cargo.
Intrucat mi-am impus si eu tema DB Cargo, cu scuzele de rigoare pt.ca in mod sigur in cele 48 de pagini undeva au fost prezentate aceste vagoane, intreb si eu, ca simplu pasionat, cine este producatorul pt vagonul cu pereti telescopici. Pt vagonul cu prelata - Roco?
 
Vai ce-mi place cum se lasa sina sub greutatea locomotivei...

Felicitari pt. achizitie; sa o rulezi sanatos !
 
Mul?umesc!
Primele trei vagoane sunt Roco, al patrulea este Piko ?i ultimul este Trix.
?inele se las? fiindc?... sunt pur ?i simplu a?ezate pe celebrul meu material textil verde-vegetal, sub care se afl? o p?tur? groas?, totul fiind plasat pe masa din camera mare dotat? cu dou? extensii. Astfel zgomotul rul?rii trenurilor este atenuat, r?mânând audibil simpaticul glas al ro?ilor de tren la macazuri ?i uneori la joante.
 
Ultima editare: